.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند.
آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با هزینه مراسم چهلم پدر شهیدان طوسی
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند. (ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
عکس/ پست عبدی در چهلم پدر و مادرش
پست اینستاگرامی بهادر عبدی در چهلمین روز درگذشت پدر و مادرش(ادامه)
در چهلم داوود رشیدی چه گذشت؟ +تصاویر
احترام برومند در اینستاگرامش عکس هایی از جمع خانوادگی خود بر سر مزار همسرش، داوود رشیدی منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد..... اگر کسی 6 بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی دهند
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد.....(ادامه)
جزییات مراسم چهلم داود رشیدی
مراسم چهلمین روز درگذشت داود رشیدی 10 مهرماه در تئاترشهر برگزار می‌شود.(ادامه)
نصب سنگ مزار عباس کیارستمی +عکس
همزمان با چهلمین روزدرگذشت عباس کیارستمی،سنگ مزار کارگردان فقید سینمایی ایران بصورت کامل نصب شد.(ادامه)
چهلم حبیب محبیان در زادگاهش برگزار می‌شود
مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان روز سه‌شنبه (29 تیرماه) در روستای محل زندگی این خواننده برگزار می‌شود.(ادامه)
علی(ع) در لحظات آخر عمر ما را به چه سفارش‌ نمودند؟ (ديدگاه)
(ادامه)
یافتن پدر و مادر پس از ۲۸ سال+تصاویر
«برزان»؛ کودک حلبچه‌ای که در زمستان سال ۶۶ بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به دستور صدام به ایران آورده شد و خانواده‌ای سنندجی سرپرستیش را پذیرفته بودند، امروز بعد از ۲۸ سال دوری، خانواده‌‌اش را پیدا کرده و قرار است در ۲۵ اسفند خانواده‌اش را در آغوش بگیرد. (ادامه)
 عمران اکبرنژاد کاندیدا‌های 3741 چه کسانی هستند؟(يادداشت)
عمران اکبرنژاد(ادامه)
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب برخوردار از یک بینش فقهی و سیاسی قوی است و اعلم‌تر و افضل‌تر از معظم له فقیهی در حال حاضر نیست؛ تدبیر و دوراندیشی بالای ایشان در امور کشور، شجاعت‌شان در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی وصف‌ناپذیر و ستودنی است.

اعلم‌تر و افضل‌تر از رهبر انقلاب، فقیهی در حال حاضر نیست / اشاره صریح قانون اساسی به قید مطلقه
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب برخوردار از یک بینش فقهی و سیاسی قوی است و اعلم‌تر و افضل‌تر از معظم له فقیهی در حال حاضر نیست؛ تدبیر و دوراندیشی بالای ایشان در امور کشور، شجاعت‌شان در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی وصف‌ناپذیر و ستودنی است. (ادامه)
6 تدبیر حضرت امام رضا (ع) در نبرد با مأمون
شش تدبیر حضرت امام رضا (ع) در نبرد با مأمون (ادامه)
شمال نیوز: نگاه زنانه ی زنان اصلاح طلب به انتخابات مجلس آنقدری پیگیری شد که سرانجام به سهمیه بندی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان منجر شد. بنابراین ۳۰ درصد لیست اصلاح طلبان سهم زنان است؛ حتی اگر مردان توانمندتر و شایسته تر و کاربلدتر باشند. سهمیه ۳۰ درصدی زنان در انتخابات را می توان به ... سهمیه بندی زنانه لیست انتخاباتی؛ نگاهی فمینیستی یا اصلاح طلبانه؟
شمال نیوز: نگاه زنانه ی زنان اصلاح طلب به انتخابات مجلس آنقدری پیگیری شد که سرانجام به سهمیه بندی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان منجر شد. بنابراین ۳۰ درصد لیست اصلاح طلبان سهم زنان است؛ حتی اگر مردان توانمندتر و شایسته تر و کاربلدتر باشند. سهمیه ۳۰ درصدی زنان در انتخابات را می توان به ...(ادامه)
