.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ایران درودی درگذشت
ایران درودی نقاش پیشکسوت و از پیشگامان نقاشی معاصر ایران صبح امروز در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. این نقاش مطرح ایرانی در سال ۱۳۱۵ در خراسان به‌دنیا آمد و غیر از نقاش، نویسنده، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر نیز بود. (ادامه)
پشت پرده استخدام خواهر و همسر معاون استاندار مازندران چیست؟
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران استخدام خواهر و همسر خود را کاملا قانونی دانست.(ادامه)
عکس/ پیدا شدن لاشه فک خزری در ساحل فریدون‌کنار
لاشه یک قلاده «فک خزری» تنها پستاندار دریای خزر که براثر گرفتارشدن در تور ماهیگیری جانش را از دست داد، در ساحل «فریدون‌کنار» مازندران پیدا شد.(ادامه)
قضاوت داور مازندرانی در مسابقات فوتبال ناشنوایان انتخابی المپیک
بهرام هاشمی دیدار حساس تیم‌های مصر و کامرون را در دیدار رده بندی بازی‌های انتخابی المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ به عنوان کمک داور برزیل پرچم زد.(ادامه)
عادی بودن تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک عادی و روان در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
امکان سوخت گیری سهمیه‌ای در ۷۷ جایگاه مازندران فراهم شد
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۷۷ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است(ادامه)
شناسایی و مسدودسازی ۱۷ صفحه اینستاگرامی نامتعارف در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: مدیران17 صفحه اینستاگرام درشهرستان بهشهر که اقدام به قبح‌زدایی و ترویج سبک زندگی غربی کرده بودند شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند. (ادامه)
شاه‌ میوه طبیعت را بشناسید
به دلیل خواص بی‌شماری که سیب دارد، این میوه را شاه میوه طبیعت می‌نامند. (ادامه)
۳۹۵ بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۵ نفر رسید. (ادامه)
آرامش جوی مازندران تا چند روز آینده ادامه دارد
هوای مازندران تا اواسط هفته آینده صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جانباز مازندرانی مدافع حرم مدیر برتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور شد
(ادامه)
قیمت طلا و سکه در ۶ آبان؛ تغییرات ناچیز قیمت ها در بازار
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از ۵ تا ۶ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید. جان باختن ۱۵۹ نفر دیگر /شناسایی ۱۱۴۰۹ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از ۵ تا ۶ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید. (ادامه)
ریزش سنگ در محور کندوان/ انسداد محور نداریم
رئیس پلیس راه مازندران به اشاره به ریزش سنگ در محدوده هزار چم محور کندوان، گفت: ریزش جزئی در این محور رخ داد و منجر به انسداد نشد و تردد در این محور برقرار است ولی تاکید پلیس بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها است.(ادامه)
ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر
در ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال بیشترین نماینده را به خود اختصاص داد.(ادامه)
جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او چند ساله شد؟ + تصاویر
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. (ادامه)
اعلام نرخ ارز صرافی ملی امروز ۶ آبان
قیمت دلار ۲۶ هزار و ۴۲۲ تومان تعیین شده که نسبت به قیمت دیروز تقریبا ثبات داشته است. (ادامه)
صدور احکام ۳۸ شهردار مازندران
از مجموع ۵۸ شهر مازندران احکام ۳۸ شهردار تاکنون صادر شده است.(ادامه)
نامردا عکس رئیسی رو به جای روحانی جا زدن+عکس
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: میگن امروز حسن روحانی رفته بود پمپ بنزین ها رو بررسی کنه که با فتوشاپ عکس رئیسی رو جا زدن نامردا.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه اول این وزارت‌خانه تکمیل سامانه‌ها است گفت:تا زمانی که بانکهای اطلاعات اقتصادی ما تکمیل نشود امکان حذف افراد وجود ندارد. عبدالملکی: حذف یارانه‌ها تا تکمیل بانک‌های اطلاعات اقتصادی ممکن نیست
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه اول این وزارت‌خانه تکمیل سامانه‌ها است گفت:تا زمانی که بانکهای اطلاعات اقتصادی ما تکمیل نشود امکان حذف افراد وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند. تمام جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند. (ادامه)
اتصال ۱۵۰۰ خانوار شهرستان سوادکوه به اینترنت همراه
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۱۵۰۰ خانوار شهرستان سوادکوه به اینترنت همراه خبر داد.(ادامه)
ترافیک راه ها عادی است/ مسدود بودن آزادراه و محور فرعی رویان
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بیش از ۸۷۶ میلیون و ۲۱ هزار کیلووات ساعت انرژی در مهرماه امسال در نیروگاه شهیدسلیمی نکا تولید شده است. تولید انرژی در نیروگاه نکا از مرز 870 میلیون کیلووات ساعت گذشت
شمال نیوز : بیش از ۸۷۶ میلیون و ۲۱ هزار کیلووات ساعت انرژی در مهرماه امسال در نیروگاه شهیدسلیمی نکا تولید شده است.(ادامه)
کاهش صادرات آبزیان از مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از کاهش ۵۰ درصدی صادرات آبزیان از استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  مشکلات و چالش‌های زباله در مازندران هر روز در ابعاد مختلفی خودنمایی می‌کند. از کشمکش شهرداری ساری و مراکز درمانی برای انتقال زباله تا شهرداری که چندان علاقه‌ای به پاسخگویی به رسانه‌ها ندارد !
شمال نیوز: مشکلات و چالش‌های زباله در مازندران هر روز در ابعاد مختلفی خودنمایی می‌کند.(ادامه)
عکس/ اهدا واکسن ‎آسترازنکا به ایران از طرف کره جنوبی
یک میلیون دوز ‎واکسن ‎آسترازنکا اهدایی کره جنوبی به ‎ایران، وارد فرودگاه امام شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
چگونه گام اول احیا پروژه جدید ناآرام سازی ایران شکست خورد؟/سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی محاسبه شان این است که موضوع بنزین تبدیل به یک زیرساخت عملیات اطلاعاتی مناسب علیه ایران تبدیل شده است ....(خبر)
(ادامه)
جوی آرام در آسمان مازندران
هوای مازندران امروز صاف و همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.