.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در پیامی عید نوروز سال ۱۳۹۹ را  تبریک گفت.

پيام تبريک نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور به مناسبت سال نو
شمال نیوز: نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در پیامی عید نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت. (ادامه)
سال 99 سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ، سال رونق با کمک همه مردم در بخش اقتصاد و سال تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی ما با جهان و تعاملات ما با همسایگان ما خواهد بود. سال سخت ٩٨ مردم را آبدیده کرد / سال ٩٩ سالِ تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی با جهان خواهد بود
سال 99 سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ، سال رونق با کمک همه مردم در بخش اقتصاد و سال تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی ما با جهان و تعاملات ما با همسایگان ما خواهد بود.(ادامه)
تصویری از رهبر انقلاب در لحظه ایراد پیام نوروزی خطاب به ملت ایران
رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود به مناسبت سال جدید، سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند. تصویری از ایشان را در لحظه ایراد پیام نوروزی خطاب به ملت ایران ببینید.(ادامه)
آمدن بهار، همیشه برای ایرانی‌ها با شادی همراه نبوده و در ایام مختلف از بیماری‌های واگیردار تا سیل و بمباران را به چشم دیده‌اند، اما فصل مشترک همه این ماجراها استقامت مثال زدنی و امید به آینده ای روشن بوده و بس. خیلی دور، خیلی نزدیک ؛ تقویم نوروزهای متفاوت در ایران(ديدگاه)
آمدن بهار، همیشه برای ایرانی‌ها با شادی همراه نبوده و در ایام مختلف از بیماری‌های واگیردار تا سیل و بمباران را به چشم دیده‌اند، اما فصل مشترک همه این ماجراها استقامت مثال زدنی و امید به آینده ای روشن بوده و بس.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید. لازمه تحقق این هدف برنامه‌ریزی است و بخشهای مختلف مانند سازمان برنامه، مجلس و مرکز تحقیقات آن، قوه‌قضائیه، مجموعه‌های دانش‌بنیان و گروههای پر شمار جوان، مبتکر و فعال باید در این برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنند....
جهش تولید باید تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند/ باید با کار ده برابری، تولید به جایی برسد که در زندگی مردم اثر بگذارد / هیچ ملتی با راحت‌طلبی و رفاه‌جویی محض به جایی نمی‌رسد / فداکاری‌های مردم در قضیه کرونا فضائل ملت ایران را نشان داد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید. لازمه تحقق این هدف برنامه‌ریزی است و بخشهای مختلف مانند سازمان برنامه، مجلس و مرکز تحقیقات آن، قوه‌قضائیه، مجموعه‌های دانش‌بنیان و گروههای پر شمار جوان، مبتکر و فعال باید در این برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنند.... (ادامه)
نیرو‌های درمانی و امدادی با همراهی اورژانش، هلال احمر و پلیس راهور مستقردر جاده چالوس از مسافران تست تب کرونا می‌گیرند و افرادی که تب شان از حد معمول باشد به اورژانس معرفی تا سایر خدمات به این گونه افراد ارائه شود. مسافران جنوب به شمال نیز در استان البرز مورد تست قرار می‌گیرند. اجرای طرح تب‌سنجی در جاده چالوس(خبر)
نیرو‌های درمانی و امدادی با همراهی اورژانش، هلال احمر و پلیس راهور مستقردر جاده چالوس از مسافران تست تب کرونا می‌گیرند و افرادی که تب شان از حد معمول باشد به اورژانس معرفی تا سایر خدمات به این گونه افراد ارائه شود. مسافران جنوب به شمال نیز در استان البرز مورد تست قرار می‌گیرند.(ادامه)
احمد حسین زادگان در آستانه سال نو با انتشار پیامی ضمن تبریک نوروز ۹۹ ، از همه فعالان مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و خواستار همکاری بیشتر مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی شد.


سال نو را با افکار و کردار تازه همراه کنیم / بهار جان ها بزودی از راه می رسد
احمد حسین زادگان در آستانه سال نو با انتشار پیامی ضمن تبریک نوروز ۹۹ ، از همه فعالان مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و خواستار همکاری بیشتر مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 34 35 36 37 38 39

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.