.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مرقومه‌ای خطاب به وزیر بهداشت بار دیگر از تلاش‌های مجموعه بهداشتی ـ درمانی کشور تشکر و تاکید کردند بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد. قدردانی مجدد رهبر معظم انقلاب از مجموعه درمانی کشور
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مرقومه‌ای خطاب به وزیر بهداشت بار دیگر از تلاش‌های مجموعه بهداشتی ـ درمانی کشور تشکر و تاکید کردند بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد.(ادامه)
جلسه غيرعلني مجلس با استفاده از فناوري ديجيتال
جلسه غیرعلنی مجلس به ریاست آقای علی لاریجانی امروز با استفاده از فناوری دیجیتال تشکیل شد.(ادامه)
واکنش یک نماینده مجلس به موضوع سریال «پایتخت»
ايسنا : رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عوامل ساخت سریال پایتخت گفت که برای بیان انتقاد ابتدا از عوامل سریال تشکر شود، بعد سیل نقدها را روانه کنید.(ادامه)
بی احتیاطی پسر در شکار، پدر را به کام مرگ برد
فرمانده انتظامی صومعه سرا از کشته شدن پیرمرد ۷۰ ساله به دست پسرش خبر داد و گفت: در این حادثه پسر در هنگام شکار سهوا به پدر خود شلیک و باعث مرگ وی می شود.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: فعلا اجازه دایرکردن مدارس را نداریم
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه فعلا اجازه دایرکردن مدارس را نداریم، گفت: افزایش حقوق ۳۲ درصد معلمان با اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری ناچیز بود. به گزارش آذرقلذم به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دنیا با بزرگترین وقفه آموزشی روبه برو شده است(ادامه)
قدر دانستن و حرمت گذاشتن، کمترین کار است در برابر کسانی که امنیت دیروز و امروز و فردای مان را مدیون شان هستیم. یک عمر قرنطینه!(يادداشت)
قدر دانستن و حرمت گذاشتن، کمترین کار است در برابر کسانی که امنیت دیروز و امروز و فردای مان را مدیون شان هستیم.(ادامه)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت. به مناسبت سالروز تولد حضرت ابالفضل(ع) / همسر و فرزندان سقای کربلا را بشناسید/ آیا فرزند قمر بنی هاشم در کربلا حضور داشته؟(خبر)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت.(ادامه)
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۸۳۰۹ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که حال عمومی ۳۴۶۷ تن از  .... مبتلایان ۳۰۹ ۳۸ تن/ جان باختگان ۲۶۴۰ تن/ کشف ۲۹۰۱ مورد جدید و بهبود ۱۲۳۹۱
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۸۳۰۹ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که حال عمومی ۳۴۶۷ تن از ....(ادامه)
ساعت کاری بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان، همچون شرایط فعلی تا ۲۱ فروردین ادامه دارد. ساعت کاری بانک‌ ها تا ۲۱ فروردین اعلام شد
ساعت کاری بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان، همچون شرایط فعلی تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: بیش از ۲ میلیون عدد اقلام بهداشتی توسط بسیجیان مازندرانی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تولید و توزیع شده است. تولید میلیونی اقلام بهداشتی به همت بسیجیان مازندران
شمال نیوز: بیش از ۲ میلیون عدد اقلام بهداشتی توسط بسیجیان مازندرانی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تولید و توزیع شده است.(ادامه)
شمال نیوز: طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اکنون در ورودی‌ شهر‌های مازندران در حال اجرا است. تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مازندران
شمال نیوز: طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اکنون در ورودی‌ شهر‌های مازندران در حال اجرا است.(ادامه)
شمال نیوز: نقاهتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه برای مراقبت از بیماران کرونایی در شهرستان چالوس افتتاح شد. افتتاح نقاهتگاه نیروی دریایی سپاه در چالوس
شمال نیوز: نقاهتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه برای مراقبت از بیماران کرونایی در شهرستان چالوس افتتاح شد.(ادامه)
در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی توسط انجمن مازندرانی های مقیم تهران صادر شد . پیام تسلیت انجمن مازندرانی های مقیم تهران در پی رحلت آایت الله کریمی
در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی توسط انجمن مازندرانی های مقیم تهران صادر شد .(ادامه)
