.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عد از افزایش قیمت بنزین روحانی آنقدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است.... صادق زیباکلام: نمی توانم در چشم کسانی که با تشویق من به روحانی رأی دادند، نگاه کنم؛ شرمنده آنها هستم
شمال نیوز : عد از افزایش قیمت بنزین روحانی آنقدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است....(ادامه)
مایلی‌کهن به رئیس‌جمهور نامه نوشت
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان مشکلات این روزهای کشور و مردم پرداخت.(ادامه)
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد.
معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگل ها بازداشت شد
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد. (ادامه)
نامه سرگشاده کلاردشتی ها به استاندار درباره سه عضو پرحاشیه شورا
(ادامه)
حرمت امامزاده؟!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)
محمدباقر قالیباف بعد از گذشت بیش از دو سال از آخرین انتخاباتی که در آن کاندیدا شده بود حالا دست به کار شده و  برای آنچه در سر می‌پروراند قالیباف منتظر رخصت انتخاباتی اصولگرایان؟ / از سرلیستی مشهد تا تقسیم کار با احمدی‌نژاد
محمدباقر قالیباف بعد از گذشت بیش از دو سال از آخرین انتخاباتی که در آن کاندیدا شده بود حالا دست به کار شده و برای آنچه در سر می‌پروراند(ادامه)
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. نامه سرگشاده حسن عباسی درباره بازداشتش / از ۴۲۶سند درباره ارتباط دولت و آمدنیوز، فقط ۲سند رسانه‌ای شده است
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. (ادامه)
شمال نیوز : نجفی نوشت : امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟.... علی نجفی : آقای استاندار ؛ شما و برادرتان توضیح دهید که علت توزیع غیرشفاف اعتبارات دولتی در مازندران چیست؟!
شمال نیوز : نجفی نوشت : امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟....(ادامه)
شمال نیوز:  بیش از 3 هزار تن از اساتید دانشگاه، کارشناسان و جوانان انقلابی و اهالی رسانۀ  مازندران به کارگزاران استان طی نامه سرگشاده‌ای بر ضرورت ساماندهی اقتصادِ گردشگری و ساماندهی توریسم هویت‌گرا و مقابله با هنجارشکنی‌های سازمان یافته در.... هنجارشکنی سازمان یافته در زیست بوم فرهنگی مازندران در حال شکل گیری است/ برای تابستان پیش رو و انبوه گردشگران چه کرده اید؟
شمال نیوز: بیش از 3 هزار تن از اساتید دانشگاه، کارشناسان و جوانان انقلابی و اهالی رسانۀ مازندران به کارگزاران استان طی نامه سرگشاده‌ای بر ضرورت ساماندهی اقتصادِ گردشگری و ساماندهی توریسم هویت‌گرا و مقابله با هنجارشکنی‌های سازمان یافته در....(ادامه)
شمال نیوز : اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید . متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود ..... آقای استاندار ؛ به داد ما برسید ! فردا خیلی دیر است !
شمال نیوز : اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید . متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود .....(ادامه)
شمال نیوز : آقایی پا را از این هم فراتر گذاشت و مدیران منابع طبیعی را خطاب قرار داد و گفت: «شما می‌گید نمی‌تونم؟ پس خودت مشکل داری. اگر نمی‌تونی، از فردا این‌جا نباش.» چراکه او برای کسی «نامه فدایت شوم» نفرستاده است!.... «رئیس سازمان جنگل ها » ؛ از درگیری فیزیکی با نماینده آمل تا چراغ سبز رئیس جنگل‌ها به جنگل‌خواران!
شمال نیوز : آقایی پا را از این هم فراتر گذاشت و مدیران منابع طبیعی را خطاب قرار داد و گفت: «شما می‌گید نمی‌تونم؟ پس خودت مشکل داری. اگر نمی‌تونی، از فردا این‌جا نباش.» چراکه او برای کسی «نامه فدایت شوم» نفرستاده است!....(ادامه)
نامه سرگشاده یاسر هاشمی به رئیس صداوسیما
(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود نیرویی که هنوز حقوق سال گذشته خود را نگرفته و باید درایام آغازسال نو با دست خالی سراغ خانواده خود برود وازطرفی، مدام درگیر عدم ثبات شغلی اش و حذف نشدن از مجموعه است، دلش در گرو کار و پیشرفت  مجموعه باشد؟ سفره خالی و عدم ثبات شغلی کارکنان و نابسامانی مدیریتی در جهاد دانشگاهی مازندران را دریابید(خبر)
شمال نیوز : چطور می شود نیرویی که هنوز حقوق سال گذشته خود را نگرفته و باید درایام آغازسال نو با دست خالی سراغ خانواده خود برود وازطرفی، مدام درگیر عدم ثبات شغلی اش و حذف نشدن از مجموعه است، دلش در گرو کار و پیشرفت مجموعه باشد؟(ادامه)
نامه‌ی کی‌روش خطاب به فردوسی‌پور +عکس
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که پس از شکست تیم ملی مقابل ژاپن در جام قهرمانان آسیا از این سمت کناره‌گیری کرد در صفحه رسمی اینستاگرام خود خطاب به عادل فردوسی‌پور نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند..... آقای استاندار ؛ حال « جهاد دانشگاهی مازندران » وخیم است !
