.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد. آقاي وزير ، به داد باغداران و بي داد مرغداران برس !
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.(ادامه)
چگونه است كه دانشگاهي مانند دانشگاه مازندران طي 8 سال گذشته حضور 5 نفر را در كرسي رياست خود تجربه كرده است، اما دانشگاه جامع علمي – كاربردي اين استان در اين ساليان فردي بي رقيب را در كرسي رياست خود داشته است؟... نامه سرگشاده اساتيد و دانشجويان مازندراني به وزير
چگونه است كه دانشگاهي مانند دانشگاه مازندران طي 8 سال گذشته حضور 5 نفر را در كرسي رياست خود تجربه كرده است، اما دانشگاه جامع علمي – كاربردي اين استان در اين ساليان فردي بي رقيب را در كرسي رياست خود داشته است؟...(ادامه)
خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم. علت عقب نشيني احمد در برابر محمود
خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم.(ادامه)
نامه سايتهاي خبري در اعتراض به سرعت اينترنت
(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى... اصل 44 و خطر تعطيلی کارخانه ساریت مازندران
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى...(ادامه)
نامه كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به وزيررفاه
كانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحيه يك ساري در نامه اي سرگشاده به عبدالرضا مصري وزير رفاه و تأمين اجتماعي خواستار تحقق وعده هاي دولت در حمايت از حقوق مسلم بازنشستگان و رسيدگي به مشكلات آنان شدند.(ادامه)
نامه دانشجويان گرگاني به بوش
(ادامه)
قبلي 1 ... 12 13 14 15 16 17

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.