دفن اموات کرونایی بخش دو دانگه ساری روستاهای پرکوه و رسکت توسط تعدادی از طلاب جهادی استان مازندران انجام شد. طلاب جهادگر جنبش مرآت (محفل روحانیون انقلابی تبرستان) با حضور در قرارگاه های جهادی مختلف از جمله قرارکاه جهادی حضرت امام موسی بن جعفر(علیه السلام) مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. دفن اموات کرونایی توسط طلاب در بخش دو دانگه ساری(خبر)
دفن اموات کرونایی بخش دو دانگه ساری روستاهای پرکوه و رسکت توسط تعدادی از طلاب جهادی استان مازندران انجام شد. طلاب جهادگر جنبش مرآت (محفل روحانیون انقلابی تبرستان) با حضور در قرارگاه های جهادی مختلف از جمله قرارکاه جهادی حضرت امام موسی بن جعفر(علیه السلام) مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. (ادامه)
شمال نیوز: همه‌ ساله در روز جانباز، هیأتهایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و شهرستانها برای تجلیل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسایشگاهها مراجعه می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکیدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی، این دیدارها ملغی شد. پیام رهبر انقلاب به‌مناسبت روز جانباز
شمال نیوز: همه‌ ساله در روز جانباز، هیأتهایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و شهرستانها برای تجلیل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسایشگاهها مراجعه می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکیدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی، این دیدارها ملغی شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نکا از افزایش ۱۵ درصدی کشت مکانیزه برنج امسال در این شهرستان خبر داد. افزایش ۱۵ درصدی کشت مکانیزه برنج در نکا
شمال نیوز: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نکا از افزایش ۱۵ درصدی کشت مکانیزه برنج امسال در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: وضعیت دریای مازندران از امروز تا روز جمعه ۱۵ فروردین ماه آرام و مساعد است. زمان مناسب صید آبزیان در دریای خزر تا پایان هفته
شمال نیوز: وضعیت دریای مازندران از امروز تا روز جمعه ۱۵ فروردین ماه آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز: طرح گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهری مازندران توسط اکیپ‌های راهداری استان در حال انجام است. راهداران هم برای مبارزه با کرونا پای کار آمدند
شمال نیوز: طرح گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهری مازندران توسط اکیپ‌های راهداری استان در حال انجام است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد. توضیحات نماینده کارگری کمیته دستمزد درباره مزد۹۸
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد.(ادامه)
جوانی که با کشیدن پرتره سردار سلیمانی داوران «عصر جدید» را غافلگیر کرد/ عکس
(ادامه)
دانلود سریال پایتخت 6 قسمت نهم HD
(ادامه)

احمد حسین زادگان در پی رحلت آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی از یاران، شاگردان و همراهان حضرت امام خمینی (ره) و یار و همراه مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت آیت الله کریمی
احمد حسین زادگان در پی رحلت آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی از یاران، شاگردان و همراهان حضرت امام خمینی (ره) و یار و همراه مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد. ‎(ادامه)
در پی ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فعالان سیاسی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرده اند. پیام تسلیت جمعی از فعالان سیاسی مازندران به مناسبت درگذشت آیت الله کریمی
در پی ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فعالان سیاسی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرده اند.(ادامه)
باشگاه رم در پیامی از زحمات پرستار ایرانی در راه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، حمایت باشگاه رم از پرستار فداکار آملی
باشگاه رم در پیامی از زحمات پرستار ایرانی در راه مبارزه با کرونا تقدیر کرد. به گزارش ایلنا، (ادامه)
نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ، کانون شیوع ویروس کرونا را به سمت روستاهای مازندران کشانده است. افزایش شیوع ویروس کرونا در روستاهای مازندران
نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ، کانون شیوع ویروس کرونا را به سمت روستاهای مازندران کشانده است.(ادامه)
این فرد حدود ۲۰ روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری شد که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد.
