.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک نماینده: ۵۰۰ نفر از مسئولان میلیاردر شده‌اند
نماینده مردم نجفآباد در مجلس با بیان اینکه چرا طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اجرا نمی‌شود؟گفت:درآمد ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی از اعاده اموال نامشروع به خزانه عودت شود.(ادامه)
داستان عجیب قبرستان لاکچری لواسان
چند روز گذشته ویدئویی از یک قبرستان لاکچری در لواسانات استان تهران و پس از اظهارات اکبر طبری در فضای مجازی دست به دست شد که جزئیات آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد. (ادامه)
تصاویر/ نیسان آبی در کلکسیون ماشین‌های شیخ اماراتی
شاید این یکی از عجیب ترین اتفاقات برای خودروهای تولید داخل باشد. در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات که خودروهای عجیب و متفاوت به نمایش درآمده اند، یک نیسان آبی زامیاد هم حضور دارد. این کلکسیون برای شیخ حمد بن حمدان آل نهیان، میلیاردر اماراتی است.(ادامه)
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. .... رازهای ثروتمندی مرحوم اسدالله عسگراولادی از زبان خودش
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. ....(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
شمال نیوز: یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد. شبنم نعمت زاده، دختر وزیر سابق صمت بازداشت شد + جزئیات
شمال نیوز: یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد.(ادامه)
بابک زنجانی از زندان گریخت؟
با وجود انتشار خبر فرار بابک زنجانی از زندان، این خبر از سوی رسانه های رسمی تکذیب شده است.(ادامه)
شمال نیوز : استراحتگاهی برای نمایندگان در صحن وجود دارد. یک کافی‌شاپ هم داریم که در آنجا شیر، شیرکاکائو، انواع دمنوش و نوشیدنی‌ها، چند نوع بیسکویت، خرما و توت خشک داریم..... گزارش یک نماینده از تجمل در مجلس: در روز چند هزار غذا سرو می شود !
شمال نیوز : استراحتگاهی برای نمایندگان در صحن وجود دارد. یک کافی‌شاپ هم داریم که در آنجا شیر، شیرکاکائو، انواع دمنوش و نوشیدنی‌ها، چند نوع بیسکویت، خرما و توت خشک داریم.....(ادامه)
بن سلمان با پسرعمویش آشتی کرد + عکس
اقتصادنیوز؛ ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی، که مدتی به جرم فساد مالی به دستور بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در هتل "ریتز" زندانی شده بود، تصویری از ملاقات دوستانه خود با بن سلمان منتشر کرد. (ادامه)
تلگرام خطرناک‌تر می‌شود
بررسی سند منتشر شده توسط تلگرام به نام «تلگرام شبکه باز» یا Telegram open network نشان از آن دارد دسترسی بی‌حد و حصر و فعالیت در محیط دارک وب فضای مجازی است.(ادامه)
مرگ مولتی میلیاردر ایران و خنده‌های پسرش!
پسرش گاهی می‌خندید، گاهی گریه می‌کرد برای من عجیب بود این رفتار تا اینکه فهمیدم متوفی کیست.(ادامه)
شاهزاده میلیارد سعودی، از چگونگی آزادی خود از زندان ولیعهد این کشور پرده برداشت. چگونگی آزادی شاهزاده میلیاردر سعودی از زندان "بن سلمان"
شاهزاده میلیارد سعودی، از چگونگی آزادی خود از زندان ولیعهد این کشور پرده برداشت.(ادامه)
در ماجرای آزادی میلیادر سعودی چه گذشت؟
کاربر عربستانی سایت تویتر که اسرار خاندان آل سعود را فاش می کند، دلیل گفتگوی ولید بن طلال میلیاردر معروف سعودی با خبرگزاری رویترز را فاش کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است..... نفوذ منطقه‌ای ایران در چهارچوب ولایت فقیه محقق شده است / در دنیا با ولایت فقیه آقایی می‌کنیم
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است.....(ادامه)
همسران میلیاردر بازیگران زن ایرانی را بشناسید
بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند. زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.(ادامه)
آشنایی با میلیاردرهای ایرانی خارج از کشور
(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
احمدی نژاد پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اش هیچ نشست خبری برگزار نکرد و اخبار وی صرفا از طریق رسانه های وابسته به وی منتشر می شد. من کی گفتم جز جناح اصولگرا هستم/ آن آقایی که مُرد فرمان حمله به من را صادر کرد/ من به مردم خس و خاشاک گفتم؟/ صلاحیت بقایی تایید نشود فکرهایی دار
احمدی نژاد پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اش هیچ نشست خبری برگزار نکرد و اخبار وی صرفا از طریق رسانه های وابسته به وی منتشر می شد.(ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد .

