.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت گفنت: از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. جان باختن ۹۰ تن و نرخ مرگ به ۷.۸ درصد رسید/ مجموع جانباختگان ۵۴۸۱ نفر/ تعداد مبتلایان ۸۷۰۲۶ نفر
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت گفنت: از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. (ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از میان تشکل‌های غیردولتی تخصصی حوزه بانوان وخانواده استان ۳۵ تشکل در زمینه کرونا فعالیت می‌کنند. ۳۵ تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از میان تشکل‌های غیردولتی تخصصی حوزه بانوان وخانواده استان ۳۵ تشکل در زمینه کرونا فعالیت می‌کنند.(ادامه)
هواپیمای سقوط کرده ناجا در مازندارن (فیلم)
(ادامه)
تسهیلات جدید تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگان
تسهیلات جدید تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگانمدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار خواهند بود و نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان به شعب و کارگزاری‌ها برای تمدید دفترچه نیست.(ادامه)
شمال نیوز:
روز گذشته در جریان بررسی یکی از طرح‌های مجلس شورای اسلامی، اظهارات نادرستی از سوی چند تن از نمایندگان محترم مطرح شد که جای تاسف دارد. چون با رأی نمایندگان انتخاب می‌شویم که نباید وامدارشان شویم/ ردصلاحیت‌ها مستند است
شمال نیوز: روز گذشته در جریان بررسی یکی از طرح‌های مجلس شورای اسلامی، اظهارات نادرستی از سوی چند تن از نمایندگان محترم مطرح شد که جای تاسف دارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: با تمام توان در جبهه مقابله با کرونا حضور داریم. با تمام توان در مقابله با کرونا
شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: با تمام توان در جبهه مقابله با کرونا حضور داریم.(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر شیوع کرونا مجموعا ۴۷۸ میلیارد تومان به بخش کشاورزی مازندران خسارت وارد شد. خسارت میلیاردی کرونا به کشاورزی مازندران
شمال نیوز: بر اثر شیوع کرونا مجموعا ۴۷۸ میلیارد تومان به بخش کشاورزی مازندران خسارت وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز: ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی مازندران در حال ساخت است. ساخت ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی
شمال نیوز: ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی مازندران در حال ساخت است.(ادامه)
کمترین ضریب تلفات طیور کشور در مازندران
شمال نیوز: مازندران با ۳.۷ تلفات، کمترین ضریب تلفات طیور را در کشور دارد.(ادامه)
شمال نیوز: بانک پاسارگاد در فروردین ماه امسال بیشتر از آنکه سپرده جذب کرده باشد شاهد خروج سپرده بوده است. اتفاقی کم‌سابقه در یک بانک خصوصی
شمال نیوز: بانک پاسارگاد در فروردین ماه امسال بیشتر از آنکه سپرده جذب کرده باشد شاهد خروج سپرده بوده است. (ادامه)
شمال نیوز: یک مقام مسئول گفت: عرضه این محصول باید با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حدالامکان از طریق تلفنی و اینترنتی صورت پذیرد. قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 24 هزار تومان
شمال نیوز: یک مقام مسئول گفت: عرضه این محصول باید با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حدالامکان از طریق تلفنی و اینترنتی صورت پذیرد.(ادامه)
شمال نیوز:
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه روند ابتلای به ویروس کرونا در کشور سیر نزولی دارد گفت: هیچ استانی در کشور وضعیت قرمز ندارد. هیچ استانی در کشور در «وضعیت قرمز کرونا» نیست / روند ابتلای به کرونا سیر نزولی دارد
شمال نیوز: معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه روند ابتلای به ویروس کرونا در کشور سیر نزولی دارد گفت: هیچ استانی در کشور وضعیت قرمز ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی بانک مرکزی بار‌ها به بانک‌ها اعلام کرده که نباید اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه را به مدت سه ماه از حساب مشتریان کسر و جریمه دیرکرد برای آن‌ها لحاظ کنند، ولی بازهم بانک‌ها اقساط را کسر و البته جریمه دیرکرد هم لحاظ می‌کنند. .... اقساط وام‌های قرض‌الحسنه باز هم کسر شد!
