.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
چهره های شاخص اصولگرایی که امروز ثبت نام کردند+ عکس
تعدادی از چهره های شاخص جریان اصولگرایی امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام کردند.(ادامه)
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند.

این نماینده ها می خواهند همچنان نماینده بمانند
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند. (ادامه)
تذکر ۲۵ نماینده به روحانی
در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور قرائت شد. (ادامه)
خواب متفاوت یک نماینده مجلس! /عکس
بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی.(ادامه)
نمایندگان مازندران در مجلس هم به کمپین “#ما هم_ اجازه_ نمی دهیم” پیوستند/ تصاویر
جمعی از نمایندگان مجلس ضمن لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب به کمپین ما اجازه نمیدهیم پیوستند.(ادامه)
تصاویر/ ختم والده دکتر عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان
مراسم بزرگداشت والده محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان عصر یکشنبه در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: تعصب‌ های  بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند.
لطفا بر سر سفره اصلاح طلبان بنشینید
شمال نیوز: تعصب‌ های بیش از حد اصول گرایانه باعث شده است تا بسیاری از نیروهای اجرایی و قدرتمند این گروه به جریان اصلاحات نزدیک شوند و جریان اصلاحات در زمانی که رهبرانش با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این شکاف بهترین استفاده را کنند. (ادامه)
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
کدام نمایندگان به دنبال توقف مذاکرات هسته ای بودند؟+ اسامی
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس نهم تا امروز به 8 وزیر کابینه حسن روحانی کارت زرد نشان داده است و در این میان 4 وزیر یک کارت و 4 وزیر دو کارت زرد گرفته اند.
مجلس نهم به کدامیک از وزیران دولت یازدهم کارت زرد داده است؟/ موضوع سوال نمایندگان چه بود؟(خبر)
شمال نیوز: مجلس نهم تا امروز به 8 وزیر کابینه حسن روحانی کارت زرد نشان داده است و در این میان 4 وزیر یک کارت و 4 وزیر دو کارت زرد گرفته اند. (ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع مهران دوستی
مراسم تشییع پیکر مهران دوستی از گویندگان توانای رادیو صبح امروز از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.(ادامه)
آنطور که از شواهد پیداست اصلاح طلبان بهترین استفاده را از گسست ایجاد شده میان جریان اصول گرایی کرده‌اند و می‌خواهند از همین راه کرسی‌های مجلس دهم را هم فتح کنند.
لاریجانی و ناطق‌نوری؛ «بازیکنان قرضی» تیم اصلاحات می‌شوند؟(خبر)
آنطور که از شواهد پیداست اصلاح طلبان بهترین استفاده را از گسست ایجاد شده میان جریان اصول گرایی کرده‌اند و می‌خواهند از همین راه کرسی‌های مجلس دهم را هم فتح کنند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گمانه های مطرح شده درباره کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس دهم، گفت: نشنیده ام که جلیلی فعالیتی برای مجلس دهم داشته باشد، ما به افراد جامعه نگاه می کنیم و گمانه می زنیم، مثلا شما اسم آقای ناطق نوری ار می آورید، اصلا وی عضو چه جریانی است؟ چه کسی ناطق را به عنوان اصولگرا قبول دارد ؟!
شمال نیوز : عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گمانه های مطرح شده درباره کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس دهم، گفت: نشنیده ام که جلیلی فعالیتی برای مجلس دهم داشته باشد، ما به افراد جامعه نگاه می کنیم و گمانه می زنیم، مثلا شما اسم آقای ناطق نوری ار می آورید، اصلا وی عضو چه جریانی است؟(ادامه)
نوباوه: اصولگرایان،احمدی نژاد را قبول ندارند
(ادامه)
شوخی یک نماینده مجلس با مجری «هفت»
بیژن نوباوه نماینده مجلس که برای مناظره با مسعود جعفری جوزانی به برنامه «هفت» آمده بود، پیش از آغاز مناظره با محمود گبرلو مجری «هفت» و زمان پخش این برنامه شوخی کرد.(ادامه)
شوخی نماینده مجلس با مجری «هفت»
(ادامه)
عزاداری روحانی در شیرخوارگاه آمنه
(ادامه)
۹۴ تن از نمایندگان مجلس امروز نیز غیبت کردند!
نمایندگان مجلس در حکم وکلای ملت، موظفند در نشست‌های مجلس حضور فعال داشته باشند. (ادامه)
نوبت آزمون فردوسی پور فرا رسید !
فردوسی پور مجری برنامه نود باید مثل اسمش عادل باشد و در 90 در موضوع حق پخش اصول بیطرفی را رعایت کند و در فضایی مثبت و با دعوت از منتقدان هر دو طرف به این موضوع مهم بپردازد(ادامه)
آخرین روزهای وایبر؟
(ادامه)
وایبر در ایران نفس‌های آخر را می‌کشد؟
(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود، سید رمضان شجاعی کیاسری با 125 رأی از مجموع 195 رأی ماخوذه به‌عنوان .... سمت جدید شجاعی در رسانه ملی
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود، سید رمضان شجاعی کیاسری با 125 رأی از مجموع 195 رأی ماخوذه به‌عنوان ....(ادامه)
شهریه جدید مهدهای کودک اعلام شد
(ادامه)
نوجوان 13 ساله وهابی، پدر شد!
ماجرا از آن جا آغاز شد که کارگر رستوران، خواهان مدارک شناسایی و هویتی برای نوزادی شد که به دنیا آورده است. او به صراحت، پدر این نوزاد را یک نوجوان 13 ساله معرفی کرده و مشخصات دقیق وی را ارائه می داد...(ادامه)
روایت «الف» از جلسه شب قبل از استیضاح
(ادامه)
اسامی نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح وزیر علوم
(ادامه)
شمال نیوز: در پی اعلام وصول استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم دولت روحانی اسامی امضا کنندگان نامه استیضاح وی اعلام شد. امضاء 5 نماینده شمالی پای استیضاح وزیر علوم+اسامی
شمال نیوز: در پی اعلام وصول استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم دولت روحانی اسامی امضا کنندگان نامه استیضاح وی اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.68 seconds.