.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ کاظمین در آستانه شهادت امام کاظم(ع)
تصاویری از حرکت انبوهی از زائران عراقی در ایام شهادت موسی ابن جعفر به سمت حرم امام کاظم علیه السلام در کاظمین را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس/ روز دوم جنگ روسیه اوکراین
نیروهای روسیه از روز پنجشنبه با یگان بالگردی، وارد فرودگاه شهر «اوبولونسکی» در حومه شمالی کی یف شدند و در حال پیشروی به سمت پایتخت هستند.(ادامه)
بارش باران در محور‌های شمال کشور
محور‌های ارتباطی مازندران هم اکنون با بارش باران همراه است.(ادامه)
عکس/ ارتفاعات برفی ماسال
قابی زمستانی از طبیعت برفی در ارتفاعات ماسال استان گیلان را می‌بینید. این شهر به علت آب و هوای مطلوب و قدمتی که دارد از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آفتاب در شرق و باران در غرب
هوای مازندران در شرق استان صاف و نیمه ابری و در غرب بارانی است.(ادامه)
اینفوگرافیک/ آخرین جزئیات از جنگ روسیه و اوکراین
(ادامه)
قیمت گوشی‌های ارزان سامسونگ +جدول
آنچه در زیر می‌آید قیمت ارزان انواع موبایل‌های سامسونگ در سطح بازار تهران است؛(ادامه)
۸ علامت قبل از سکته قلبی
(ادامه)
تکذیب درگیری دسته جمعی در ساری
درگیری دسته جمعی در بوستان ولایت که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد کذب است.(ادامه)
از ترافیک در مسیرهای خروجی کندوان و هراز تا باران و برف در انتظار مازندران
بارش باران در ارتفاعات کندوان شروع شده که در ساعات آینده با برف همراه خواهد بود و از لحاظ ترافیکی نیز شاهد ترافیک در مسیر خروجی محورهای کندوان و هراز هستیم. (ادامه)
روند موارد ابتلای جدید کرونا درحال ۲رقمی شدن/ 7 کرونایی دیگر در مازندران جان باختند
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۹۷ نفر رسید که از این تعداد ۲۰۰ نفر بدحال هستند.(ادامه)
زیباسازی و بهسازی سواحل عملیاتی شود
رئیس دفتر نظارت و بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه دسترسی لازم برای مردم در سواحل وجود ندارد، خواستار عملیاتی شدن طرح زیباسازی و بهسازی پس از آزادسازی شد.(ادامه)
این نوشیدنی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد
استفاده از کافئین در حال حاضر گسترده و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر درمان‌ها برای زوال شناختی نشان داده است و برای تاثیر مفید مقدار نسبتا کمی نیاز است.(ادامه)
صاویر: وضعیت مردم اوکراین پس از حمله روسیه
با آغاز حمله روسیه به بخش‌هایی از اوکراین برخی از شهروندان اوکراینی در حال ترک شهرهای خود هستند یا به مترو پناه بردند.(ادامه)
 براساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۵ شهرستان مازندران از وضعیت قرمز خارج شدند و در حال حاضر تنها چهار شهرستان در وضعیت بسیار پرخطر کرونایی قرار دارند. عقب نشینی رنگ قرمز کرونا از ۱۵ شهرستان مازندران
براساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۵ شهرستان مازندران از وضعیت قرمز خارج شدند و در حال حاضر تنها چهار شهرستان در وضعیت بسیار پرخطر کرونایی قرار دارند.(ادامه)
۱۰ هزار مهندس کشاورزی بیکار و جویار کار در مازندران
رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران شمار اعضای سازمان را در استان حدود ۱۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: ۱۰ هزار نفر بیکار هستند. (ادامه)
 طی حکمی از  سوی داوود منظور، رییس سازمان امور مالیاتی کشور سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی استان مازندران منصوب و معرفی شد. سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی استان مازندران معرفی شد
طی حکمی از سوی داوود منظور، رییس سازمان امور مالیاتی کشور سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی استان مازندران منصوب و معرفی شد.(ادامه)
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد. پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا برگزار شد
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است. نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی/ اهل خیانت به بیت المال نباشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.(ادامه)
تصمیم مهم مجلس برای سود سپرده های بانکی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ در مصوبه ای برخی از معافیت های مالیاتی شرکت های حقوقی را لغو کردند.(ادامه)
عکس/ اوکراین پس از حملات روسیه
رئیس جمهوری روسیه صبح امروز اعلام کرد که در پاسخ به درخواست رهبران محلی منطقه دونباس، تصمیم به انجام یک عملیات نظامی ویژه را گرفته است. (ادامه)
مصوبه طرح صیانت رسما لغو شد / تصمیم گیری درباره چگونگی بررسی طرح، به بعد از بررسی بودجه موکول شد
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که هیئت رئیسه نظر معاونت قوانین در مورد طرح صیانت را تأیید کرد. ظهر روز سه شنبه هفته جاری کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در نشست کمیسیون مشترک تصویب شد که واکنش‌های منفی زیادی در سطح جامعه به دنبال داشت. بعد از آن معاونت قوانین مجلس در نامه ای اعلام کرده که رای‌گیری کلیات طرح صیانت از لحاظ قانونی دارای ایراد بوده و قابل پذیرش نیست. قرار بود هیئت رئیسه مجلس در این باره نظر نهایی را بدهد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابراعلام وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۶۳ نفر از آنان بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۳۲ نفر رسید. ثبت ۲۲۶ فوتی دیگر / شناسایی ۱۳ هزار بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۹۵۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابراعلام وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۶۳ نفر از آنان بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۳۲ نفر رسید.(ادامه)
آیت الله لائینی:تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است
نماینده ولی فقیه در مازندران تقویت فرهنگ انتظار فرج و بالابردن امید مردم به آینده را از مظاهر کارهای توحیدی و مهدویت دانست.(ادامه)
مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران طی حکمی سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران را منصوب و  معرفی کرد. سرپرست جدید اداره کل استاندارد مازندران منصوب شد
مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران طی حکمی سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران را منصوب و معرفی کرد.(ادامه)
بررسی طرح صیانت متوقف شود
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار توقف بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک شد.(ادامه)
دو مامور منابع طبیعی مازندران در حال برگشت از ماموریت مورد هجوم ۳ نفر قرار گرفتند و به دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.

ضرب و شتم دو مامور منابع طبیعی مازندران + تصاویر
دو مامور منابع طبیعی مازندران در حال برگشت از ماموریت مورد هجوم ۳ نفر قرار گرفتند و به دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند. (ادامه)
قیمت دلار در صرافی ملی امروز 5 اسفند
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 5 اسفند 1400 (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.