.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود... آن زن با تبر آمد !
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود...(ادامه)
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام ....
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام موحدو حبيبي درجويبار
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام .... (ادامه)
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان  گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند.
اصلاح‌طلبان استان گلستان، ائتلاف را پذيرفتند
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند. (ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي
بيكاري معضل اساسي پيش روي جوانان فريدونكنار (گزارش)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
ماجرای عروسی دختریکی ازسران نظام به نقل ازهمسایه
مدت قابل توجهي،‌ همساية خانوادة‌ عروس بوديم و به همين دليل رابطه دوستي صميمي بين ما و خانواده آنها برقرار شده بود. شايد به همين خاطر بود كه كارت دعوت عروسي دخترشان را براي ما هم فرستادند. وقتي كارت را ديديم خيلي خوشحال شديم و در عين حال برانگيخته. كارت دعوت خيلي ساده بود. (ادامه)
عطشان جانبازى و علمدار وفا(بخوانيد)
بهزاد كاظمى(ادامه)
 با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... اولتيماتوم استاندارمازندران به مسئولين مديريت شهري مرکزاستان
با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... (ادامه)
دستگيري پنج سارق حرفه اي در علي آباد کتول
(ادامه)
دستگيري يك باند بين‌المللي كف زن درعلي آبادکتول
(ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
روز مرگ صهيونيسم (ديدگاه)
سيد حسين طاهري(ادامه)
چه مي کنه اين « در قندون » ؟!
وقتي « شمال نيوز » خبر از احتمال عزل شهردار و رئيس شوراي شهر ساري را داد و يک عضو شورا را فقط حامي اين دو دانست و نامي از وي به ميان نياورد تا جايي که خود چهره اش را براي عموم آشکار نمود و با تکذيب مطلب « شمال نيوز » پرده از نام اين عضو حامي برداشته شد.... (ادامه)
دفاع بد از نوع جمشيدي !!
شنيده ها حاکيست حجت السلام محمد حسن جمشيدي نماينده مردم بهشهرو نکا در مجلس شوراي اسلامي که در جلسه شوراي اداري شهرستان نکا سخن  مي گفت در تمجيد از امام جمعه نکا گفت:"امام جمعه شهر ما آيت الله است از بسياري از آيات عظام تهران،ساري،گرگان و.... بالاتر است".البته براي ما شايستگي ها ولياقت ....(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
علي اماني هم رفت
سرهنگ علي اماني مدير کل مديركل بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس مازندران جاي خود را به سيد محمود خيرالامور داد.اماني علاوه بر مديريت بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس مازندران مسئول ستاد کنگره سرداران و 10هزار شهيد استان را عهده دار بوده است .... (ادامه)
طلسم فرمانداري ساري شکست
بعد از مدتها بحث و بررسي پيرامون فرماندار مرکز  مازندران،از بين بيش از 10نفري که نامزد دريافت اين پست بوده اند، نهايتا  استاندار مازندران با سپردن مسوليت فرمانداري شهرستان ساري به  محسن (منصور علي )زارعي موافقت نموده و قرار است فردا با حضورجمعي از مسئولين  معرفي، و نيزاز زحمات احمد حسين زادگان تجليل شود.... (ادامه)
دستگيري جاعلان حرفه‌اي در گيلان
(ادامه)
قضيه سکه و قطع ميکروفون جمشيدي
نماينده بهشهر در مجلس هفتم نسبت به دريافت سكه تعدادي از نمايندگان از وزير جهادكشاورزي اعتراض كرد.  «محمدحسن جمشيدي» در تذكر آيين‌‏نامه‌‏اي خود گفت: «وجدانا و خدا وكيلي وضعيت مجلس ما به نحوي شده است كه الان بنده وقتي به منطقه خودم مي‌‏روم بايد جوابگوي مردم بابت سكه‌‏هاي دريافت نكرده باشم. ما در حال حاضر به خاطر پيرزن‌ها، يتيمان و كساني كه نمي‌توانيم كمك‌شان كنيم، 30 ميليون بدهي داريم...(ادامه)
با مادربزرگ در خيابان فرهنگ!!!(ديدگاه)
عليرضا سعيدي کياسري (ادامه)
همايش تجليل ازنخبگان ومشاهير مازندران
(ادامه)
همايش " يادگار ماندگار " در رامسر
(ادامه)
عزل و نصب هاي نسنجيده در مازندران
(ادامه)
نامه احمدي نژاد به بوش؛ پيام ها وپيامدها(ديدگاه)
بهروز فرهمند(ادامه)
استعفاي يك استاندار دولت نهم
(ادامه)
جايگاه مديران غريبه با اهداف رئيس جمهور(ديدگاه)
(ادامه)
پرچمداران اصلاحات مديران دولت اصولگرا!(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
شهيد عالي، سرداري كه براي خدا جنگيد(بخوانيد)
(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.