.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«مولتی میلیاردر» مجلس دهم کیست؟
آغاز به کار مجلس دهم به عنوان، حساس ترین دوره مجلس شورای اسلامی با حواشی جالبی روبرو بوده است.بطور مثال برخی نمایندگان از ویژگی ها و شاخص های قابل توجهی در ابعاد مختلف برخورددارند. برخی گمانه زنی ها نشان می دهد در بین نمایندگان افرادی وجود دارند که دارایی قابل ملاحظه ای را صاحب میباشند.... (ادامه)
ناگفته‌ های خواهر «بابک زنجانی»
نوبهار زنجانی، یکی از خواهران بابک زنجانی در گفت‌وگویی به تشریح روند بازداشت برادرش تا صدور حکم پرونده پرداخت.(ادامه)
این دختر نروژی علی رغم ثروت هنگفتی که دارد، اما اکثر اوقاتش را در خانه‌اش در آلمان با اسب ها سپری می کند. او در رشته سوارکاری مدال های زیادی کسب کرده است.
دختر سوارکار، جوان‌ترین میلیاردر جهان+ عکس
این دختر نروژی علی رغم ثروت هنگفتی که دارد، اما اکثر اوقاتش را در خانه‌اش در آلمان با اسب ها سپری می کند. او در رشته سوارکاری مدال های زیادی کسب کرده است. (ادامه)
وکیل بابک زنجانی:رتبه 2 کنکور بودم
رتبه ۲ کشوری کنکور سراسری سال ۷۸ این روزها وکالت بزرگترین پرونده فساد مالی را به عهده دارد.(ادامه)
دانشجوی انصرافی که میلیاردر شد + تصاویر
ما تصور می‌کنیم دانشگاه رفتن تنها راه موفقیت و خوشبختی است. اما این موضع همیشه صادق نیست.(ادامه)
ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۵ فقیرتر شدند
نتایج تازه‌ترین بررسی‌های اقتصادی نشان می‌دهد میزان دارایی ۴۰۰ ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی با کاهش ۱۹ میلیارد دلاری روبرو شده است.(ادامه)
7 راز پولدارشدن ثروتمندان مشهور
(ادامه)
موسس فیسبوک 99 درصد ثروت خود را می بخشد
مارک زاکربرگ و پریسیلا چان هفته گذشته صاحب یک فرزند دختر شدند. آنها این نامه 2 هزار کلمه ای را خطاب به دخترشان نوشته اند.(ادامه)
طنز/ جدیدترین نامه بابک زنجانی افشا شد!
یک مقام آگاه افشا کرد: بابک زنجانی به یک روزنامه مهم نامه نوشت. (ادامه)
عکس: دو میلیاردر ایرانی معروف در کنار هم
تصویر زیر دو میلیاردر معروف یعنی بابک زنجانی و حسین هدایتی را در کنار هم نشان میدهد. (ادامه)
عکس/ دومیلیاردر ایرانی معروف در کنارهم
تصویر زیر دو ماردر معروف یعنی بابک زنجانی و حسین هدایتی را در کنار هم نشان میدهد.(ادامه)
شمال نیوز :  نوبخت در ادامه درباره سیاست دولت در قبال نرخ ارز تاکید کرد: ما به دنبال تقویت پول ملی بوده و نرخ ارز را افزایش غیرمعقول نمی دهیم. ما آمادگی نداریم که پول ملی را ضعیف کنیم..... پولمان راصرف پروژه‌هایی می کنیم که دردولت قبل برایش کف زدند
شمال نیوز : نوبخت در ادامه درباره سیاست دولت در قبال نرخ ارز تاکید کرد: ما به دنبال تقویت پول ملی بوده و نرخ ارز را افزایش غیرمعقول نمی دهیم. ما آمادگی نداریم که پول ملی را ضعیف کنیم.....(ادامه)
جعل پرونده بابک زنجانی از داخل زندان اوین!
نماینده دادستان پرونده میلیاردر نفتی گفت: بابک زنجانی از طریق کارمندان زندان اوین با بیرون زندان، ارتباط می گرفت و توسط خواهرش تغییراتی در پرینت پرونده ها ایجاد می کرد و پرونده در حقیقت، جعل می شد.(ادامه)
خواهر مایکل جکسون مسلمان شد؟ +عکس
مطبوعات هالیوود و بریتانیا از مسلمان شدن جانت جکسون خواننده آمریکایی و خواهر مایکل جکسون سلطان موزیک پاپ جهان خبر داده‌اند.(ادامه)
احتمال آزادی بابک زنجانی قوت گرفت
(ادامه)
بابک زنجانی در آستانه آزادی!
