.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت سه فعال دانشجويى در گيلان
سه نفر از اعضاي شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحكيم وحدت) شاخه گيلان از سوي اداره كل اطلاعات استان گيلان بازداشت شدند. (ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
قطع درختان جنگلي باحكم يكي ازقضات دادگستری
يك كارشناس منابع طبيعي مينودشت گفت: در پي صدور حكم يكي از قضات دادگستري، بيش از هزار قطعه درخت جنگلي 17 ساله در مينودشت قطع شد. (ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
تعويق سفر رئیس جمهور به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است!
دبير مجمع نيروهاي خط امام گيلان گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود, اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق ... (ادامه)
ادامه تحصن كارگران "ساريت" مازندران
طي چند روز گذشته هيات مسوولان استاني با كارگران متحصن شركت "ساريت" ديدار و گفت و گو كردند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
4ماه بلاتكليفي كارگر "زگال شمال"
(ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ... تجمع كارگران كارخانه ساريت مازندران
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ...(ادامه)
تجمع هواداران باشگاه نساجي در مقابل فرمانداري قائمشهر
خبر بركناري "كوروش رحماني" مديرعامل باشگاه نساجي مازندران كه هنوزصحت و سقم آن مشخص نيست آنچنان هواداران اين باشگاه قديمي و ريشه‌دار را برآشفته كرد كه پيش از ظهر روز يكشنبه در مقابل فرمانداري اين شهرستان تجمع كردند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
گلایه جمعی از جوانان جوياي كار از مسئولان اداره مخابرات بابل
تعدادي از جوانان شهرستان بابل به نمايندگي از جوانان اين استان نسبت به عملكرد اداره مخابرات اين شهر در زمينه تامين و ايجاد شغل براي افراد جوياي كار با تهيه و امضاي نامه‌اي اعتراض كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اعلاميه‌اي كه از سوي اين جوانان در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته (ادامه)
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ... اقدام جالب یک نشریه مازندرانی دربرابرقطعنامه شورای امنیت
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ...(ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
اولتيماتوم آقاي فرماندار ؟؟؟
شنيده ها حاكي است جمعي از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر ساري به نحوه شمارش آراي خود در فرمانداري ساري معترض شده و با حضور خود در فرمانداري ، خواستار شمارش مجدد آراء وبررسي موضوع خود شدند.. در اين بين دوتن از كانديداها ...(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
حاشیه های دیدارتیم های راه ساری و قا ئم گلوگاه
* جواد فهیمی داوربازی دوبارمتوالی هم درنیمه اول وهم درنیمه دوم صحنه بازی را ترک کرد و از ادامه بازی ممانعت ورزید.(ادامه)
اعتراض جمعي از كانديداهاي شهرساري مقابل فرمانداري
به دنبال اعلام نتايج انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري جمعي از كانديداها به نتايج اعلام شده شديدا اعتراض نمودند. فاطمه زارع يكي ازكانديداها گفت: متاسفانه سرمايه با سياست قاطي شده است... (ادامه)
اعضاي شوراي اسلامي چند شهر استان گلستان
نتايج شمارش آراء انتخابات شوراهاي اسلامي چند شهر استان گلستان اعلام شد. سيدقاسم حسيني دبير ستاد انتخابات گلستان ظهر شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : در پايان كار شمارش آراء، از ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۳۱۰‬راي ماخوذه در آق قلا پنج عضو (ادامه)
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت
(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
تجمع اعتراضی جمعی از كسبه ساري
شماري از مغازه داران و كسبه ساري در اعتراض به افزايش دست فروشها در پياده روها و ايجاد بازارهاي روزانه و هفتگي در شهر روز شنبه در مقابل ساختمان استانداري مازندران تجمع كردند. تجمع‌كنندگان كه تعدادشان به ‪ ۱۲۰‬نفر مي‌رسيد ، خواستار تحقق وعده‌هاي شهرداري ، شوراي شهر و مسوولان استاني در حل اين مشكل شدند. كسبه معترض معتقدند : دست فروش با بساط كردن انواع مايحتاج عمومي مانع كسب و كار مغازه داران كه بيشترين ماليات را پرداخت مي‌كنند ، مي‌شوند. به گفته آنان ، در اعتراض قبلي كه از طريق اصناف به شوراي شهر و شهردار ارائه شده بود مقرر بود تا با نظارت بيشتر مانع بساط كردن دست فروشان در پياده روها شوند ولي اين امر تحقق نيافت. كسبه همچنين به فرهنگ شدن بازارهاي هفتگي اعتراض كرده و اظهار داشتند: بازار روزها موجب كاهش درآمد كسبه و مغازه داران ماليات پرداز شده است. اين تجمع با حضور رييس شوراي اسلامي شهر ، شهردار ساري و همچنين مسوول امور شهري و روستايي استانداري مازندران و برگزاري نشستي مشترك براي حل مشكلات ، پس از دو ساعت مقارن ظهر امروز پايان يافت. شهرستان ساري مركز استان مازندران داراي نيم ميليون نفر جمعيت است. (ادامه)
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف... انتخابات، زن و شوراها
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف...(ادامه)
اكثر ردصلاحيتهای گلستانی موادمخدری هستند
استاندار گلستان گفت: اكثر نامزدهاي ردصلاحيت شده در سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر، روستا و عشاير استان پرونده مواد مخدر دارند. دكتر علي محمد شاعري افزود : استعلام اين افراد توسط نيروي انتظامي به هيئتهاي اجرايي ارسال شد. (ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
ردصلاحیت750داوطلب مازندرانی درانتخابات شوراها
رئيس ستاد انتخابات استان مازندران اعلام كرد: از مجموع 16 هزار و 605 نفر از داوطلبان انتخابات شورا در شهر و روستاهاي مازندران750 نفر رد صلاحيت شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،جواد قناعت افزود: 14 هزار 822 از داوطلبان در شوراي اسلامي روستاها نام‌نويسي كرده بودند كه از اين تعداد (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.432 seconds.