.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ منطقی استاندار مازندران به عضو شورا
استاندار مازندران در پاسخ به انتقاد عضو شورای شهر که گفت، چرا شورای شهر ساری حضور پیدا نمی‌کنید، گفت: شواری مرکز استان مازندران باید ویژه دیده شود و بنده بر اساس برنامه در شورا حضور پیدا می‌کنم.(ادامه)
افتتاح 10 پارک موزه دفاع مقدس در دهه فجر در 10 استان کشور
رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، گفت: پارک موزه‌های دفاع مقدس در دهه فجر در 10 استان کشور افتتاح می‌شود و قرار است به صورت متمرکز این مجموعه‌ها به بهره‌برداری برسد.(ادامه)
۱۹ هزار اشیاء تاریخی ساری باقدمت ۱۰۰۰ سال در کارتن ها خاک می خورد
رئیس مرکز ساری شناسی معتقد است ۱۹ هزار اشیاء تاریخی بالای هزار سال قدمت در مرکز استان به دلیل نداشتن موزه در کارتن ها خاک می خورد.(ادامه)
شمال نیوز :  در بسته ساری گردی، هم با تاریخ همراه خواهید شد و هم با جاذبه‌های طبیعی در کلبادی و حمام وزیری با معماری قجری و در موزه ساری تاریخ چند هزارساله دریای ساری را خواهید دید و در آب‌بندان دلفین حس خوب یک جزیره را تجربه خواهید کرد. تورگردی در شهر بهارنارنج را به یاد خواهید سپرد
شمال نیوز : در بسته ساری گردی، هم با تاریخ همراه خواهید شد و هم با جاذبه‌های طبیعی در کلبادی و حمام وزیری با معماری قجری و در موزه ساری تاریخ چند هزارساله دریای ساری را خواهید دید و در آب‌بندان دلفین حس خوب یک جزیره را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آزموده در مورد واگذاری ساختمان قدیمی شهرداری به میراث فرهنگی افزود: شهرداری بهشهر آماده تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری به موزه است و این مسئله با میراث فرهنگی رایزنی شد اما جوابی تاکنون دریافت نکردیم..... « میراث فرهنگی و گردشگری مازندران » پاسخگو نیست !
شمال نیوز : آزموده در مورد واگذاری ساختمان قدیمی شهرداری به میراث فرهنگی افزود: شهرداری بهشهر آماده تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری به موزه است و این مسئله با میراث فرهنگی رایزنی شد اما جوابی تاکنون دریافت نکردیم.....(ادامه)
یک نماینده مجلس، در آستانه نوروز، با اشاره به اینکه شمال کشور جزو نقاطی است که مردم معمولاً در اولویت برنامه ایران‌گردی خود قرار می‌دهند، گفت: مازندران با محوریت گردشگرپذیرترین شهرهای ایران، نوشهر و چالوس، آماده میزبانی از مردم ایران است. سه شهر شمالی ایران که صرفاً متعلق به ایرانی‌ها نیست !
یک نماینده مجلس، در آستانه نوروز، با اشاره به اینکه شمال کشور جزو نقاطی است که مردم معمولاً در اولویت برنامه ایران‌گردی خود قرار می‌دهند، گفت: مازندران با محوریت گردشگرپذیرترین شهرهای ایران، نوشهر و چالوس، آماده میزبانی از مردم ایران است.(ادامه)
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مازندران استانی غیور و علوی تبار است، گفت: نباید در استان علوی‌تبار، ولنگاری فرهنگی و گردشگری غیراسلامی رواج یابد.

هشدار خطیب جمعه ساری به رواج ولنگاری فرهنگی و گردشگری غیراسلامی در مازندران
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مازندران استانی غیور و علوی تبار است، گفت: نباید در استان علوی‌تبار، ولنگاری فرهنگی و گردشگری غیراسلامی رواج یابد. (ادامه)
پارک موزه دفاع مقدس مازندران خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: فاز نخست و دوم پارک موزه دفاع مقدس مازندران خرداد ماه سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
«شبی با شهدا» ویژه شهدای آتش‌نشان واقعه پلاسکو در مازندران
مراسم ویژه شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در جوار مزار هشت شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس در ساری برگزار شد. (ادامه)
خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه علم و فناوری مازندران
فرمانده سپاه بهشهر گفت: این شهرستان 23 بهمن میزبان دو شهید گمنام است که در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر به خاک سپرده می شوند.(ادامه)
گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه، گفت: گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود.(ادامه)
تشکیل مجمع خيران مركز فرهنگی دفاع مقدس مازندران
مجمع خيران مركز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تشكيل شد.(ادامه)
نقش مازندران در دوران دفاع مقدس برای آیندگان تبیین شود
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان مازندران در جنگ تحمیلی گفت: نقش مازندران در دوران دفاع مقدس برای آیندگان تبیین شود.(ادامه)
شمال را سم‌پاشی نکنید!
