.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان گفت: پرونده سربازی که با تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود ۵ تن را به قتل رسانده بود در دادسرای نظام تشکیل شده است. آخرین وضعیت پرونده قاتل ۵ سرباز در کرمان
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان گفت: پرونده سربازی که با تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود ۵ تن را به قتل رسانده بود در دادسرای نظام تشکیل شده است.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد. اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
دانشمندان هنگ‌کنگی به دنبال الهام‌گرفتن از مغز انسان برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند. افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی با الهام از ساختار مغز انسان
دانشمندان هنگ‌کنگی به دنبال الهام‌گرفتن از مغز انسان برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد انقلابی‌گری از مسیر مردم‌سالاری(يادداشت)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: میلاد علی پور دادرس دادگاه عمومی بخش بیرانشهر خرم آباد یک متهم را به کاشت ۱۰۰ اصله درخت و ۲ سال نگهداری و مراقبت از آن‌ها محکوم کرد. یک متهم در لرستان به کاشت ۱۰۰ اصله درخت محکوم شد
مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: میلاد علی پور دادرس دادگاه عمومی بخش بیرانشهر خرم آباد یک متهم را به کاشت ۱۰۰ اصله درخت و ۲ سال نگهداری و مراقبت از آن‌ها محکوم کرد.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است. مرگ مشکوک یکی از اعضای باسابقه منافقین + جزئیات
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است.(ادامه)
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت. فخرفروشی ترامپ به بایدن با انتشار گواهی پزشکی خود
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
مراسم سومین روز شهادت حبیب شهدا جانباز شهید سردار سیدحبیب الله حسینی در روستای ورکلای شهرستان میاندورود با سخنرانی حجت السلام گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستادکل نیروی مسلح کشوربرگزارشد. مراسم یزرگداشت جانباز شهید سید حبیب الله حسینی (خبر)
مراسم سومین روز شهادت حبیب شهدا جانباز شهید سردار سیدحبیب الله حسینی در روستای ورکلای شهرستان میاندورود با سخنرانی حجت السلام گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستادکل نیروی مسلح کشوربرگزارشد.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود. شرایط هرگز به پیش از ۷ اکتبر بر نمی‌گردد(يادداشت)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود.(ادامه)
 تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند.

آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران/ کدام حوزها رکوردار شدند؟
تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند. (ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند. آموزش صنایع‌دستی به سربازان
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند.(ادامه)
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد. آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.(ادامه)
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند. فروش نوزاد با شناسنامه ۲۰۰میلیون تومان
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند.(ادامه)
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد. موسسه اعتباری توسعه منحل شد
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از الزامی شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها خبر داد. معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجباری شد
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از الزامی شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها خبر داد.(ادامه)
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد. اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.