.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات ممنوعیت فعالیت اصناف تا ۱۳ فروردین
معاون استاندار تهران جزئیات ممنوعیت فعالیت اصناف تا ۱۳ فروردین را به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ساری برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از حرم مطهر امامزاده یحیی تا جوار گمنام هشت شهید گمنام در پارک موزه ساری برگزار می شود.(ادامه)
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. ساری؛ کهن شهر اسطوره و فرهنگ
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. (ادامه)
استاندار: ۴۲۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است
استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه کاره استان را چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی اعلام کرد.(ادامه)
استاندار : ضرورت اولویت بندی اتمام پروژه ها در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به مشکلات بودجه ای خواستار اولویت بندی طرح ها برای اجرا و تکمیل شد.(ادامه)
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که آمار اقامت گردشگران در این استان از 27 اسفند 97 تا پایان دوازدهم فروردین امسال به 14 میلیون و 570 هزار و 639 نفر شب رسیده است. مازندران تعطیلات نوروزی را با 15 میلیون گردشگر پایان برد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که آمار اقامت گردشگران در این استان از 27 اسفند 97 تا پایان دوازدهم فروردین امسال به 14 میلیون و 570 هزار و 639 نفر شب رسیده است.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد. راه اندازی موزه کشتی از سوی شهرداری جویبار/تأکید بر اجرای طرح تفکیک زباله در سطح استان
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد.(ادامه)
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است. ۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شهرداری امسال از بسیاری از برنامه‌ها عقب است اظهار کرد: امیدواریم شهردار در این روزهای آخر سال زیباسازی شهر را پیگیری کند..... عملکرد شهرداری جویبار در حوزه عمرانی بسیار ضعیف است / عملکرد شهرداری در سال ۹۷ رضایت‌بخش نبود / شهرداری جویبار از برنامه عقب است !
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شهرداری امسال از بسیاری از برنامه‌ها عقب است اظهار کرد: امیدواریم شهردار در این روزهای آخر سال زیباسازی شهر را پیگیری کند.....(ادامه)
جاذبه‌های گردشگری عروس شهرهای ایران + تصاویر
شمال نیوز: شهرستان رامسر با زیبایی وصف‌ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است. (ادامه)
استاندار مازندران: ضرورت بیان هنرمندانه ناگفته های دوران دفاع مقدس
احمد حسین زادگان که در جلسه هیات امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سخن می گفت، با بیان اینکه پارک موزه دفاع‌ مقدس یادگاری از دوران حماسه آفرینی های ملت ایران است، گفت: ناگفته های جنگ بسیار زیاد است و باید بتوانیم از ابزار هنر برای معرفی و انتقال آن به مردم سایر نقاط کشور و همچنین نسل های جدید استفاده کنیم. ‎(ادامه)
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... روایت حماسه ششم بهمن آمل در بیانات مقام معظم رهبری
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... (ادامه)
دیدار مدیرکل صدا و سیمای مازندران از پارک موزه دفاع مقدس
مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تاکید بر توجه به خلق آثار مرتبط با ایثار و شهادت در رسانه‌ها، گفت: مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس مازندران معرفی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نانواکناری :مازندران با بیکاری مواجه است/پزهیزاز حرفهای استادیومی درباره خزر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مازندران با مشکلاتی نظیر پسماند، بیکاری و حمل و نقل مواجه است خواهان تلاش برای رفع آن شد.(ادامه)
استاندار:نیاز مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به ۳۲ میلیارد تومان بودجه
استاندار مازندارن گفت: در فاز ۱ و ۲ بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نیاز است.(ادامه)
