.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان با جدیت دنبال شود، گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه‌ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند. رییس جمهور: مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر بازگشایی شوند
شمال نیوز : رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان با جدیت دنبال شود، گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه‌ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مردم شناخت موثری از این حادثه داشتند و سریعاً حواسشان جمع شد که بالاخره حادثه‌ای بوده و تهاجمی از بیرون انجام شده و چند ساعت صبر می‌کنیم تا درست شود/ در سه ساعت اولیه پس از حمله به سیستم توزیع سوخت ....(خبر)
(ادامه)
در بهار امسال چوپانی در ارتفاعات مازندران یک بچه مرال پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را به فروش برساند. خانواده نجفی پس از کسب اطلاع، در جهت حفظ محیط زیست به خریداری این مرال اقدام کرده و با هماهنگی سازمان محیط زیست آن را بزرگ می‌کنند. اکنون مرال ۸ ماهه در کنار خانواده نجفی زندگی آرامی را تجربه می‌کند و قدم به قدم همراه خانم نجفی است. زندگی مارال (گوزن قرمز خزر) در خانه زوج ساروی(خبر)
در بهار امسال چوپانی در ارتفاعات مازندران یک بچه مرال پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را به فروش برساند. خانواده نجفی پس از کسب اطلاع، در جهت حفظ محیط زیست به خریداری این مرال اقدام کرده و با هماهنگی سازمان محیط زیست آن را بزرگ می‌کنند. اکنون مرال ۸ ماهه در کنار خانواده نجفی زندگی آرامی را تجربه می‌کند و قدم به قدم همراه خانم نجفی است. (ادامه)
جدیدترین قیمت ال ۹۰ در بازار
(ادامه)
فواید آب انار برای مغز
آنتی اکسیدان‌های موجود در آب انار می‌توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب‌های مغزی مفید است.(ادامه)
تیره و تار بودن آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت انواع پژو ۲۰۶ در بازار
قیمت پژو ۲۰۶ در روزهای اخیر نوسان نسبتا کمی را تجربه کرده و در محدوده ۲۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به ثبات نسبی رسیده است. (ادامه)
سرپرست دانشگاه ع.پ بابل: زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها، افراد را ایمن می‌کند/ چهار دلیل ابتلاء به کرونا بعد از تزریق واکسن
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره بایدها و نبایدهای ایمنی کامل از ابتلا به کرونا بعد از تزریق واکسن توضیح داد و گفت: دریافت واکسن به این معنی نیست که ایمنی کامل و ۱۰۰ درصد در مقابل کرونا ایجاد می‌شود. (ادامه)
۳۷۰ مازندرانی مبتلا به کرونا روی تخت‌ بیمارستان‌ها بستری هستند
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۰ نفر رسید.(ادامه)
موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است
کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است از استقبال ٧۴ درصد دانش آموزان از واکسیناسیون خبر داد.(ادامه)
واکنش غیرمستقیم باشگاه پرسپولیس به اطلاعیه کارگزار استقلال
باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص پیشنهاد یک شرکت برای قرارداد با این باشگاه به‌عنوان کارگزار صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد . وضعیت پمپ بنزین های منطقه ساری سفید شد
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد .(ادامه)
همه دانستنی‌های گل گاوزبان
گل گاو زبان یک گیاه دارویی بوده که با فواید سلامتی قدرتمندی همراه است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
فیروز کریمی بالاخره به ملاقات یک استقلالی می‌رود!
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در حالی امشب مقابل تیم سابقش روی نیمکت می‌نشیند که در دو دیدار قبلی مربیان استقلالی حریفانش را ملاقات نکرده بود. (ادامه)
عکس/ بوسه رئیس جمهور بر سر کودک زلزله زده
در حاشیه بازدید پرویز فتاح و سید ابراهیم رئیسی از مناطق زلزله‌زده خوزستان. (ادامه)
کلاهبرداری دختر ۲۱ ساله در اینستاگرام
دختر ۲۱ ساله‌ای که با ایجاد صفحات جعلی در اینستاگرام از شهروندان مازندرانی کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.(ادامه)
زردچوبه برای بهبود چه بیماری‌هایی مفید است؟
نتایج به دست آمده از یک مطالعه نشان داد که زردچوبه می‌تواند در بهبود و کنترل کبد چرب غیر الکلی مؤثر باشد. (ادامه)
دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری ۱۱ نفر از مخلان امنیت مسافران در چالوس دستگیر شدند(ادامه)
سید حسن خمینی: نباید از ورود به فضای مجازی بترسیم/ مدیران نسل قبل، چون این فضا را نمی‌شناسند، از آن می‌ترسند
سید حسن خمینی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم ها و فضاهای موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۶هزار و ۸۰۹ بیمار جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۲۸ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. فوت ۱۲۸ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۱۲۶ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۶هزار و ۸۰۹ بیمار جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۲۸ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. (ادامه)
وضعیت کرونایی شهرهای قائمشهر و نور نارنجی است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت کلی رنگ بندی کرونایی در استان را زرد بیان کرد و گفت: دو شهر نور و قائمشهر استان نارنجی هستند.(ادامه)
انهدام باند سارقان طلاجات با ۱۸ فقره سرقت در قائمشهر
جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان طلاجات با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
کامل شدن واکسیناسیون ۵۰ درصد از جمعیت بابل
۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال بابل دو دُز واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده اند.(ادامه)
حذف کامل نسخه‌های کاغذی بیمه سلامت از دی ماه
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از حذف کامل نسخه‌های کاغذی از دی ماه خبر داد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۸ آبان +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
آخرین فرصت پرسپولیس و استقلال برای حذف نشدن از آسیا
فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کرده و منتظر پاسخ این نهاد است.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 8 آبان 1400 ؟ (ادامه)
ترافیک روان در گردنه‌های برفی شمال
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک روان در گردنه‌های برفی شمال خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.