.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ترافیک محورهای کندوان و هراز نیمه سنگین و سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای هراز و کندوان به سمت تهران را سنگین و نیمه سنگین بیان کرد.(ادامه)
عکس/ افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز
براساس آخرین وضع اعلام شده از سوی نرم افزار ماسک وابسته به وزارت بهداشت، پنج شهرستان به شهرستان های قرمز کرونایی کشور اضافه شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
آیا می‌توان پس از تزریق واکسن کرونا خون اهدا کرد؟
سخنگوی سازمان انتقال خون با تاکید بر نیاز مبرم به همه گروه‌های خونی، شرایط اهدای خون پس از تزریق واکسن کرونا و یا ابتلا به این بیماری را توضیح داد.(ادامه)
هوای آفتابی در روز، باد و باران از شب!
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری و از شب همراه با باد و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قرارداد VAR در آستانه فسخ/ نامه به فیفا برای قطع همکاری با ایران
شرکت هنگ‌کنگی عرضه کننده سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) اعلام کرده تمایلی برای ارائه خدمات به ایران ندارد. (ادامه)
تصاویر عجیب از ‎کوه‌خواری در ‎گیلان / کوهی که در طول ۹ سال تمام شد!
کوهی در منطقه کندزر روستای خرشتم و کولاک شهرستان لنگرود در طول کمتر از ۱۰ سال به دلیل سودجویان کوه‌خوار ناپدید شده است. این کوه‌خواری عجیب در شهرستان لنگرود گیلان، کومله، منطقه کندزر روستای خرشتم و کولاک محله (اراضی کشاورزی متعلق به ساکنان روستای خرشتم و بین سال‌های ۹۱ تا ۹۹ صورت گرفته است. (ادامه)
آخرین روز مسدود بودن آزاد راه تهران – شمال
قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است.(ادامه)
قیمت روز خودروهای تازه وارد بازار چند؟
برسی روند قیمت ها در بازار خودروهای اس دبلیو ام G01 از نوسانات شدید قیمتی در بازار این خودروها حکایت دارد. (ادامه)
چه کنیم وارد پیک ششم کرونا نشویم؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا توصیه‌هایی ارائه داد.(ادامه)
تمدید تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال خودرو در مازندران تا پایان آذرماه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.(ادامه)
پایان جولان سارق سابقه دار در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
زعفران و معجزه آن برای کاهش وزن
زعفران از ادویه‌هایی است که فواید متعددی دارد که یکی از آن‌ها کمک به کاهش وزن است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند. توضیح معاون رئیس‌جمهور درباره کندی انتصاب‌ها در دولت / دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : در شبانه‌روز گذشته موارد ابتلا به کرونا در مازندران به ۱۰۱ نفر رسید. مبتلایان کرونا در مازندران بار دیگر سه رقمی شد
شمال نیوز : در شبانه‌روز گذشته موارد ابتلا به کرونا در مازندران به ۱۰۱ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نشان پهلوانی بر بازوی پهلوان مازندرانی « جابر صادق زاده » درخشید
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : همه کسانی که تریبون دارند باید وضع کشور را به ویژه در مقایسه با کشورهای دیگر تشریح و عملکردها و کیفیت مقابله با این بیماری را تبیین کنند .... زیرساخت های بهداشتی باید تقویت شوند/ نباید موج جدید کرونا مانند موج پنجم، کشور را غافلگیر کند
شمال نیوز : همه کسانی که تریبون دارند باید وضع کشور را به ویژه در مقایسه با کشورهای دیگر تشریح و عملکردها و کیفیت مقابله با این بیماری را تبیین کنند ....(ادامه)
رییس قوه قضائیه: قوه قضائیه باید استقلال خود از جریان‌های سیاسی را حفظ کند/ نباید ابزار انتقام گیری یک جریان سیاسی از جریان مقابل باشیم/ عدلیه باید ملجا همه باشد، به خصوص افرادی که توسط یک مامور حکومت مورد ظلم واقع شدند....(خبر)
(ادامه)
واکنش شمخانی به بودجه 1.5میلیارد دلاریِ رژیم صهیونیستی علیه ایران
دبیر شورای عالی امنیت ملی به اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای شرارت علیه ایران واکنش نشان داد.علی شمخانی در توئیتر نوشت: رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.گفتنی است چندی پیش کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل فاش کرد تل‌آویو ۱.۵ میلیارد دلار برای تقویت قابلیت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران اختصاص داده است.براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی این میزان بودجه را برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای ایران، از جمله تاسیسات زیرزمینی پیش‌بینی کرده است. (ادامه)
واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زین‌ العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.(ادامه)
حضور روحانی و جهانگیری و لاریجانی در دیدار امروز با رهبرانقلاب
دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب برگزار شد و رئیس جمهور سابق هم در این مراسم حضور یافت.(ادامه)
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)
کاهش دمای هوا از عصر فردا در گیلان
دمای هوای گیلان از عصر فردا ۶ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند. اگر مسلمان‌ها متحد باشند همه‌شان قوی می‌شوند/ آمریکایی‌ها نه با شیعه و سنی، بلکه با اصل اسلام مخالفند/ عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب گناه و خطایی بزرگ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز اول آبان +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان است.(ادامه)
آخرین وضعیت جذب ستاره مدنظر مجیدی
مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر همچنان ادامه دارد.(ادامه)
۳۰ درصد جمعیت ۲۰ تا ۳۰ ساله مازندران واکسن کرونا نزدند
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۸۶ درصد جامعه هدف دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: این درحالی است که ۳۰ درصد جمعیت ۲۰ تا ۳۰ ساله واکسن نزدند.(ادامه)
چراغ خطر کرونا پُرنورتر شد
مازندران با شیب ملایم روند افزایشی شیوع کرونا را طی می‌کند و باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.