.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرزند معتاد و مادر كشي
(ادامه)
برنامه‌ريزي اين سفر توسط اتاق بازرگاني و مجمع امور صنفي اتحاديه توزيع خدماتي رشت صورت گرفته و بازرگانان، روساي صنفي و مديران اتحاديه هاي گيلان از اعضاي هيئت تجاري به مالزي هستند... اعزام بزرگترين تور اقتصادي گيلان به مالزي
برنامه‌ريزي اين سفر توسط اتاق بازرگاني و مجمع امور صنفي اتحاديه توزيع خدماتي رشت صورت گرفته و بازرگانان، روساي صنفي و مديران اتحاديه هاي گيلان از اعضاي هيئت تجاري به مالزي هستند...(ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
هادی خامنه‏ای: تحريم انتخابات مغاير اصلاح‏طلبي
(ادامه)
اين روزها هرچه به زمان برگزاري انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديك مي‌شويم. تنور فعاليت‌هاي انتخاباتي در قالب تبليغات غيررسمي داغ و داغ تر مي‌شود و به بيان ديگر مي‌توان گفت تكاپوي گروه‌ها،‌ احزاب و تشكل‌هاي سياسي و داوطلبان احتمالي نمايندگي مجلس كه زير چتر ... آخرين اخبار فعاليت‌هاي انتخاباتي در استان‌هاي شمالي
اين روزها هرچه به زمان برگزاري انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديك مي‌شويم. تنور فعاليت‌هاي انتخاباتي در قالب تبليغات غيررسمي داغ و داغ تر مي‌شود و به بيان ديگر مي‌توان گفت تكاپوي گروه‌ها،‌ احزاب و تشكل‌هاي سياسي و داوطلبان احتمالي نمايندگي مجلس كه زير چتر ...(ادامه)
تذكر فرماندار تنكابن به اظهارات افراد غير مسئول
(ادامه)
توديع و معارفه معاونت اطلاعات و اخبار شبكه طبرستان
(ادامه)
نشست اصولگرايان و تشكيل ستاد انتخاباتي طاهري در گرگان
(ادامه)
نماينده مردم انزلي در مجلس گفت: رقابت در انتخابات دوره هشتم مجلس جدي‌تر و نزديك‌تر و حضور كانديداهاي جوان گيلاني در اين دوره چشمگير است. در بين اصولگرايان و جبهه اصلاح طلبان نيز قرائن و شواهد نشان مي‌دهد كه ... جوانان گيلاني به صحنه مي آيند
نماينده مردم انزلي در مجلس گفت: رقابت در انتخابات دوره هشتم مجلس جدي‌تر و نزديك‌تر و حضور كانديداهاي جوان گيلاني در اين دوره چشمگير است. در بين اصولگرايان و جبهه اصلاح طلبان نيز قرائن و شواهد نشان مي‌دهد كه ...(ادامه)
استاندار:مازندرانيها بايد بلندمرتبه‌سازي را بپذيرند
(ادامه)
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود... مادر سنگدل ساروی فرزند شش ساله اش را کشت
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود...(ادامه)
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده  ... اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...(ادامه)
حكم فرماندار جديد در اين شهرستان در حالي از سوي استاندار مازندران به ابراهيمي داده شده كه تاكنون بهمن عشوري عهده‌دار اين عنوان بوده است.وي پيش از اين معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز مازندران بوده و ... معارفه فرماندار جديد تنكابن
حكم فرماندار جديد در اين شهرستان در حالي از سوي استاندار مازندران به ابراهيمي داده شده كه تاكنون بهمن عشوري عهده‌دار اين عنوان بوده است.وي پيش از اين معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز مازندران بوده و ...(ادامه)
زغال سنگ كرمان ، راه ساري را شكست داد
(ادامه)
مازندران با چهار طلا قهرمان کشتی آزاد شد
(ادامه)
برخي منابع آگاه ازانتصاب هادي ابراهيمي معاون سابق اطلاعات و اخبار صداي وسيماي مركز مازندران به سمت فرماندار شهرستان تنكابن تا چند روز آينده خبر مي دهند.پيش از اين شايع حضور ابراهيمي در سمت مدير كل فني وحرفه استان ... "مدير خبر ساز " فرماندار ميشود
برخي منابع آگاه ازانتصاب هادي ابراهيمي معاون سابق اطلاعات و اخبار صداي وسيماي مركز مازندران به سمت فرماندار شهرستان تنكابن تا چند روز آينده خبر مي دهند.پيش از اين شايع حضور ابراهيمي در سمت مدير كل فني وحرفه استان ...(ادامه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي مهدي، تجسم عدالت و خورشيد هدايت(ديدگاه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي(ادامه)
بازگشت خلردي به صحنه ورزش استان
هادي خلردي پيشكسوت ورزش استان و از چهره هاي موفق توسعه فوتبال بار ديگر در سنگر هيئت فوتبال استان حضور خود را ارمغان داد.اين انتصاب بنا به پيشنهاد جمعي از دوستداران توسعه فوتبال استان و شناخت عميق آقاي پريچهره مديركل جوان ...(ادامه)
ملوان انزلي، استقلال تهران را نقره داغ کرد
(ادامه)
تجليل از پيشكسوتان فوتبال مازندران
(ادامه)
مرگ معتاد بابلسري براثر تزريق مواد مخدر
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است... داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است...(ادامه)
انتخاب اعضاي جديد شوراي شهرستان رشت
نمايندگان شوراهاي اسلامي شهرها و بخش‌هاي رشت در نخستين جلسه خود اعضاي هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي شهرستان رشت را انتخاب كردند.(ادامه)
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتي مرکز استان گلستان
از محافل سياسي گرگان خبر مي رسد با گذشت زمان و نزديك شدن به زمان برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، تحركات گروههاي سياسي و افراد بيشتر شده است. (ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري که در حين بازگشت از اردوي علمي در 35 كيلومتري جاده‌ كياسر به ساري به كشته شدن 5 تن گردید(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
انتخاب هيات رييسه جدیدشوراي شهر رشت
معاون سياسي فرماندار رشت، از انتخاب اعضاي جديد هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي اين شهر خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.