.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه و ترابری مازندران دستگاه برتر در فعالیت اقامه نماز
(ادامه)
ديدار خاتمی با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان
(ادامه)
ارزيابي فرمانداران مازندران در دستور كار بازرسي
(ادامه)
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد... پشت پرده نامه تند احمدی‏نژاد به رئیس مجلس
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد...(ادامه)
در این کتاب مقالات علمی برگزیده همایش از جمله بررسی فواید استفاده از دزیمتر ژله ای PAGATA و MAGICA در بیم های فوتونی و الکترونی، تعیین شرایط بهینه در همجوشی هسته ای از روش کاتالیزور میونی ( UCF )، تصویر برداری هسته ای PET روش نوین در کاربرد مواد رادیو اکتیو جهت... انتشار كتاب انرژي هسته اي و كاربرد آن در مازندران
در این کتاب مقالات علمی برگزیده همایش از جمله بررسی فواید استفاده از دزیمتر ژله ای PAGATA و MAGICA در بیم های فوتونی و الکترونی، تعیین شرایط بهینه در همجوشی هسته ای از روش کاتالیزور میونی ( UCF )، تصویر برداری هسته ای PET روش نوین در کاربرد مواد رادیو اکتیو جهت...(ادامه)
اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات در دستور کار دولت
(ادامه)
تجمع جمعي از مشترکین ساروي مقابل اداره گاز
(ادامه)
شماره تلفن‌های دریافت کد ملی
(ادامه)
بر اساس مصادیق و محورهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند همه کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند و ما هم وظیفه داریم تا فضایی را ایجاد کنیم که مردم عزیز و فهیم ما با انتخاب نمایندگان... تمام کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند
بر اساس مصادیق و محورهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند همه کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند و ما هم وظیفه داریم تا فضایی را ایجاد کنیم که مردم عزیز و فهیم ما با انتخاب نمایندگان...(ادامه)
متن کامل قطعنامه 1803 علیه ایران
(ادامه)
جوابیه روابط عمومی استانداری مازندران به خبرگزاری ايرنا
انعکاس خبر بی پایه و اساس و سراسر کذب تغییر استاندار (انتصاب سردار رویانیان به عنوان استاندار مازندران که در خبر 16 روز شنبه مورخ 11/12/86 ان خبرگزاری درج گردیده و مورد بهره برداری تمامی سایت های خبری و روزنامه های سراسری و محلی قرار گرفته است عواقب نامبارکی را به دنبال داشته است .از جنابعالی خواستاریم که مسئولیت اشتباه خود و آن خبرگزاری رسمی دولتی (ايرنا) را پذیرفته و علاوه بر تکذیب رسمی این خبر کذب در پیشگاه مردم قدر شناس و ولایت مدار مازندران رسما عذرخواهی نمایید.(ادامه)
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ... نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ...(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
لیست فراگیر اصولگرایان منتشر شد
(ادامه)
جمع آوری 300 مورد تبلیغات زود هنگام توسط شهرداری ساری
(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
آمار قطعی ثبت نام کنندگان مجلس در مازندران
(ادامه)
صدا و سیما و گلوگاه در حاشيه جلسه
(ادامه)
تو که مال همان شهری کجا بودی ، کجا زنگ زدی ، تازه دلش سوخته عوض دلجویی از مردم و تشکر از مردم برای اثبات خودش و معرفی خودش اینگونه سخن می گوید ... پاسخ تند به سخنان تند!
تو که مال همان شهری کجا بودی ، کجا زنگ زدی ، تازه دلش سوخته عوض دلجویی از مردم و تشکر از مردم برای اثبات خودش و معرفی خودش اینگونه سخن می گوید ...(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
تشکیل ستاد بحران در شهرداری رشت
(ادامه)
کلیه پروازها در استان گیلان لغو می باشد
(ادامه)
در صورت قطع گاز، نفت توزیع می شود
(ادامه)
اطلاعیه اداره کل بازرسی استان گیلان در آستانه انتخابات
(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.