.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند. اگر آیت‌الله هاشمی بود اصلاح‌طلبان با انتخابات قهر نمی‌کردند
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند.(ادامه)
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند. ایام نوروز این میوه را بخورید که شب خوب بخوابید
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند.(ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رئیس مجلس قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را ابلاغ کرد. قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد
رئیس مجلس قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را ابلاغ کرد.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند. قالیباف دوباره رئیس می‌شود اما فرمان دستش نیست
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.
امضایم را جعل کردند / موسسه مذکور با جعل امضاء اینجانب به ثبت رسیده/ دادستان ورود کند
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
منابع خبری بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق پایتخت سوریه خبر دادند. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
منابع خبری بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۷ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نامه روحانی به شورای نگهبان، ترکیب هیات رئیسه مجلس دوازدهم و واگذاری ده هزار واحد مسکونی به نیروهای مسلح پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد. قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد. مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود/ گزارش های راستی آزمایی شده را برای اینجانب ارسال کنید
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.(ادامه)
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد. بازپرس پرونده تتلو: تتلو توبه نامه نوشته و میخواهد تشکیل خانواده بدهد
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد. ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد.(ادامه)
با گذشت بیش از ۴۰ روز و ارسال چهار نامه از سوی حجت‌الاسلام‌  حسن روحانی، شورای نگهبان هفته گذشته در پاسخ، موارد ردصلاحیت او ... پاسخ شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیت روحانی، فاقد مستند است / روحانی در نامه‌‌ای جدید خواستار ارائه اسناد و دلایل ردصلاحیت و خودداری از کلی‌گویی شده است
با گذشت بیش از ۴۰ روز و ارسال چهار نامه از سوی حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، شورای نگهبان هفته گذشته در پاسخ، موارد ردصلاحیت او ...(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد. در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.587 seconds.