.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان... 
معامله قرن قبل از مردن ترامپ، خواهد مرد/ هرکس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند/ دلسرد کردن مردم با زیر سؤال بردن انتخابات و حمله به شورای نگهبان کاری غلط است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان... (ادامه)
اعضای یک خانواده در حال برگزاری مراسم چهلم فرزنداشان بودند که ناگهان خودش در مراسم حاضر شد. ماجرا این بود که فرزندشان اواخر تیرماه گمشده و به اشتباه جسدی به اسم او به آن ها تحویل داده بودند. حضور مرد گمشده در مراسم چهلمش / تا برادرم را در آغوش گرفتم،از هوش رفت!
اعضای یک خانواده در حال برگزاری مراسم چهلم فرزنداشان بودند که ناگهان خودش در مراسم حاضر شد. ماجرا این بود که فرزندشان اواخر تیرماه گمشده و به اشتباه جسدی به اسم او به آن ها تحویل داده بودند.(ادامه)
«دحوالارض» چه روزی است؟
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: دحو الارض» مصادف با ۲۵ ذی القعده است روز که خداوند به کره زمین حیات بخشید به همین سبب اعمال خاصی برای این روز در نظر گرفته شده تا مومنان شکر گزار خداوند باشند. (ادامه)
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد .....

تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه مجلس بود
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد ..... (ادامه)
مازندران / نم نم باران زمستانه طراوت خاصی به هوای مازندران بخشید و از ساعت اولیه صبح، مردان و زنان در گوشه و کنار مازندران خود را به ایستگاه های انقلاب رساندند تا سرود وحدت را برای چهلمین بار تکرار کنند....(خبر)
(ادامه)
زمان طنین فریاد «الله اکبر» در طلیعه فجر چهلم انقلاب
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران امشب بر فراز بام‌ها نوای «الله اکبر» سر می‌دهند.(ادامه)
تصاویر/ مراسم چهلم آیت الله هاشمی شاهرودی
مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد اعظم قم برگزار شد.(ادامه)
قدیمی‌ترین تصاویر از پیاده‌روی اربعین که تاحالا ندیده اید
اربعین در لغت به معنای چهلم و در اصطلاح به بیستم صفر ۶۱ هجری قمری، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) گفته می‌شود. روزی که سال‌هاست عشق به سومین امام شیعیان را در دل‌ها زنده نگه داشته و هر سال برای زیارت میلیون‌ها نفر را روانه کربلا می‌کند. (ادامه)
قدیمی‌ترین تصاویر از پیاده‌روی تاریخی اربعین
اربعین در لغت به معنای چهلم و در اصطلاح به بیستم صفر ۶۱ هجری قمری، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) گفته می‌شود. روزی که سال‌هاست عشق به سومین امام شیعیان را در دل‌ها زنده نگه داشته و هر سال برای زیارت میلیون‌ها نفر را روانه کربلا می‌کند.(ادامه)
چهلم قائم‌مقام شورای نگهبان برگزار شد
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده با حضور شخصیت‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
” ارابه مرگ ” همچنان در جاده مرگ به پیش می رود(يادداشت)
(ادامه)
بخشداران پروازی نمی خواهیم/ فقرزدایی ماموریت اصلی است
استاندار مازندران با بیان اینکه بخشداران پروازی نمی خواهیم گفت: بخشداران باید قوی و کارآمد ظاهر شوند و محرومیت زدایی کنند.(ادامه)
نگاهی به وقایع تاریخی 18 دی ماه در ساری
18 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی در ساری از وقایع تاثیرگذار در تاریخ این دوران از ایران اسلامی است. (ادامه)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟"
امام شاگرد خوبی به نام ‌آیت‌الله هاشمی به جامعه هدیه کرد/نه زیر بار زور و ظلم رفت و نه به کسی ظلم کرد؛شناسنامه او بایدحفظ شود(خبر)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟" (ادامه)
پرسپولیس 2 - 0 تراکتورسازی / صدرنشین قرمز می‌پوشد(+جدول)
پرسپولیس با پیروزی در دیدار مقابل تراکتورسازی به امتیاز چهلم خودرسید. قرمزها در 17 هفته 11 امتیاز از دست داده اند و با فاصله خوبی از تیم دوم در صدر قرار دارند . شاگردان برانکو با این پیروزی نشان دادند که کار رقبا برای رسیدن به‌شان بسیار مشکل است. (ادامه)
خواص هلیله سیاه در طب سنتی
هلیله سیاه تقویت کننده حافظه است و مانع از سفید شدن مو می شود، همچنین جویدن روزانه مقداری از آن به صورت ناشتا بواسیر، قولنج و یبوست و آسم را درمان می کند؛ برای برطرف کردن سیاهی دور چشم موثر است.(ادامه)
بیش از دو سال از مرگ باورنکردنی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس می گذرد.
