.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
نتایج نهایی آرای منتخبان تهران اعلام شد
فهرست ۳۰ نفره منتخبان حائز بیشترین آرا در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.(ادامه)
آمار رسمی از آرای منتخبان تهران
نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
این مذاکرات با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری دنبال شد و پس از حل مشکل اصلی اختلافی، طرفین روی کلیات به توافق رسیده و در نهایت در نشست امشب ... اصولگرایان به وحدت رسیدند/ معرفی لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری + اسامی
این مذاکرات با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری دنبال شد و پس از حل مشکل اصلی اختلافی، طرفین روی کلیات به توافق رسیده و در نهایت در نشست امشب ...(ادامه)
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. 
لیست کاندیداهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس اعلام شد
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. (ادامه)
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد. لیست سی نفره شورای ائتلاف در تهران اعلام شد / عزت الله اکبری در فهرست + اسامی
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
قالیباف با لیست جدا می‌آید یا مشترک؟
روز گذشته هم محمدرضا باهنر گفته است: «اختلافات میان اصولگرایان مهندسی‌شده نیست، این موضوع را از مصباحی‌مقدم باید بپرسید؛ اما اگر این ادعا درست باشد، فقط در یک مجلس (نهم) وجود داشته است، مجلس هشتم یا دهم چه؟».(ادامه)
پدر داماد احمدی‌نژاد ،کفش انتخابات پوشید/او می خواهد جبهه سوم راه بیندازد
(ادامه)
جنگ غرب با ایران اسلامی به سبب حاکمیت فکری است
نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه جنگ غرب با کشورمان به سبب حاکمیت فکری است.(ادامه)
پررای‌ترین و کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران را بشناسید
«آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» پررای‌ترین و «فاطمه کروبی» کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران در دوره‌های ده‌گانه مجلس شورای اسلامی هستند. (ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
عماد افروغ کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟/شرط توکلی برای سخنرانی در کنار دو چهره جنجالی/طلب حلالیت چند بارچند باره آیت الله جنتی از مردم
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن استهمه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. (ادامه)
وداع با شکوه مردم با خبرنگار شهید خزایی +تصاویر
مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهید محسن خزایی صبح امروز در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.(ادامه)
چهره‌های سرشناسی که خبرنگار بودند +تصاویر
خبرنگاری به خاطر وسعت ارتباط می تواند زمینه ساز فعالیت در حوزه های دیگر باشد.شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از آدم های سرشناس در حوزه های مختلف پیش از این در خبرنگاری دستی بر آتش داشته اند.(ادامه)
عاقبت 18 بازمانده شاخص مجلس نهم
مجلس نهم با تمامی فراز و فرودهایش به پایان رسید؛ مجلسی که حدود 75 درصد نمایندگان آن نتوانستند مجددا اعتماد مردم را برای حضور در دوره دهم کسب کنند. (ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
کدام نمایندگان شناخته شده مجلس نهم دیگر در مجلس دهم نیستند؟
ترکیب مجلس دهم مشخص شده است و مردم تهران فهرست اصلاح طلبان را به بهارستان فرستاده اند.(ادامه)
اعلام جدیدترین نتایج انتخابات مجلس در تهران
جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد. آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس در شهر تهران اعلام شد+آرای کسب شده(خبر)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)
9 بیماری که در زمستان بدتر می شوند
(ادامه)
لیست نهایی اصولگرایان اعلام شد+ اسامی
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از نهایی شدن لیست انتخاباتی اصولگرایان در استان تهران خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.