.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوره آموزشی تخصصی اصول کاربردی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک در مازندران برگزار شد. برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک
دوره آموزشی تخصصی اصول کاربردی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک در مازندران برگزار شد.(ادامه)
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید. نام جدید خود را چگونه در شناسنامه ثبت کنیم؟
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید.(ادامه)
اعتبار کپی سند رسمی، بستگی به این امر دارد که کپی سند با ثبت دفتر تصدیق شود، در این صورت برابر با اصل آن خواهد بود. کپی سند رسمی اعتبار دارد؟
اعتبار کپی سند رسمی، بستگی به این امر دارد که کپی سند با ثبت دفتر تصدیق شود، در این صورت برابر با اصل آن خواهد بود.(ادامه)
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند. برای واردات خودرو فقط گواهی اسقاط نیاز است
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند. مشمولان خدمت سربازی فردا اعزام می‌شوند
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند.(ادامه)
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد. افزایش ۷ درصدی نزاع در استان
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس+ مدارک مورد نیاز
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.(ادامه)
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند. پیش‌ثبت‌نام نمایندگی مجلس از دوشنبه ۱۶ مرداد
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
درخواست اعاده دادرسی وکیل محمد قبادلو یکی از محکومان اغتشاشات پاییز سال گذشته، با ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد. درخواست اعاده دادرسی محمدقبادلو پذیرفته شد
درخواست اعاده دادرسی وکیل محمد قبادلو یکی از محکومان اغتشاشات پاییز سال گذشته، با ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.(ادامه)
ریزش دیواره پل افتتاح نشده فریدونکنار با درخواست پیمانکار طرح و با هدف رفع ایرادات به صورت کنترل شده بود. ریزش دیواره پل فریدونکنار کنترل شده بود + تصاویر
ریزش دیواره پل افتتاح نشده فریدونکنار با درخواست پیمانکار طرح و با هدف رفع ایرادات به صورت کنترل شده بود.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد جزئیات معافیت جدید سربازی / شرط مهم برای معافیت مشمولان سربازی
شمال نیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد(ادامه)
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد. دو سال حبس افسانه بایگان و مراجعه هفتگی به روان‌شناس
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند. هفت متهم توزیع غیرقانونی آرد در مازندران دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا افزایش یافت
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.(ادامه)
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کرد
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از ثبت نام اولیه این باشگاه در لیگ قهرمانان خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند. چه مسئولانی باید برای داوطلبی در انتخابات مجلس تا ۲۵ خرداد استعفا دهند؟
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.» چگونه بعد از طلاق نام همسر از شناسنامه حذف می‌شود؟
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.»(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد. این افراد از سربازی معاف می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد.(ادامه)
یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا های کوی شهدای گمنام آمل و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی سردار رشید اسلام محمد  قربانی روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می شود.


برگزاری یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا در آمل
یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا های کوی شهدای گمنام آمل و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی سردار رشید اسلام محمد قربانی روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.