معاون استاندار:ضرورت توجه به کارهای محتوایی در پارک موزه مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواهان توجه به مباحث و کارهای محتوایی و آثار فاخر در پارک موزه دفاع مقدس استان شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۳۰۷ شهید گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، شمار شهدای گمنام آرام گرفته در ۷۵ یادمان استان را ۳۰۷ شهید اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار ساری ، بابیان اینکه تاکنون ۱۰ زیرگذر و ۱۶ دوربرگردان در مرکز شهر اجراشده است، افزود: زمانی ساری در حسرت یک موزه و شهربازی مناسب بود و ساحل پر از زباله قبل از ساخت پارک ملل هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود..... عبوری : برای 5000 نفر در پارک ملل ساری اشتغالزایی می شود
شمال نیوز : شهردار ساری ، بابیان اینکه تاکنون ۱۰ زیرگذر و ۱۶ دوربرگردان در مرکز شهر اجراشده است، افزود: زمانی ساری در حسرت یک موزه و شهربازی مناسب بود و ساحل پر از زباله قبل از ساخت پارک ملل هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.....(ادامه)
رزمواره و گرامیداشت حماسه خان طومان و شهدای مدافع حرم مازندران با عنوان اردیبهشت مقاومت با حضور با شور مردم  در پارک موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد. رزمواره اردیبهشت مقاومت یادواره شهدای خان‌طومان در ساری(خبر)
رزمواره و گرامیداشت حماسه خان طومان و شهدای مدافع حرم مازندران با عنوان اردیبهشت مقاومت با حضور با شور مردم در پارک موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.(ادامه)
 بوستان ولایت ساری با 10 فضای فرهنگی ، اجتماعی و تفریحی در سطح 6 هکتار چهارشنبه شب همزمان با جشن نیمه شعبان با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و جمعی از شهروندان به بهره برداری رسید.
بوستان ولایت ساری با 10 طرح فرهنگی و تفریحی افتتاح شد+ تصاویر
بوستان ولایت ساری با 10 فضای فرهنگی ، اجتماعی و تفریحی در سطح 6 هکتار چهارشنبه شب همزمان با جشن نیمه شعبان با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و جمعی از شهروندان به بهره برداری رسید. (ادامه)
ثبت آثار و خاطرات رزمندگان و فرماندهان جنگی در مازندران
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: آثار و خاطرات رزمندگان و فرماندهان جنگی در مازندران و گلستان و کشور را ثبت خواهیم کرد.(ادامه)
۱۵ میلیون نفر شب مسافر در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی استان را حدود ۱۵ میلیون نفر شب اعلام کرد. (ادامه)
 آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. آشنایی با آداب و رسوم کهن مردم گیلان در ایام نوروز
آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. (ادامه)
افتتاح 63 پروژه دهه فجر با اعتبار 470 میلیارد ریالی در ساری
فرماندار ساری از افتتاح 63 پروژه با اعتبار 470 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.(ادامه)
پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد + تصاویر
مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری در قالب ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.(ادامه)
دوران دفاع مقدس دوران عزت و سربلندی کشور بود/ ضرورت حفظ ارزش‌های ایثار و شهات
نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم افتتاح پارک موزه دفاع مقدس گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس و دوران اهدا جان شهیدان نشانه عزت و سربلندی کشور است و ما امروز وظیفه داریم این دوران را به بهترین وجه به تصویر بکشیم.(ادامه)
شمال نیوز :  محمد اسلامی در ارتباط با انتصابات در استان مازندران، گفت: اگر نگاه‌ها ما به مدیریت و کار تغییر ندهیم مشکل حل نمی‌شود، بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات  جدی ما این است. تغییرات مدیریتی در مازندران تا پایان سال انجام می شود / برخی مدیران برای ماندن به دیگران متوسل می شوند !
شمال نیوز : محمد اسلامی در ارتباط با انتصابات در استان مازندران، گفت: اگر نگاه‌ها ما به مدیریت و کار تغییر ندهیم مشکل حل نمی‌شود، بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات جدی ما این است.(ادامه)
انتشار مقاله «شهدای شیمیایی» در مجله سایِنس آمریکا با تلاش پزشک بدون مرز ایرانی
مقاله‌ای با عنوان «شهدای شیمیایی» برای نخستین‌بار پس از 30 سال گذر از پایان جنگ تحمیلی، با تلاش دکتر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی و دیگر پزشکان کشورمان به قلم ریچارد استون در مجله معتبر جهانی ساینس آمریکا به چاپ رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.