.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر نماینده اسبق شرق مازندران در مجلس تشییع شد
آیین تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار گذشته مردم شهرستان بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بهشهر برگزار شد‌.(ادامه)
عکس پربازدید از ابراهیم رئیسی پای منبر پدرهمسرش
عکسی از حضور ابراهیم رئیسی در نمازجمعه مشهد مقدس منتشر شد. سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه با حضور در حرم مطهر رضوی در نماز جمعه مشهد شرکت کرد. رئیس جمهور عصر پنجشنبه وارد مشهد شد.(ادامه)
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد. اعلام زمان برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد!

عصبانیت امام جمعه مرکز استان از یک نماینده مجلس/ شورای نگهبان برخورد کند
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد! (ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.» استاندار مازندران : با پتروشیمی مازندران لجبازی می کنند !
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.»(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
اطلاعیه ستاد ارتحال آیت الله عموزادی در خصوص زمان و محل تشییع این عالم ربانی
(ادامه)


دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند. استفتا برای تعطیلی روز شنبه
دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند.(ادامه)
عکس محسن رضایی و آهنگران در نماز جمعه سال ۶۲!
اطلاعات آنلاین نوشت:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۶۲ نماز جمعه تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود. امام جمعه موقت ساری: جلوی برخی بدعت‌ها در مداحی‌ها گرفته شود
امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.(ادامه)
اقامه نماز ظهر عاشورایی در سراسر مازندران+ تصاویر
مردم مازندران به رسم هر ساله نماز ظهر عاشورا را پرشورتر از هر سال دیگری در اماکن مذهبی و امامزادگان استان برپا کردند.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم.

در این دوره دخالت و اخلال نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها بسیار فراوان دیده شد
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم. (ادامه)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد. اعمال عید غدیر چیست؟(يادداشت)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد.(ادامه)
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد. امام جمعه جدید شهر ایزدشهر معرفی شد
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.(ادامه)
رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند. هشدار امام‌جمعه رشت به حامیان داخلی دشمنان خارجی
رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.(ادامه)
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است. اعمال شب و روز عرفه
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد. (ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
مولوی عبدالحمید مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت درحال شایعه‌پراکنی است، مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه است. ماجرای نمازخانه اهل‌سنت در پونک چیست؟/ ساختمانی که وثیقۀ عبدالحمید شده است!
مولوی عبدالحمید مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت درحال شایعه‌پراکنی است، مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه است.(ادامه)
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد. این لایحه حجاب است یا صیانت از بی‌حجابی؟
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.(ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.