.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات ۲هزار نفر از محکومان محاکم
رهبر انقلاب با درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ... دستگیری مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور / ماجرا چیست؟
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ...(ادامه)
بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. افزایش حقوق کارمندان در فیش‌های فروردین اعمال می‌شود
بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. خبر خوش برای کارمندان دولت/افزایش حقوق کارمندان در فیش‌های فروردین اعمال می‌شود
شمال نیوز: بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد. آخرین نامه دست‌نوشته سردار شهید زاهدی به خواهرزاده‌اش
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد.(ادامه)
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد. سقف حقوق کارگران اعلام شد
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.(ادامه)
شخصی خدمت پیامبر خدمت پیامبر (ص) می‌رسد و از حضرت سؤال می‌کند کدام یک از این سه شب، شب قدر است؟ کدام "شب‌ قدر" از همه مهمتر است؟
شخصی خدمت پیامبر خدمت پیامبر (ص) می‌رسد و از حضرت سؤال می‌کند کدام یک از این سه شب، شب قدر است؟(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ... مجلس دوازدهم و آینده سیاسی محمدباقر قالیباف
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ...(ادامه)
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود.
اظهارات جدید روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه و اعتراضات: آقای رئیسی نامه سران قوا برای گران کردن بنزین را با خط خودش امضا کرده بود!
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود. (ادامه)
تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود. حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد / ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد. بانک ملت، مالک پرسپولیس شد
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.575 seconds.