.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. 
وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. 
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. 
ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. 
مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. 
هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. (ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
کارگران پمپ بنزين گلستان، دو سارق را به پليس تحويل دادند
(ادامه)
دستگير ی فروشندگان گوشت خوك در گیلان
فرمانده انتظامي رضوانشهر گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي‌انتظامي رضوانشهر پنج تن از افرادي كه اقدام به شكار و فروش گوشت خوك مي‌كردند، دستگير شدند. (ادامه)
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ... درخشش معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ...(ادامه)
اسامي كليه كانديداهاي شوراي اسلامي شهرساري با تعداد آراء كسب شده
خبرنگار اعزامي شمال نيوز مستقر در ستاد انتخاباتي مركز مازندران ليست نهايي آراي كانديداهاي شوراي شهر ساري ، اسامي منتخبان مردم در شورا و ساير كانديداها را به ترتيب آرا به شرح ذيل اعلام كرد.(ادامه)
نتايج نهايي منتخبين شوراي شهر در‌ 28 شهر گيلان
اعضاي شوراي اسلامي شهر در 28 شهر گيلان معرفي شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، نتايج آراي شوراي اسلامي شهر، 28 شهر استان گيلان به اين شرح اعلام شد. (ادامه)
نتايج قطعي انتخابات شوراي شهر در گرگان اعلام شد
نتايج قطعي سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهر گرگان اعلام شد. ماشاالله عظيمي فرماندار شهرستان گرگان تعداد آراي ماخوذه شوراها را ‪ ۱۰۸‬هزار و ‪ ۷۸۱‬راي اعلام كرد. (ادامه)
ليست جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب گيلان
رئيس جبهه اصول گرايان اصلاح طلب گيلان ليست كانديداهاي اين جبهه را معرفي كرد. محمدرضا علوي املشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه برگزاري سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا افزود: در روز 24 آذر از همه نيروهاي انقلاب و ملت هميشه در صحنه گيلان دعوت مي‌كنيم تا با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، براي آباد كردن گيلان عزيز قدم‌هاي استوار بردارند. (ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
اعتراض تربيت بدني مازندران به اقدام شورای شهر و شهرداري كياسر
مديركل تربيت بدني مازندران گفت: به توصيه استاندار مازندران از محل اعتبارات سال گذشته مبلغ 30 ميليون تومان براي تكميل سالن نيمه تمام ورزشي كياسر اختصاص يافته بود كه شهرداري كياسر اين اعتبار را در پارك شهر هزينه كرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
احداث دهكده المپيك در مازندران
(ادامه)
نگاهي به زندگي سيد حسن نصرالله(ديدگاه)
(ادامه)
هفتمين جلسه كار گروه شهرسازي مازندران
(ادامه)
تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران
(ادامه)
ساخت 25 مجتمع رفاه در طول خط کناره مازندران
(ادامه)
جشنواره ملي"سوسن چلچراغ "دررودبار
(ادامه)
حاشيه ديدار پرسپوليس و نوژن
(ادامه)
تنهاخروس تخمگذار جهان در مازندران
(ادامه)
برگزاري جام شهيد ناطق نوري در نور
(ادامه)
هر 13 روز يك سالن ورزشي در مازندران
(ادامه)
استعفا رئيس هيات کشتي مازندران
(ادامه)
بيانيه‌ي حوزه هنري مازندران در محكوميت انفجار حرمين شريفين
(ادامه)
در محكومت هتك حرمت به امامان معصوم,تجمع دانشجويان در مقابل استانداري مازندران
(ادامه)
استاندارمازندران انفجاردرحرمين رامحکوم کرد
(ادامه)
قهرمانان اولين روزمسابقات جام پهلوان تختي
(ادامه)
نتايج اوزان 55و96 كيلوگرم كشتي جام تختي
(ادامه)
پيام استاندار گلستان بمناسبت وقوع حادثه تروريستي سامره
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.