.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساخت دستگاه طهارت بيمار در دانشگاه مازندران
(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد جوانان روستایی کشور
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
577 هزاردلارصادرات محصولات کشاورزی مازندران
(ادامه)
صيد 8100 تن ماهي استخواني در مازندران
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
ملاقات استاندار با 130 نفر از مردم مازندران
(ادامه)
تدوين دستورالعمل منازل استیجاری
(ادامه)
تعلیق 4دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در مازندران
(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
جوابیه روابط عمومی استانداری گلستان در مورد خبر گرگان نیوز
(ادامه)
برنامه هاي هفته دولت اعلام شد
(ادامه)
معجزه در دانشگاه آزاد واحد ساري
(ادامه)
انتخاب اعضای شورای روابط عمومی مازندران
(ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود... تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...(ادامه)
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها  در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ... مطبوعات حزبي وپرهيز از كودتاي رسانه اي
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ...(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
خواب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
آتش سوزی گسترده در جاده چالوس
(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
وی در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري برگزار كرده است.در اين ديدار مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار... ملاقات عمومي استاندار در ساختمان فرمانداري
وی در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري برگزار كرده است.در اين ديدار مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار...(ادامه)
تقدير وزير آموزش و پرورش از فاضلي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.