«نابودی ٤٠‌میلیون درخت شمشاد در جنگل‌های شمال»، «خطر نابودی ذخیره‌گاه شمشاد ایران»، «لزوم تشکیل ستاد بحران برای جنگل‌های شمال»، «کمبود بودجه برای نجات جنگل‌های هیرکانی» این تنها بخشی از تیترها و عناوینی است که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف چاپی و آنلاین ایران درباره بروز یک آفت به نام «شب‌پره شمشاد» در جنگل‌های شمال منتشر شده است. حشره‌ای که در بروشورهای سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از آن با عنوان «یک آفت خطرناک و جدید» یاد شده است. (ادامه)
حال بزرگترین رصدخانه شمال کشور وخیم است!
در جهان امروز ، مراکز نجومی و رصدخانه ای زیادی در شهرهای کوچک و بزرگ، با هدف آشنایی عموم مردم با آسمان و دانش نجوم در اماکن عمومی شهرها مانند پارک ها و فضای سبز، فرهنگسراها ، مراکز آموزشی عمومی و... (ادامه)
پرچم گردانی حرم امام رضا(ع) در جوار یادمان شهدای گمنام ساری+تصویر
به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) مراسم پرچم گردانی حرم امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در جوار یادمان هشت شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد.(ادامه)
همه چیز درباره ترامپ
(ادامه)
همایش بزرگ بسیجیان مازندران به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌شود
معاون اجرایی و فرهنگی سپاه کربلای مازندران گفت: به مناسبت سوم خرداد، همایش بزرگ بسیجیان مازندران در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
آیت الله طبرسی: بخش اعظمی از واحدهای تولیدی مازندران ‌تعطیل شد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه بخش اعظمی از واحدهای تولیدی استان به‌دلیل نبود سرمایه در گردش و رکود اقتصادی، تعطیل شده یا در آستانه ورشکستگی است، گفت: توجه دولت برای حفظ بقای تولید و اشتغال در استان‌های شمالی باید بیشتر شود.(ادامه)
راه‌اندازی نخستین پارک موزه مفاخر ایران در آمل
ساخت نخستین پارک موزه مفاخر و مشاهیر ایران در این شهرستان بزودی آغاز می شود.(ادامه)
عقد زوج مازندرانی در گلزار شهدا
زوج جوان ساروی در گلزار شهدای گمنام ؛ پیوند همدلی بستند.(ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند.
اقتصاد مقاومتی تنها با جهاد عمومی امکان پذیر است
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند. (ادامه)
موزه میراث روستایی گیلان اولین و بزرگترین اکو موزه خاورمیانه است که در زمینی به مساحت 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت به تهران در استان گیلان قرار دارد. 

این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است که روزانه پذیرای بسیاری از گردشگران نوروزی از سراسر کشور می باشد. عکس های مرتضی رفیع خواه عکاس فارس را در ادامه مشاهده می کنید. موزه میراث روستایی گیلان در ایام نوروز(خبر)
موزه میراث روستایی گیلان اولین و بزرگترین اکو موزه خاورمیانه است که در زمینی به مساحت 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت به تهران در استان گیلان قرار دارد. این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است که روزانه پذیرای بسیاری از گردشگران نوروزی از سراسر کشور می باشد. عکس های مرتضی رفیع خواه عکاس فارس را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
شهر ناشناخته مازندران؛ چشم‌انتظار استقبال از گردشگران نوروزی
بدلیل عدم آشنایی مسافران با ظرفیت‌های قائم‌شهر، این شهرستان به‌ محل عبور و گذر گردشگران تبدیل شده است.(ادامه)
همایش پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت «بازار، رسانه و هنر» در مرکز مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: روز ملی مازندران، روز کسب هویت، تجدید هویت، تقویت هویت اصیل و تاریخ‌ساز مازندران است که این هویت اصیل ایرانی مازندرانی با تکه تکه کردن جنگل و دریا هدف گرفته‌اند اما می‌توانیم دوباره آن را احیا کنیم؛ اگر مازندران را احیا نکنیم مازندران در لابه‌لای صفحات تاریک تاریخ گم خواهد شد. مورخ ساروی: نگذاریم مازندران در لابه‌لای صفحات تاریک تاریخ گم شود/ غرب مازندران؛ قلب مازندران است
شمال نیوز: روز ملی مازندران، روز کسب هویت، تجدید هویت، تقویت هویت اصیل و تاریخ‌ساز مازندران است که این هویت اصیل ایرانی مازندرانی با تکه تکه کردن جنگل و دریا هدف گرفته‌اند اما می‌توانیم دوباره آن را احیا کنیم؛ اگر مازندران را احیا نکنیم مازندران در لابه‌لای صفحات تاریک تاریخ گم خواهد شد.(ادامه)
تشییع 2 شهید دفاع مقدس در مازندران
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشییع دو شهید خوشنام دفاع مقدس در مرکز استان در تاریخ پنج مهرماه جاری خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است..... از آزادی پادگان ساری تا گره کور سه راه جویبار !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است.....(ادامه)
معاون اول رییس جمهور وارد گرگان شد
(ادامه)
دولت جلوی واردات برنج خارجی را بگیرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.