پیرمرد ۱۰۱ ساله گلستانی بر کرونا غلبه کرد
این فرد حدود ۲۰ روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری شد که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد. (ادامه)

ویروس کرونا تاکنون بیشتر کشور‌های جهان را آلوده کرده وتعداد مبتلایان در جهان به بیش از ۴۳۰ هزار مورد و در ایران نیز به بیش ۲۷ هزار مورد رسیده است، البته شیوع آن هر لحظه گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری را آلوده می‌کند، با این حال بسیاری از مبتلایان نگران عوارض این ویروس پس از بهبودی هستند. بهبود یافتگان کرونا دچار چه عوارضی می‌شوند؟
ویروس کرونا تاکنون بیشتر کشور‌های جهان را آلوده کرده وتعداد مبتلایان در جهان به بیش از ۴۳۰ هزار مورد و در ایران نیز به بیش ۲۷ هزار مورد رسیده است، البته شیوع آن هر لحظه گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری را آلوده می‌کند، با این حال بسیاری از مبتلایان نگران عوارض این ویروس پس از بهبودی هستند.(ادامه)
داستان پایتخت 6 به کجا می‌رسد؟
سریال «پایتخت» هرگز مبتنی بر قصه نیست که پایه و اساس آن بر اساس موقعیت ها و رخداد هایی است که در هر قسمت طراحی و شخصیت ها در آن قوطه ور می شوند.(ادامه)
استاندار مازندران، با همراهی یحیی یوسف‌پور، فرماندار، عباس صالح‌زاده، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ مرادی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده پلیس راهور، روسای ادارات بازرگانی و اصناف و تنی چند از دیگر مسئولان قائمشهر از بازار این شهر و همین‌طور طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شهرستان قائمشهر واقع در میدان جانبازان دیدار کرد. در جریان این دیدار حسین‌زادگان با تنی چند از کسبه و مردم قائمشهر و همین‌طور دست‌اندرکاران طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان گفت‌وگو کرد. بازدید استاندار از بازار قائمشهر و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی(خبر)
استاندار مازندران، با همراهی یحیی یوسف‌پور، فرماندار، عباس صالح‌زاده، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ مرادی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده پلیس راهور، روسای ادارات بازرگانی و اصناف و تنی چند از دیگر مسئولان قائمشهر از بازار این شهر و همین‌طور طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شهرستان قائمشهر واقع در میدان جانبازان دیدار کرد. در جریان این دیدار حسین‌زادگان با تنی چند از کسبه و مردم قائمشهر و همین‌طور دست‌اندرکاران طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان گفت‌وگو کرد. (ادامه)
نه تنها زندگی روزمره مردم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا دچار اخلال شده بلکه کسب و کارها نیز از این ویروس و شرایط ایجاد شده در امان نیست. اگر بخواهیم تمرکز بحث را روی کسب و کارها بگذاریم باید اشاره کنیم به جز تعداد محدودی از کسب و کارهای اینترنتی، متاسفانه اکثر کسب و کارهای دیگر مجبور به تعدیل نیرو و یا توقف پروژه‌های عادی خود بوده‌اند. آیا کرونا قراردادهای کسب و کار را لغو می‌کند؟(يادداشت)
نه تنها زندگی روزمره مردم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا دچار اخلال شده بلکه کسب و کارها نیز از این ویروس و شرایط ایجاد شده در امان نیست. اگر بخواهیم تمرکز بحث را روی کسب و کارها بگذاریم باید اشاره کنیم به جز تعداد محدودی از کسب و کارهای اینترنتی، متاسفانه اکثر کسب و کارهای دیگر مجبور به تعدیل نیرو و یا توقف پروژه‌های عادی خود بوده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.