درد و دل های همسر هادی نوروزی/ مجبور شدیم از تهران برویم
بیش از دو سال از مرگ باورنکردنی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس می گذرد. (ادامه)
واکنش بازیگر زن به خبر فوتش +عکس
مریم امیرجلالی در واکنش به انتشارخبر فوتش از برگزارکنندگان مراسم تشییع درخواست کرد، هزینه مراسم سوم، هفتم، چهلم و سال را به شماره حسابی که اعلام خواهد کرد، واریز کنند! (ادامه)
اعزام 18 موکب در اربعین امسال
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 12 موکب از مازندران اعزام شد، گفت: امسال این رقم به 18 موکب افزایش یافت و باید از نظر کیفی تقویت شوند. (ادامه)
(تصاویر) فرزندان رهبرانقلاب در چهلم همسر علم الهدی
مراسم چهلمین روز درگذشت همسر آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با حضور آیات عظام مصباح یزدی،جعفر سبحانی،اشرفی شاهرودی و فرزندان رهبر معظم انقلاب در مهدیه مشهد برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از بازداشت ‌حمید بقایی، ارگان رسمی طرفداران احمدی‌نژاد، با نشر مصاحبه‌ای از علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد، این اتفاق را پوشش داد.

از سردرگمی احمدی نژادی ها پس از بازداشت بقایی تا نامه اعتراضی رئیس جمهور سابق
شمال نیوز : بعد از بازداشت ‌حمید بقایی، ارگان رسمی طرفداران احمدی‌نژاد، با نشر مصاحبه‌ای از علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد، این اتفاق را پوشش داد. (ادامه)
عکس/ میثم مطیعی در آغوش حاج قاسم
در حاشیه مراسم چهلم سردار شهید حاج شعبان نصیری، که عصر امروز با حضور سردار سلیمانی برگزار شد.(ادامه)
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.
محل دفن امیرالمومنین (ع) کجاست و چگونه پیدا شد؟
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست. (ادامه)
زمان برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان پلاسکو
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز چهارشنبه-95/12/18- در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است.
مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساری برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است. (ادامه)
عکس/ مطهری و دعایی در مراسم چهلم مرحوم هاشمی
علی مطهری و سیدمحمود دعایی در مراسم اربعین آیت‌الله هاشمی. مراسم اربعین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور مسئولان دولتی و اقشار مختلف مردم در حرم امام راحل در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس/ ظریف، عارف و حسن خمینی در مراسم چهلم مرحوم هاشمی
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان کشوری و لشکری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
جزئیات مراسم چهلم مرحوم هاشمی در حرم امام
مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، امروز (پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود.(ادامه)
جزئیات مراسم چهلم آیت الله هاشمی
(ادامه)
وی با کنایه به صداوسیما گفت: اگر الان در همه شبکه های تلویزیون هم از هاشمی تجلیل شود، فایده ای ندارد باید قدر هم را بدانیم و تهمت نزنیم، ما اگر قدر همدیگر را بدانیم و از پتانسیل ها استفاده نکنیم اوضاع کشور درست نمی شود.
هاشمی گفت مرا محاکمه کنیدولی انقلاب باقی بماند/ ما مرده‌پرستیم/ تا که رفتیم همه یار شدند/ گاهی از ظرفیت زیاد آیت‌الله خلقم تنگ می‌شد
وی با کنایه به صداوسیما گفت: اگر الان در همه شبکه های تلویزیون هم از هاشمی تجلیل شود، فایده ای ندارد باید قدر هم را بدانیم و تهمت نزنیم، ما اگر قدر همدیگر را بدانیم و از پتانسیل ها استفاده نکنیم اوضاع کشور درست نمی شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.641 seconds.