.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جزئیات دو نوبت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با افزایش حقوق و متناسب سازی، فاصله دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق ها تقریبا رفع می شود.(ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به فوت آزاده نامداری
سید حسن خمینی به درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما واکنش نشان داد.(ادامه)
زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ماه ۱۴۰۰ اعلام شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
روایت محسن رضایی از چرایی توهین دولتی‌ها به گاندو
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ «گاندو» نوشت:(ادامه)
چرا متن قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین منتشر نمی‌شود؟
مدیر کل شرق وزارت امور خارجه گفت: در سند جامع همکاری‌های ۲۵ ساله ایران و چین اصولا امتیازی مبادله نشده و لذا جای نگرانی از ناحیه آن چه غربیها "تله بدهکاری" می‌گویند و سریلانکا را مثال می‌زنند، وجود ندارد.(ادامه)
در آستانه سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و سالروز جمهوری اسلامی ایران، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند. موافقت رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
در آستانه سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و سالروز جمهوری اسلامی ایران، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.(ادامه)
به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند. نامه خداحافظی آزاده نامداری در دفتر گندم
به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند.(ادامه)
ظن خودکشی آزاده نامداری قوی‌تر شد
باتوجه به داروها و وصیت آزاده نامداری، ظن خودکشی وی قوی‌تر شد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند،  در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند. ساری در گذشته خود باقی مانده است / باید به سمت «شهر هوشمند» حرکت کنیم / اعضای ادوار شورای شهر ساری در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند، در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند.(ادامه)
۱۰۰ تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه در قائمشهر کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۰۰ تن انواع نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در شهرستان قائمشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نجفی این اقدام را خلاف قانون اعلام کرد و افزود: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز که بیشتر آنان توقفگاه هم ندارند یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی هستند. اولتیماتوم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به بخشداران و دهیاران
شمال نیوز : نجفی این اقدام را خلاف قانون اعلام کرد و افزود: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز که بیشتر آنان توقفگاه هم ندارند یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی هستند.(ادامه)
جزییات زمان و مکان تشییع پیکر آزاده نامداری
مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری صبح فردا دوشنبه نهم فروردین ۱۴۰۰ در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.(ادامه)
بستری ۱۳۳ بیمار کرونایی در بابل
۱۳۳ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:لاری: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید. فوت ۸۹ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید
شمال نیوز:لاری: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.(ادامه)
آیت الله لائینی:بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصداق جوانگرایی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب ما جوان بنیان بوده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مصداق جوانگرایی است و باید از آنان برای تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی بهره برد.(ادامه)
عکس/ واکنش علی کریمی به اظهارات عزیزی خادم
دنیای ورزش تورنتو نوشت: کریمی بار دیگر از عزیزی خادم انتقاد کرد. علی کریمی کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارنظر شهاب الدین عزیزی خادم واکنش نشان داد و به نظر او انتقاد کرد. کریمی با انتشار استوری در واکنش به صحبت عزیزی خادم که گفته بود میزبانی انتخابی جام جهانی حق ایران است، نوشت: جوک 1400 رسید!(ادامه)
پزشکی قانونی: «آزاده نامداری» باردار نبود
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «آزاده نامداری» از سوی پزشکی قانونی، گفت: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود.(ادامه)
جستجوی امید از پشت شیشه‌های آی سی یو+ تصویر
بیمار بستری شده در بیمارستان بابل هر روز از پشت شیشه‌های آی سی یو با همسرش ملاقات می‌کند.(ادامه)
خشم نوروزی دریای خزر
وضعیت دریای خزر امروز برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.(ادامه)
عملکرد مناسب بیمه سلامت برای حمایت از پزشکان خانواده
پرداخت‌های به موقع بیمه سلامت مازندران منجر به ایجاد انگیزه در پزشکان خانواده شده است.(ادامه)
جای تأسف است که بگویم امروز بسیاری از مدیران این دو مشخصه را ندارند و چیزی که موجبات ورود نهادهای امنیتی و قضایی به پرونده قطور تخلّفات شورای شهر ساری را فراهم کرد و در نهایت شورای شهر ساری –به‌عنوان نخستین شورای مرکز استان- را به انحلال کشاند نیز همین موضوع بود. امروز و در شرایطی که کمتر از سه ماه تا انتخابات زمان باقی است از شهروندان می‌خواهم ضمن مشارکت حداکثری، در هدف‌گیری و انتخاب خود نیز دقیق باشند و اجازه ندهند افرادی با صرف هزینه‌های گزاف.... ( به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی )(خبر)
جای تأسف است که بگویم امروز بسیاری از مدیران این دو مشخصه را ندارند و چیزی که موجبات ورود نهادهای امنیتی و قضایی به پرونده قطور تخلّفات شورای شهر ساری را فراهم کرد و در نهایت شورای شهر ساری –به‌عنوان نخستین شورای مرکز استان- را به انحلال کشاند نیز همین موضوع بود. (ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی ساری و داستانِ دو شهر (يادداشت)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)
نرخ سکه طلا ارز دلار یورو پوند یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ + جدول
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان است.(ادامه)
۱۵ فروردین پایان فصل صید در دریای خزر، تورهای صیادان همچنان خالی
فصل صید ماهیان دریای خزر ۱۵ فروردین در حالی پایان خواهد یافت که تورهای ماهیگیران شمالی همچنان خالی از ماهی است.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. قوامی: ممکن است اصلاح‌طلبان بر حسن خمینی اجماع کنند/ در شرایطی که اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نامزد کاملا اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شوند، حسن خمینی گزینه خوبی است/ احتمال تأیید صلاحیت حسن خمینی تأیید وجود دارد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. (ادامه)
رونمایی از توپ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ +عکس
کنفدراسیون فوتبال آسیا توپ هایی که قرار است در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار بگیرد معرفی کرد.(ادامه)
۱۸ میلیون تردد در شهر‌های مازندران به ثبت رسید
۱۸ میلیون تردد از ۲۶ اسفند پارسال تاکنون در شهر‌های مازندران به ثبت رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۳ بیمار کرونایی جدید تعداد بیماران بستری در مازندران به ۵۳۱ نفر رسید .... ۵۳۱ بیمار بستری کرونایی با وزود کرونای انگلیسی به مازندران
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۳ بیمار کرونایی جدید تعداد بیماران بستری در مازندران به ۵۳۱ نفر رسید ....(ادامه)
ثبت نام فروش فوق العاده محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ آغاز شد
نخستین فروش فوق العاده محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰، از صبح امروز (هشتم فروردین) آغاز شد.(ادامه)
خوردن میوه به این روش خطرناک است
میوه‌هایی که در زمان نامناسب و به شکل نامناسب خورده می‌شوند به بدن آسیب می‌رسانند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.