.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دكتر محمدرضا جمالى

رسالت خبرنگارى(ديدگاه)
دكتر محمدرضا جمالى (ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ... شاعري مي آيد...
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ...(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...(ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
فرار نوعروس از خانه داماد
(ادامه)
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
قهرمان مازندراني غرق شد
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
يادواره ‪ شهدای فولادمحله با سخنرانی ناطق نوری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: آنچه كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي مي‌تواند وحدت و اتحاد دربين مردم بوجود آورد و آن را تقويت كند، نگه داشتن حرمت انتخابات است.(ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
وی جانباز70 درصد  قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ... مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید  انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ... خبر شمال نیوز و اقدام انقلابی شهرداری ساری
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ...(ادامه)
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده... الهه کولایی درساری!!
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...(ادامه)
خاكسار شهردار رشت شد
رضا خاكسار با رأي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت، شهردار اين شهر شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.716 seconds.