.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است. آداب خواندن نماز لیلة الرغائب / متن و ترجمه دعا
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
رئیس جمهور صبح امروز وارد فرودگاه شهدای زنجان شد و مورد استقبال قرار گرفت. رئیس جمهور به زنجان رفت
رئیس جمهور صبح امروز وارد فرودگاه شهدای زنجان شد و مورد استقبال قرار گرفت.(ادامه)
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود. اجتماع مردم مازندران در محکومیت جنایت کرمان
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
استاندار گلستان گفت: استان گلستان روز پنجشنبه، ۳۰ آذر میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس‌ جمهور آخر هفته به استان گلستان می‌رود
استاندار گلستان گفت: استان گلستان روز پنجشنبه، ۳۰ آذر میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. (ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد. گاز ۷۰۰ ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند. علم الهدی: اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان ظهور می‌کنند
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند. ۱۹ عامل گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان بازداشت شدند
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد. امتناع آمریکا از درگیری با ایران روزنامه صهیونیستی را عصبانی کرد
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد.(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است/ رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد/ با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم (خبر)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.(ادامه)
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند. اعلام انزجار مردم مازندران از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند.(ادامه)
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
فرمانده فراجا با بیان اینکه از امسال سهم ویژه‌ای برای مردم در پیشگیری و مقابله با جرائم قائل شدیم، گفت: پلیس با مردم کامل می‌شود. سردار رادان: اراذل و اوباش جایی در جمهوری اسلامی ندارند
فرمانده فراجا با بیان اینکه از امسال سهم ویژه‌ای برای مردم در پیشگیری و مقابله با جرائم قائل شدیم، گفت: پلیس با مردم کامل می‌شود.(ادامه)
فرمانده فراجا با بیان اینکه از امسال سهم ویژه‌ای برای مردم در پیشگیری و مقابله با جرائم قائل شدیم، گفت: پلیس با مردم کامل می‌شود / اراذل و اوباش جایی در جمهوری اسلامی ندارند/ در آینده نزدیک عمده سارقان را به کنترل هوشمند خود در می‌آوریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
مجری بی‌بی‌سی: دستورالعمل ایران اینترنشنال تغییر رژیم است
(ادامه)
بر اثر انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در بلوچستان پاکستان ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند. ده‌ها کشته و زخمی در انفجار بمب در بلوچستان پاکستان
بر اثر انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در بلوچستان پاکستان ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.468 seconds.