امیرعباس سلطانی، نماینده پیگیر پرونده زنجانی، اعلام کرده میلیاردر متهم نفتی در آستانه آزادی از زندان قرار دارد.(ادامه)
کلینتون: یک مسلمان هم می‌تواند رئیس جمهور آمریکا باشد
(ادامه)
محسنی اژه ای: قرار بازداشت موقت «بقایی» تمدید شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: علنی برگزار شدن یا نشدن دادگاه بابک زنجانی بر عهده قاضی است و حتی اگر دادگاه علنی باشد انتشار حکم تا قبل از قطعیت آن ممکن نیست.(ادامه)
مالک اصلی تلگرام +عکس
یک مهندس سی ساله روس طراح اصلی و مالک شبکه اجتماعی تلگرام است.(ادامه)
مجلس اعترافات بابک زنجانی را ضبط کرده
همچنین دهدشتی، نماینده دیگر عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس به تابناک گفته: حدود دو سال است بابک زنجانی در بازجویی است اما از آنجا که آدم عاقلی است، تاکنون چیزی بروز نداده و این، کار را مشکل کرده است.(ادامه)
چرا پولدار نیستیم؟
ثروتمندان به خوبی می‌دانند که پول و سرمایه آنها ماهیت گردشی دارد. بنابراین آنها شیفته یک روش سرمایه‌گذاری نمی‌شوند.(ادامه)
هرچند که ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) به ایلنا گفته: «از زمانی که آلبوم منتشر شد استقبال زیادی از آن شده و علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در شهرهای مختلف همچون کاشان، شیراز، مجتمع تجاری پارسیان در فلکه صادقیه و ستارخان جشن گرفتند و فیلم‌های این جشن‌ها را هم برای من فرستادند...»
حواشی آخرین آلبوم مرتضی پاشایی
هرچند که ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) به ایلنا گفته: «از زمانی که آلبوم منتشر شد استقبال زیادی از آن شده و علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در شهرهای مختلف همچون کاشان، شیراز، مجتمع تجاری پارسیان در فلکه صادقیه و ستارخان جشن گرفتند و فیلم‌های این جشن‌ها را هم برای من فرستادند...» (ادامه)
این7نفر باشبکه های اجتماعی میلیاردرشدند
بدیهی است تصور کنیم زمانی که یک فرد به شهرت می رسد، فرصت های مالی فراوانی در مقابل او قرار می گیرد اما اینکه پول و شهرت به واسطه حضور در شبکه های اجتماعی برای افراد ایجاد شود، اتفاق جدیدی است.(ادامه)
مقصد دلارهای آزاد شده کجاست؟
(ادامه)
معرفی 7 میلیاردر ایرانی
بسیاری از ایرانیان خارج از کشور کسب‌وکارهای موفقی دارند اما این‌بار پایگاه خبری «باکس نیوز باکس» لیستی از ثروتمندان ایرانی خارج از کشور ارائه کرده است. (ادامه)
معرفی 7میلیاردر ایرانی
(ادامه)
خبرنگار آمریکایی: ما هم بودیم مرگ بر آمریکا می گفتیم!
(ادامه)
ازدواج زن طراح با یک میلیاردر/ عکس
برخی زنان لبنانی توانستند با جذابیتی که دارند، بر افراد مشهور جهان تأثیر بگذارند. (ادامه)
فرزند آیت الله ربانی: پورشه زرد مال ما نبود
پدر «محمدحسین ربانی شیرازی» یکی از دو جان باخته سانحه رانندگی پورشه زرد در تهران طی تماسی با ما گفت: «اتومبیل قیمتی و پر سروصدایی که موجب مرگ فرزند او و «پریوش اکبرزاده» شد نه متعلق به پسرش بود نه متعلق به خانم اکبرزاده.» (ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ...
تکذیب بازداشت احمدی‌ مقدم/ احکام و اسامی برخی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی/ دستگیری مظنون اسیدپاشی/ رحیمی همچنان در زندان(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.