شمال نیوز : در حالی بانک مرکزی بار‌ها به بانک‌ها اعلام کرده که نباید اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه را به مدت سه ماه از حساب مشتریان کسر و جریمه دیرکرد برای آن‌ها لحاظ کنند، ولی بازهم بانک‌ها اقساط را کسر و البته جریمه دیرکرد هم لحاظ می‌کنند. ....(ادامه)
عکس/ احترام نظامی مقام ارشد ارتش به یک پرستار
عکسی متفاوت از احترام نظامی فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش به پرستار بخش بیماران کرونایی بیمارستان تربت حیدریه در شبکه‌های مجازی منتشر شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های پنجشنبه 4 اردبیهشت 99
(ادامه)
افزایش مراجعین کرونایی
شمال نیوز: متاسفانه تعداد مراجعین کرونایی به مراکز درمانی رامسر رو به افزایش است.(ادامه)
فعال بودن مراکز اهدای خون در ماه رمضان
شمال نیوز: اداره کل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.(ادامه)
هنوز وضعیت محمودآباد سفید نیست
شمال نیوز: تا زمان شکست قطعی کرونا هیچ چیز عادی نخواهد بود و هنوز وضعیت محمودآباد سفید نیست.(ادامه)
شمال نیوز: ریزش کوه موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه شده است. مسدود شدن یک لاین از جاده سوادکوه به خاطر ریزش کوه
شمال نیوز: ریزش کوه موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه شده است.(ادامه)
شمال نیوز: پس از انتشار ویدیوی جنجالی از رفتار زشت سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش تند اهالی هنر و کاربران فضای مجازی، وی با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد. واکنش سحر قریشی به انتقادها از رفتار اخیرش با یک پاکبان
شمال نیوز: پس از انتشار ویدیوی جنجالی از رفتار زشت سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش تند اهالی هنر و کاربران فضای مجازی، وی با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: گلکسی S20 اولترا از ماژول دوربین بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و از بین ویژگی‌های آن می‌توانیم به دوربین اصلی ... معرفی بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در جهان
شمال نیوز: گلکسی S20 اولترا از ماژول دوربین بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و از بین ویژگی‌های آن می‌توانیم به دوربین اصلی ...(ادامه)
شمال نیوز : «عباس زارع» اظهار کرد: در بازه زمانی 20 اسفند تا 20 فروردین به حوزه فرهنگ و هنر مازندران حداقل 25 میلیارد تومان خسارت وارد شد که این رقم طبیعتاً بیشتر نیز خواهد شد..... زارع : تبعات اقتصادی کرونا برای جامعه فرهنگی و هنری مازندران شکننده است / دغدغه مهم ما اقتصاد فرهنگ و هنر در دوران پساکروناست / خسارت بسیار زیادی به اقتصاد و معیشت هنرمندان وارد شده است
شمال نیوز : «عباس زارع» اظهار کرد: در بازه زمانی 20 اسفند تا 20 فروردین به حوزه فرهنگ و هنر مازندران حداقل 25 میلیارد تومان خسارت وارد شد که این رقم طبیعتاً بیشتر نیز خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : هرچند در صورت تصاحب کرسی ریاست پارلمان از سوی سید شمس الدین حسینی ، این سومین رئیس مجلس مازندرانی پس از ناطق نوری و لاریجانی خواهد بود اما این نخستین بار است که یکی از نمایندگان مازندران در ریاست مجلس خواهد رسید ..... سید شمس الدین حسینی خبر کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس تایید کرد
شمال نیوز : هرچند در صورت تصاحب کرسی ریاست پارلمان از سوی سید شمس الدین حسینی ، این سومین رئیس مجلس مازندرانی پس از ناطق نوری و لاریجانی خواهد بود اما این نخستین بار است که یکی از نمایندگان مازندران در ریاست مجلس خواهد رسید .....(ادامه)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “ تحلیل رفتار اجتماعی مردم در دوران کرونا(يادداشت)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “(ادامه)


ایرانی که در دوران دفاع مقدس محتاج اقلام نظامی بود حتی در تهیه سیم خاردار به مشکل برخورد کرده بود امروز با ساخت انواع موشک های نقطه زن و تجهیزات مختلف نظامی اقدام به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی می نماید. از مشکل تامین سیم خاردار در جنگ تحمیلی تا پرتاب ماهواره نظامی نور(يادداشت)
ایرانی که در دوران دفاع مقدس محتاج اقلام نظامی بود حتی در تهیه سیم خاردار به مشکل برخورد کرده بود امروز با ساخت انواع موشک های نقطه زن و تجهیزات مختلف نظامی اقدام به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی می نماید.(ادامه)
پیام تبریک محسن رضایی به فرمانده کل سپاه
در پی پرتاب موفقیت آمیز و غرور آفرین ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی با ارسال پیامی، تحقق این گام را به فرماندهی کل قوا و سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.(ادامه)
آخرین ‌خبر از افزایش‌حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی بدون افزایش حقوق پرداخت می‌شود.(ادامه)
گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر شد؟
در شرایطی که تلویزیون برای ماه رمضان به غیر از «زیرخاکی» محصولی با احتمال جذب مخاطب بالا ندارد از صبح امروز اخباری درباره جلوگیری از پخش این سریال به خاطر حضور گوهر خیراندیش در این مجموعه منتشر شده است.(ادامه)
ترامپ: دستور شلیک به قایق‌های ایران را صادر کردم
به نیروی دریایی ایالات متحده دستور داده‌ام که اگر قایق‌های ایران مزاحمتی برای ناوگان ما در دریا ایجاد کردند، یه سمت آنها شلیک کرده و آنها را نابود کنند. (ادامه)
علیرضا بیرانوند عزادار شد
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش عزادار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.