.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همه آنچه در نود گذشت / ازمیهمانی کی روش تا دعوت برای مناظره حق پخش
برنامه نود این هفته به قرعه کشی جام جهانی ومصاحبه کارلوس کی روش و همچنان مصاحبه حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا اختصاص داشت برنامه ای که حداقل به خاطر حرف های سرمربی پربار بود.(ادامه)
معارفه رسمی وزیر علوم
با حضور معاون اول رئیس جمهور، مراسم معارفه رسمی منصور غلامی در وزارت علوم برگزار شد.(ادامه)
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند. «غلامی» پانزدهمین وزیر علوم/ سکانداران ۴۰ سال گذشته آموزش عالی چه کسانی بودند؟
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : همه پرسی اقلیم کردستان عراق در حالی قرار است که در روز سوم مهر ماه جاری برگزار شود که با مخالفت های منطقه ای، داخلی و بین المللی روبرو است.
همه پرسی اقلیم کردستان عراق؛ اهداف و تبعات
شمال نیوز : همه پرسی اقلیم کردستان عراق در حالی قرار است که در روز سوم مهر ماه جاری برگزار شود که با مخالفت های منطقه ای، داخلی و بین المللی روبرو است. (ادامه)
 برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند.


سرنوشت بازماندگان از دولت دوازدهم؛ از طیب‎نیا تا پورمحمدی / بازگشت برخی وزرا به فضای آکادمیک؛ حضور برخی در مجمع تشخیص، قوه قضاییه و شهرداری (خبر)
برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند. (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد.  گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند..... آخرین اخبار و گمانه زنی‌ها از کابینه دوازدهم
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد. گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند.....(ادامه)
«فرهاد رهبر» رئیس قطعی دانشگاه آزاد شد
فرهاد رهبر با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس قطعی دانشگاه آزاد شد.(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
شمال نیوز: ستاد انتخابات شهرستان تهران جدیدترین نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.
لیست امید تمامی کرسی‌های شورای شهر تهران را از آن خود کرد
شمال نیوز: ستاد انتخابات شهرستان تهران جدیدترین نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد. (ادامه)
ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران
فرماندار تهران از ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران، ری و تجریش خبر داد.(ادامه)
همه لیست‌هایی که برای رسیدن به بهشت ارائه شده است
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که درانتخابات 96 شورای شهر به دلیل کاهش اعضای شورای و کثرت ثبت نام چهرهای شاخص، شاهد تعدد لیست و انشقاق در بین جبهه اصولگرایی و اصلاحات خواهیم بود.(ادامه)
آتش سوزی انبار داروخانه در قائمشهر
مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائمشهر آتش سوزی دوشنبه شب در مرکز این شهر را مربوط به انبار یکی از داروخانه ها اعلام کرد.(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فناوری‌های نوین آمل
داوود دومیری‌گنجی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل شد.(ادامه)
وزیر علوم:چرا باید استعفا بدهم؟/ برای پاسخگویی درباره استیضاح آماده‌ام
وزیر علوم گفت: هیچ مساله‌ای در رابطه با استعفای من مطرح نیست و برای پاسخگویی به مجلس درباره استیضاح آماده‌ام.(ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
کسانی که از قطار دولت پیاده می‌شوند
4 وزیر و یک معاون و یک رئیس سازمان از قطار دولت پیاده می‌شوند (ادامه)
شمال نیوز: 
در بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، جدیدترین محصولات کشاورزی ، مهندسی صنعتی، پزشکی، ربات ها و دیگر اختراعات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور معرفی شد.

 فعالیت های چشمگیر دانشگاه پیام نور درخور توجه و قابل تقدیر است
شمال نیوز: در بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، جدیدترین محصولات کشاورزی ، مهندسی صنعتی، پزشکی، ربات ها و دیگر اختراعات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور معرفی شد. (ادامه)
عکس: هدیه خانم بازیگر به وزیر علوم
در حاشیه سفر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شیراز به منظور شرکت در کنگره بین‌المللی کاشت حلزون شنوایی.(ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
اخراج استاد دانشگاه به دلیل صدای زنانه +عکس
قاسم اکسیری‌فرد، استاد سابق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که به دلیل صدای زنانه از دانشگاه اخراج شده، برای چندمین بار مقابل این دانشگاه در خیابان میرداماد تهران دست به تحصن زد. (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
آهن‌فروشان در یک‌قدمی ورشکستگی
رکود در بازار آهن کشور ادامه دارد و فعالان بازار عنوان می‌کنند تا پایان امسال تغییری در میزان تقاضا به‌سبب رکود در ساخت و ساز به وجود نخواهد آمد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.