آداب و اعمال مخصوص روز اربعین
زیارت امام حسین علیه السلام و زیارت اربعین از مهمترین اعمالی است که در کتب ادعیه بر خواندن آنها در روز بیستم صفر تأکید شده است. (ادامه)
با چه نیتی به راهپیمایی اربعین برویم؟
حجت الاسلام رمضانی نژاد گفت: زمانی که برای زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین عازم کربلا می شویم نباید نیتمان به منظور عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت(ع) باشد چرا که چنین نیتی صحیح نیست.(ادامه)
حضور هنرمندان ایرانی در مراسم چهلم هما روستا در کالیفرنیا+ عکس
چهلمین روز درگذشت هما روستا بانوى هنرمند ایرانی با حضور جمعى از هنرمندان سینما، تئاتر، همکاران و خانواده وی در شهر وَلنسیا در جنوب کلیفرنیا برگزار شد.(ادامه)
بغض و اشک علی پروین در مراسم نوروزی/ عکس
علی پروین چهره افسانه ای فوتبال ایران در مراسم چهلم کاپیتان پرسپولیس اشک ریخت . (ادامه)
یک میدان به نام هادی نوروزی شد
همزمان با مراسم چهلمین روز درگذشت کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس یک میدان و یک بلوار به نام هادی نوروزی نامگذاری شد. (ادامه)
شمال نیوز: چهلمین روز درگذشت هادی نوروزی کاپیتان 30 ساله پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه برسر مزارش با حضور علی پروین، احمد رضا عابدزاده و تنی چند از پیشکسوتان و بازیکنان تیم پرسپولیس در مسجد روستای کپورچال از توابع بخش مرکزی بابل گرامی داشته شد.

مراسم چهلم کاپیتان پرسپولیس در زادگاهش برگزار شد + تصاویر
شمال نیوز: چهلمین روز درگذشت هادی نوروزی کاپیتان 30 ساله پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه برسر مزارش با حضور علی پروین، احمد رضا عابدزاده و تنی چند از پیشکسوتان و بازیکنان تیم پرسپولیس در مسجد روستای کپورچال از توابع بخش مرکزی بابل گرامی داشته شد. (ادامه)
خانواده‌های درگذشتگان در «منا» به «رمی جمرات» می‌روند
(ادامه)
زمان برگزاری مراسم چهلم "هادی نورزی" اعلام شد
زمان برگزاری مراسم چهلم کاپیتان فقید پرسپولیس مشخص شد. (ادامه)
علیرضا سعیدآبادی انقلاب عاشورا؛ پایان تاریخ(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
وضعیت بایگانی شدن پیراهن نوروزی و برنامه‌های ویژه برای خانواده‌اش
سرپرست باشگاه پرسپولیس با تکذیب بلیت فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی، به سئوال درباره پرداخت قرارداد این بازیکن پرسپولیس به خانواده‌اش پاسخ داد.(ادامه)
فضیلت، تقویم و برخی اعمال ماه رمضان
در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را جهت اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی «قرآن مجید» برگزیده است.(ادامه)
جنایت و خیانت هولناک زن مرده‌ای که زنده بود!
باور کردنی نبود،‌ نازنین یک زن 22 ساله چطور می‌توانست دست به چنین جنایتی بزند، وقتی این خبر را به ابرهیم دادیم،‌ از حال رفت ، بعد از چند روز خوزستان را برای همیشه بدرود گفت و به شهر دیگر رفت که هیچکس نمی‌دانست... (ادامه)
گروه‌ ایران در مقدماتی جام‌جهانی مشخص شد
(ادامه)
صعود ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رنکینگ فیفا با دو پله صعود به رتبه چهلم دنیا رسید. (ادامه)
آخرین مصاحبه مادر رئیس جمهور +تصویر
سکینه پیوندی» مادر پیر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب، مدت یک سال است در شهر سمنان و در خانه شخصی خودشان زندگی می‌کند(ادامه)
تهران جزو ٥٠ شهر امن جهان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.