.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كوروش غفاري چراتي نمايشگاه بين المللي مازندران ؛ از ساري تا قائم شهر! (ديدگاه)
كوروش غفاري چراتي(ادامه)
تجمع جمعي از كاركنان ايران‌خودرو در ساري
(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
ديدار نا ‌تمام تيمهاي پگاه و ملوان انزلي
ديدار دوستانه تيمهاي فوتبال پگاه گيلان و ملوان بندرانزلي به‌دليل خروج بازيكنان تيم ملوان از زمين مسابقه نيمه‌تمام ماند. به گزارش خبرنگار ايرنا، اين ديدار كه تا دقيقه ‪ ۸۳‬با نتيجه مساوي يك بر يك در جريان بود به دليل اعتراض "محمد احمدزاده" سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي نسبت به فحاشي تماشاگزان نيمه‌تمام ماند. اين ديدار عصر روز يكشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت و در حضور حدود يك هزار تماشاگر برگزار شد. در دقيقه ‪ ۲۵‬اين مسابقه، "امير متوسل زاده" بازيكن تيم فوتبال پگاه گيلان اولين گل بازي را به ثمر رساند. در دقيقه ‪ ۷۱‬نيز "رضا نيك نظر" بازيكن تيم فوتبال ملوان بندرانزلي از روي نقطه پنالتي گل تساوي اين ديدار را به ثمر رساند. پيش از گل تساوي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي، تيم پگاه گيلان صاحب يك ضربه پنالتي شده بود كه اين پنالتي را "عليرضا نظيف كار" به اوت زد. قضاوت اين ديدار دوستانه را "سعيد بخشي‌زاده" با كمكهاي "حميد غمزه" و "مسلم صفري" به عهده داشتند. تيم فوتبال پگاه گيلان از همان ابتداي اين مسابقه، "ابراهيم تقي‌پور" ، "حسين تلقيني" ، "مهدي نوري" ، "محمدرضا ذوالفنون" و "امير متوسل‌زاده" بازيكنان جديد خود را به ميدان فرستاد. گفته مي‌شد "محمد احمدزاده" سرمربي تيم ملوان قبل از مسابقه اعلام كرده بود اگر تماشاگران نسبت به اين تيم فحاشي كنند، بازي را نيمه‌تمام رها مي‌كند. تماشاگران كم اين ديدار از همان دقايق اول اين بازي به فحاشي عليه تيم رقيب پرداختند. در دقيقه ‪ ۸۳‬اين مسابقه، تماشاگران اندك تيم پگاه گيلان نسبت به يكي از بازيكنان تيم ملوان اعتراض كردند كه در اين هنگام "مازيار زارع" كه به دليل تعويض از روي نيمكت ملوان، بازي را نگاه مي‌كرد، به اعتراض تماشاگران واكنش نشان داد. واكنش مازيار زارع باعث شد تا تماشاگران نيز به اين بازيكن اعتراض و تعدادي نيز فحاشي كنند. پس از واكنش تماشاگران نسبت به بازيكن تيم ملوان، "محمد احمدزاده" با بيرون كشيدن تيم خود از زمين مسابقه، بازي را نيمه‌تمام گذاشت. يكي از مسوولان هيات فوتبال گيلان پس از نيمه‌تمام ماندن اين مسابقه اين اقدام احمدزاده را نادرست خواند. وي كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: اين تنش هميشه در بين طرفداران تيمهاي اين دو شهر وجود دارد و ما بايد سعي كنيم تا اين تنش را كم كنيم نه آنكه به آن دامن بزنيم.(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار.... آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....(ادامه)
در مظلوميت مسجد جامع قائمشهر!(يادداشت)
محمدرضا مسكيني(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
۱۸۰‬درخت چنار ورودي شهرفومن سر بریده شد
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)
تعدادى از جوانان شهرستان نكا در واكنش به اعطاى لقب شواليه به سلمان رشدى مرتد در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند. يكى از ... تجمع جوانان نکائی مقابل سفارت انگليس
تعدادى از جوانان شهرستان نكا در واكنش به اعطاى لقب شواليه به سلمان رشدى مرتد در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند. يكى از ...(ادامه)
فرار نوعروس از خانه داماد
(ادامه)
صف‌هاي طولاني در پمپ بنزين‌هاي مازندران
به دنبال اعلام سهميه‌بندي بنزين، از شب گذشته‌ صف‌هاي طولاني براي گرفتن بنزين خارج از طرح در پمپ بنزين‌هاي استان مازندران‌ ايجاد شده است.(ادامه)
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل  ... اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ...(ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
خواب خرگوشی نمايندگان مازندران ؟!(يادداشت)
(ادامه)
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ... تحصن کفن پوشان گیلانی مقابل سازمان محيط زيست
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ...(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت... مديريت 10 ساله و سكوت مطلق
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت...(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.461 seconds.