توکلی در نامه ای به جهانگیری: وزیر میلیاردر ویژه‌خوار را عزل کنید
شمال نیوز: احمد توکلی در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد . (ادامه)
پُرنفوذترین دختران رؤسای جمهور جهان +تصاویر
پس از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، نام دختر وی به فهرست پرنفوذترین دختران رؤسای جمهور جهان اضافه شد.(ادامه)
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟
تحلیل رسانه‌های خارجی از درگذشت هاشمی رفسنجانی(خبر)
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟ (ادامه)
شمال نیوز: یک هفته بعد از انتشار برخی خبرهای غیر رسمی مبنی بر لغو حکم اعدام بابک زنجانی، امروز اعلام شد که دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرده است.
مُهر تأیید «دیوان عالی» بر حکم اعدام بابک زنجانی
شمال نیوز: یک هفته بعد از انتشار برخی خبرهای غیر رسمی مبنی بر لغو حکم اعدام بابک زنجانی، امروز اعلام شد که دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرده است. (ادامه)
ولید بن طلال دربارۀ آیندۀ روابط عربستان و آمریکا نیز گفت دولت ترامپ با اهداف روشنی می‌آید که به نفع هر دو طرف است.
ماجراي دوستي صميمي دختر ترامپ و شاهزاده سعودي!
ولید بن طلال دربارۀ آیندۀ روابط عربستان و آمریکا نیز گفت دولت ترامپ با اهداف روشنی می‌آید که به نفع هر دو طرف است. (ادامه)
سفر ثروتمندترین زن روسیه به ایران +عکس
یلنا باتورینا ثروتمندترین زن روسیه به ایران سفر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: این افراد حلقه اصلی و نزدیک ترامپ را تشکیل می دهند و در آینده ای نزدیک سمت های کلیدی را در دولت آینده آمریکا به ریاست ترامپ برعهده خواهند گرفت.
اعلام اسامی تیم ترامپ برای انتقال قدرت در کاخ سفید/ دختر و 2 پسر و داماد ترامپ در تیم انتقال قدرت(خبر)
شمال نیوز: این افراد حلقه اصلی و نزدیک ترامپ را تشکیل می دهند و در آینده ای نزدیک سمت های کلیدی را در دولت آینده آمریکا به ریاست ترامپ برعهده خواهند گرفت. (ادامه)
آخرین آرایش آرای هیلاری و ترامپ
(ادامه)
خواهر مایکل جکسون محجبه شد +عکس
"ژانت جکسون" خواننده آمریکایی و خواهر مایکل جکسون، محجبه شد. (ادامه)
شمال نیوز : آیا مردم ما را انتخاب کردند که وقتی بچه هایشان بیکارند ناظر این باشیم که بچه های اعضای متمول شورای شهر و مسئولین استانی و شهرستانی و بچه شهردار میلیاردر مدعی کار جهادی با رانت پدرانشان سر کار بروند و.... منصف : مرا از سلب عضویت از شورا نترساند
شمال نیوز : آیا مردم ما را انتخاب کردند که وقتی بچه هایشان بیکارند ناظر این باشیم که بچه های اعضای متمول شورای شهر و مسئولین استانی و شهرستانی و بچه شهردار میلیاردر مدعی کار جهادی با رانت پدرانشان سر کار بروند و....(ادامه)
انتشار تصاویری برهنه از همسر ترامپ
یک روزنامه آمریکایی طی دو روز متوالی اقدام به انتشار عکس‌های برهنه همسر دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه این کشور کرد. (ادامه)
همه چیز درباره ترامپ
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.