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند.....(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : در حوزه فساد و رانت هیچ محرمانه ای نداریم و اگر رسانه ها فساد را علنی کنند اتفاقا مردم حمایت می کنند ، هر کس وام گرفت اطلاعاتش باید بیرون بیاید و هر کس هم زمین گرفت باید اطلاعاتش علنی باشد ..... استاندار : هر کس وام یا زمین گرفت باید اطلاعاتش علنی باشد/ هیچ محرمانه ای در استان نداریم
شمال نیوز : وی افزود : در حوزه فساد و رانت هیچ محرمانه ای نداریم و اگر رسانه ها فساد را علنی کنند اتفاقا مردم حمایت می کنند ، هر کس وام گرفت اطلاعاتش باید بیرون بیاید و هر کس هم زمین گرفت باید اطلاعاتش علنی باشد .....(ادامه)
نامه نوه امام(ره) به آیت الله شبیری زنجانی
حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی در نامه ای به حضرت آیت الله شبیری زنجانی عنوان کرد: بی توجهی به روابط پر برکت دوستانه میان استاد و شاگرد در حوزه های علمیه، باعث تحلیل های اشتباه و موضع گیری ناموزون و ایجاد دردسر برای روحانیت و حوزه شده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور تاکید کرد: علت موفقیت‌هایمان در دولت یازدهم از امید به آینده شروع شد نه با کار و برنامه‌ریزی ما. قبل از برنامه و کار و تلاش ما، دیدگاه مردم نسبت به آینده جامعه را درمسیر جدیدی قررار داد آن زمان هنوز دولت را شروع نکرده بودیم. روحانی: به محض انتخاب دولت در سال 92، قیمت دلار کاهش یافت / برای تامین کالاهای اساسی 15 میلیارد دلار تا آخر سال هزینه خواهیم کرد / در کاخ سفید بدترین‌ها علیه ایران جمع شده‌اند(خبر)
رئیس‌جمهور تاکید کرد: علت موفقیت‌هایمان در دولت یازدهم از امید به آینده شروع شد نه با کار و برنامه‌ریزی ما. قبل از برنامه و کار و تلاش ما، دیدگاه مردم نسبت به آینده جامعه را درمسیر جدیدی قررار داد آن زمان هنوز دولت را شروع نکرده بودیم.(ادامه)
مثل همیشه مازندران به دلیل عدم یکپارچگی و اختلاف سلیقه ها متضرر خواهد شد. بدون شک دوران نمایندگی دورانی زودگذر است و توصیه این است؛ برای گشودن این گره‌ها با وحدت و یکپارچگی مثل استان‌های دیگر فرصت‌ها را مغتنم شمارند؛ خطای بزرگ آن است که ما خواسته‌های شخصی و منطقه‌ای را به جای مصالح و منافع استانی بنشانیم! شأن ملی خود را حفظ کنید، دوران نمایندگی زودگذر است
مثل همیشه مازندران به دلیل عدم یکپارچگی و اختلاف سلیقه ها متضرر خواهد شد. بدون شک دوران نمایندگی دورانی زودگذر است و توصیه این است؛ برای گشودن این گره‌ها با وحدت و یکپارچگی مثل استان‌های دیگر فرصت‌ها را مغتنم شمارند؛ خطای بزرگ آن است که ما خواسته‌های شخصی و منطقه‌ای را به جای مصالح و منافع استانی بنشانیم!(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
شیرسوار:کارخانه نساجی را از دست نااهلان نجات دهید
همان تفکرات و جریانات منفعت‌گرایی که کارخانه عظیم نساجی مازندران «شماره دو» را امروز به نابودی و تنها تَلی از خاک کشانده‌اند، باری دیگر احیا شده و بدون هیچ توجهی نسبت به ارزش ملکی این کارخانه، به افق نیکبختی خویش و نزدیکان‌شان می‌نگرند و حق مردم شریف را به‌راحتی زیر پا لِه می‌کنند.(ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم.

واکنش‌ محسنی‌اژه‌ای به شکنجه مشایی در زندان، فیلترتلگرام و.../ ماجرای تخریب ویلای یکی از وزرا چه بود؟ / موضع قوه‌قضاییه درباره وحدت ملی(خبر)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از دریافت پیشنهاد از طرف دلال و سرمایه‌گذاران مختلف، برخی اعضای شورا و هیأت مدیره  مراودات اداری و خصوصی و همین‌طور مکاتبات غیراصولی، منفعلانه و مهم‌تر از آن شتاب‌زده در واگذاری کارخانه داشته‌اند، باعث ایجاد دو اثر منفی در افکار عمومی و مدیریت دو حوزه شهرداری و کارخانه شد..... چشم طمع عناصر معلوم‌الحال به نساجی شماره یک/مراودات پشت پرده برای واگذاری نساجی/ حاضر به بازپس‌دهی نیستیم
شمال نیوز : بعد از دریافت پیشنهاد از طرف دلال و سرمایه‌گذاران مختلف، برخی اعضای شورا و هیأت مدیره مراودات اداری و خصوصی و همین‌طور مکاتبات غیراصولی، منفعلانه و مهم‌تر از آن شتاب‌زده در واگذاری کارخانه داشته‌اند، باعث ایجاد دو اثر منفی در افکار عمومی و مدیریت دو حوزه شهرداری و کارخانه شد.....(ادامه)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد. نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!(يادداشت)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.(ادامه)
تناقض در حرف و عمل از فرماندار رامسر تا زیرمجموعه تحت امرش
جمعی از خبرنگاران رامسر در پی آنچه که بی احترامی فرماندار نسبت به خود خوانده اند نامه ای خطاب به استاندا مازندران نگاشته اند.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
نامه‌ی سرگشاده‌ی زیباکلام به رییس قوه قضاییه
(ادامه)
نامه ای سرگشاده از یک پژوهشگر جامعه شناسی به رئیس جمهور(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.