.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند. روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است. آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است.(ادامه)
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.(ادامه)
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد. برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
جزئیات وام ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج در سال ۱۴۰۳
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - ساری از حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل خبر داد. حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب در آمل
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - ساری از حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است که اوکراین احتمالا در میدان نبرد به‌زودی شکست خواهد خورد. ماکرون سقوط اوکراین را قریب‌الوقوع می‌داند
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است که اوکراین احتمالا در میدان نبرد به‌زودی شکست خواهد خورد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد. خودکشی قاتل چند روز پس از جنایت
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: حسینی گفت:نمایندگان مجلس بر سر این که چه روزهایی تعطیل شود و چه ساعاتی کاهش یابد،با یکدیگر اختلاف دارند. تعطیلی شنبه به کجا رسید؟ / آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
شمال نیوز: حسینی گفت:نمایندگان مجلس بر سر این که چه روزهایی تعطیل شود و چه ساعاتی کاهش یابد،با یکدیگر اختلاف دارند.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد. پرسپولیسی‌ها در کار خیر
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم. هاشمی: سرخابی‌ها به ۲ بانک غیردولتی واگذار می‌شوند
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم.(ادامه)
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد. واریز سود مرحله دوم سهام عدالت آغاز شد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند. ترفند‌های جذب نیرو در گروه‌های معاند
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
محدود کردن مصرف قندهای آزاد به کمتر از ۱۰ درصد کل انرژی دریافتی، میزان پوسیدگی دندان را به حداقل می‌رساند. راهکارهای سالم ماندن دندان‌ها
محدود کردن مصرف قندهای آزاد به کمتر از ۱۰ درصد کل انرژی دریافتی، میزان پوسیدگی دندان را به حداقل می‌رساند.(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.