.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی ۷ ایرانی آزاد شده از زندان های آمریکا
یک منبع آگاه اعلام کرد که همزمان با آزادی چهار تبعه دو تابعیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران، دولت امریکا نیز امروز شنبه هفت ایرانی را که در آن کشور زندانی بودند، آزاد کرده است. (ادامه)
۷ وزیر در راه مجلس
کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در این هفته شاهد حضور هفت تن از وزرای دولت یازدهم خواهند بود تا به سوالات نمایندگان در حوزه‌های مختلف پاسخ دهند.(ادامه)
تصاویر/ درگیری دانشجویان در حضور روحانی
شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند(ادامه)
درگیری دانشجویان در حضور روحانی +عکس
فرارو: در جریان مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند این شعارها در نهایت به درگیری دو طیف از دانشجویان انجامید. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر علوم با تصویب شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در حکمی سیدخلاق میرنیا را به عنوان ریاست بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان منصوب کرد.

حکم ریاست دانشگاه‌ مازندران صادر شد
شمال نیوز: وزیر علوم با تصویب شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در حکمی سیدخلاق میرنیا را به عنوان ریاست بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد.

سرپرست بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران تغییر کرد
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
عدم تمکین وزارت علوم از مصوبات مجلس +سند
پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ظلم به دانشجویان بورسیه و مصوبات کمیسیون‌های اصل 90 و آموزش مجلس مبنی بر غیرقانونی بودن ابطال یا تعلیق از تحصیل دانشجویان بورسیه، دانشگاه اصفهان پروفایل آموزشی این دانشجویان را مسدود کرد. (ادامه)
شمال نیوز: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی اکبر حاجی‌زاده مقدم را به مدت چهار سال به رئیس دانشگاه‌ فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.
رییس دانشگاه فناوری های نوین آمل منصوب شد
شمال نیوز: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی اکبر حاجی‌زاده مقدم را به مدت چهار سال به رئیس دانشگاه‌ فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد. (ادامه)
تصمیم جدید وزیر علوم درباره بورسیه‌ها
فرهادی جزئیات تصمیمات درباره بورسیه‌ها را اعلام کرد. (ادامه)
وزیر علوم به مجلس می‌رود
(ادامه)
سیلندر گذاری، بهترین روش مدیریت صحیح آب در شالیزار
(ادامه)
هلال احمر: در حق محیط زیست جفا کردیم!
(ادامه)
سئوال ملی ۵ نماینده از وزیر علوم اعلام وصول شد
(ادامه)
روسای21 دانشگاه حکم گرفتند
(ادامه)
حضور وزیر علوم در مجلس برای بورسیه‌ها
(ادامه)
تصاویر/ سیاسیون در یادبود والده خاتمی
مجلس ترحیم همسر آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده امام خمینی (س) در استان یزد با حضور شخصیت های و چهره های سیاسی، علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد. مسن ترین و جوان ترین اعضای هرکدام از نهادها چه کسانی هستند؟(خبر)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد.(ادامه)
شمال نیوز : هر چند اطلاع دقیقی از سفر نوروزی وزرا به مازندران در دست نیست و بدلیل استفاده آنان از پلاژهای اختصاصی ، کمتر به چشم می آیند اما چشم تیزبین خبرنگاران چند وزیر و معاون رئیس جمهور را مشاهده کرده اند ..... کدام وزرا نوروز را در مازندران سپری کردند ؟
شمال نیوز : هر چند اطلاع دقیقی از سفر نوروزی وزرا به مازندران در دست نیست و بدلیل استفاده آنان از پلاژهای اختصاصی ، کمتر به چشم می آیند اما چشم تیزبین خبرنگاران چند وزیر و معاون رئیس جمهور را مشاهده کرده اند .....(ادامه)
پیکر همسر آیت‌الله جنتی تشییع شد
(ادامه)
چه کسانی به ملاقات تابش رفتند؟
برخی نمایندگان مجلس و اعضای دولت و فعالان سیاسی به ملاقات محمد رضا تابش رفتند و از نماینده مردم اردکان عیادت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : نوبخت گفت: ‌برای استخدام ۱۰ هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظران کشاورزی فعال بوده‌اند و ۶ هزار نفر از افرادی که در حوزه‌ی موسسات و واحدهای فنی و حرفه‌ای فعال بوده‌اند هزینه‌های لازم در بودجه ۹۴ در نظر گرفته شده است..... استانداران می‌توانند ۲۰ هزار نفر را استخدام کنند
شمال نیوز : نوبخت گفت: ‌برای استخدام ۱۰ هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظران کشاورزی فعال بوده‌اند و ۶ هزار نفر از افرادی که در حوزه‌ی موسسات و واحدهای فنی و حرفه‌ای فعال بوده‌اند هزینه‌های لازم در بودجه ۹۴ در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
در جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد مقرر شد تا حقوق اعضای هیئت علمی برای سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد، همچنین در این جلسه میزان افزایش شهریه دانشجویان نیز مشخص شد.(ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
(ادامه)
دیدار فرهادی با وزرای علوم ۱۶ کشور+اسامی
(ادامه)
نامه مهم وزیر علوم به روحانی
(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه بروندی در نامه ای به همتای ایرانی خود بیان نمود: کلینیک پوست که اولین بار در بزرگترین بیمارستان ما با همکاری دکتر عمادی آغاز به فعالیت نمود،  به درخواست دکتر عمادی بنام " درمانگاه پوست امام رضا (ع)"  نامگذاری  و تابلویی در محل نصب گردید. .... پزشک بدون مرز شمالی ؛ از آفریقا تا عراق + تصاویر
شمال نیوز : وزیر خارجه بروندی در نامه ای به همتای ایرانی خود بیان نمود: کلینیک پوست که اولین بار در بزرگترین بیمارستان ما با همکاری دکتر عمادی آغاز به فعالیت نمود، به درخواست دکتر عمادی بنام " درمانگاه پوست امام رضا (ع)" نامگذاری و تابلویی در محل نصب گردید. ....(ادامه)
شکایت نمایندگان از وزیر علوم
(ادامه)
سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدعلی سرلک را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.(ادامه)
وزیر علوم به مجلس می رود
(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد
مجتبی شریعتی نیاسر با حکم وزیر علوم، معاون آموزشی وزارت علوم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.