.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد. احتمال احیای برجام تا دو روز آینده
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد.(ادامه)
گریم باورنکردنی امیر آقایی در پروژه مرموز!
این بازیگر ۴۶ ساله برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است.(ادامه)
دانشمندان اخیراً موفق به شناسایی پروتئین کلیدی شدند که می‌توان از آن برای افزایش طول عمر سالم در انسان استفاده کرد. کشف جدید دانشمندان در مورد افزایش طول عمر
دانشمندان اخیراً موفق به شناسایی پروتئین کلیدی شدند که می‌توان از آن برای افزایش طول عمر سالم در انسان استفاده کرد.(ادامه)
اقدام فوری کاپیتان استقلال علیه مجیدی و باشگاه
وریا غفوری صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی را آنفالو کرد. کاپیتان استقلال امروز در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. (ادامه)
 در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود . اما و اگر های تصمیم شورای ساری در جلسه بیست و سوم !
در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود .(ادامه)
سرمربی استقلال در آستانه استعفا قرار گرفت
در صورتی که مرادمند و یزدانی از استقلال جدا و راهی سربازی شوند، فرهاد مجیدی استعفا خواهد داد!(ادامه)
تصاویری از داخل ساختمان محل سقوط جنگنده
صبح امروز ۲ اسفند ۱۴۰۰ یک فروند هواپیمای آموزشی نظامی اف-۵ در حین بازگشت از ماموریت در شهر تبریز دچار نقص فنی شد و با برخورد به یک مدرسه سقوط کرد. (ادامه)
تور صیادان مازندرانی خالی‌تر شد
مدیرکل شیلات مازندران از کاهش ۳۰ درصدی صید در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ آزادسازی ساحل در مازندران
در پی مهلت ۲۰ روز رئیس جمهور که در سفر اخیر خود به گیلان دستور صریح آزادسازی سواحل به ویژه عقب‌نشینی دستگاه‌ها را صادر کرده بودند بخشی از سواحل غرب مازندران به عقب رانده شد.(ادامه)
عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله علوی‌گرگانی
حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری آیت الله علوی گرگانی حضور یافت و ضمن عیادت، در جریان آخرین وضعیت درمانی ایشان قرار گرفت.(ادامه)
شورای نگهبان دخالت‌ نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها را رصد می‌کند
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان مازندران با هشدار به نمایندگان مجلس نسبت به دخالت در عزل و نصب‌ها گفت: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان در پرونده صلاحیتی نمایندگان درج و در احراز صلاحیت انتخابات 1402 تاثیر گذار خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹هزار و ۱۱۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۳۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۲۳۶ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۱۹۱۱۰ بیمار جدید کرونایی/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۲۷۶ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹هزار و ۱۱۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۳۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
عکس / خلبانان شهید حادثه سقوط جنگنده در تبریز
حدود ساعت ٨ صبح امروز یک هواپیمای آموزشی ارتش در بازگشت به پایگاه دچار اشکال فنی می‌شود و خلبانان برای کاهش تلفات در منطقه مسکونی هواپیما را به سمت یک مکان خالی از سکنه هدایت می‌کنند. سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند(ادامه)
شمال نیوز : رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت : دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها، در رصد دفاتر نظارتي است. دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها رصد می شود
شمال نیوز : رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت : دخالت‌هاي نابجاي نمايندگان مجلس در عزل و نصب‌ها، در رصد دفاتر نظارتي است.(ادامه)
باند سارقان موتورسیکلت در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان موتورسیکلت با ۶۶ فقره سرقت در امیرآباد بهشهر خبر داد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲ اسفند +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات محدود همراه است.(ادامه)
۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مازندران
رئیس اداره مدیریت راه‌های راهداری مازندران از برقراری ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان خبر داد.(ادامه)
قرارداد ۲ پرسپولیسی دیگر تمدید شد
قرارداد دو بازیکن زیر ۲۳ سال پرسپولیس با توجه به نظر کادر فنی، بلند مدت تمدید شد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز ۲ اسفند +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران،۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
قیمت روز پراید در بازار +جدول
پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد.(ادامه)
افزایش سفر‌ها در مازندران
رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری مازندران از افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در استان خبر داد.(ادامه)
طی حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل منصوب شدند.


وزیر علوم سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل را منصوب کرد
طی حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرستان دانشگاه‌های علم و فناوری مازندران و نوشیروانی بابل منصوب شدند. (ادامه)
رایکا ۳ بازیکن جدید جذب کرد
تیم رایکا پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل اول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، ۳ بازیکن جذب کرد.(ادامه)
صدور ۵ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صدور ۵ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی امسال در استان خبر داد.(ادامه)
پایان کار خورشیدی در تیم ملی فوتبال
کار سرپرست تیم ملی فوتبال در این تیم به پایان رسید.(ادامه)
آتش سوزی عرصه های میانکاله مهار شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از مهار حریق در پناهگاه حیات وحش میانکاله خبر داد.(ادامه)
فائزه هاشمی می گوید: به بابا ۱۸، آقای خاتمی ۱۶، آقای احمدی‌نژاد منهای ۲، دوره اول آقای روحانی ۱۶ و دوره دوم ۸ می‌دهم. حملات تند و بی پروای فائزه هاشمی به احمدی نژاد /نمره او منهای 2 است /احمدی نژاد مملکت را به قهقرا برد
فائزه هاشمی می گوید: به بابا ۱۸، آقای خاتمی ۱۶، آقای احمدی‌نژاد منهای ۲، دوره اول آقای روحانی ۱۶ و دوره دوم ۸ می‌دهم.(ادامه)
مخالفت رهبر انقلاب با یک درخواست دولت رئیسی
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش درآمد یا باید مالیات را اضافه می کردیم که گفتند تولید نابود می شود، راه دیگر افزایش فروش اوراق به میزان ۱۳۷ هزار میلیارد تومان بود که این هم به معنای گره کور دیگری است.(ادامه)
بازیکنی که عصای دست گل محمدی شد
کاپیتان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بستن بازوبند توانسته انگیز های بیشتری در جریان مسابقات این تیم داشته باشد.(ادامه)
ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف برای ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.