.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خاصیت گلاب برای سلامتی و پوست
خواص گلاب برای کاهش استرس و کاهش حرارت بدن از یکسو و مزایای بی نظیر گلاب برای زیبایی و سلامت پوست از دیگر سو این عضو از خانواده عرقیات را به ماده ای محبوب در حوزه سلامت تبدیل نموده است.(ادامه)
خواص روغن بادام تلخ
افرادى که به درد کلیه‏ ها مبتلا هستند در صورتى که علت درد وجود سنگ نباشد و مربوط به بافت خود کلیه باشد مى‏ توان مقدارى از روغن بادام تلخ را با مقدارى نشاسته و مقدارى نعناى خشک پودر کرده، مخلوط کنید و بخورید. درد کلیه‏ ها را ساکت خواهد کرد.(ادامه)
خواص شگفت انگیز روغن کنجد
همه ما ممکن است گاهی دچار یبوست شویم. نوشیدن مقدار زیادی آب و اضافه کردن فیبر به برنامه غذایی به روان کردن روده ها کمک می کند اما گاهی در مصرف فیبر غفلت می کنیم و یا دارویی می خوریم که باعث یبوستمان می شود. یکی دیگر از مزایای روغن کنجد این است که کمک می کند همه چیز دوباره به حرکت دربیاید. استفاده یک یا دو قاشق غذا خوری روغن کنجد کمک می کند روده ها چرب شوند و شدت یبوست کاهش بیابد.(ادامه)
با این گیاهان استرس را کنترل کنید
زالزالک خواص آرا مبخشی دارد. کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می‌کند. تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود. در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید.(ادامه)
این میوه شفابخش را اصلا از سبد خانوار حذف نکنید!
هنوز هم با اینکه بسیاری از داروهای شیمیایی مورد مصرف قرار می گیرد ولی پیاز و خواص شگفت انگیزش برای کاهش التهاب، التیام زخم، تسکین درد، جلوگیری از عفونت و . . . بهترین گزینه است.(ادامه)
راهکارهای طب سنتی برای میگرن
در طب سنتی سردردها به ۲۸ نوع مختلف تقسیم می شوند که میگرن یکی از آن هاست.(ادامه)
روغن بادام و هزار فایده که از آن بی‎خبرید
بادام یکی از پر خاصیت ترین خوارکی های روی زمین است که هم کال آن خوشمزست و هم خام و هم بو داده ی آن. بادام مشتقات زیادی دارد و یکی از آن مشتقات روغن آن میباشد. روغن بادام سرشار از فایده و خواص درمانی است.(ادامه)
لاغری باورنکردنی این بار به روش چینی/ شکمی صاف با 2 دقیقه ماساژ!
(ادامه)
راهکارهای سنتی برای حفظ سلامت پوست
آفتاب تند و گرمای سوزان تابستان اگر به‌درستی مهار نشود، می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. بسیاری از افراد در این فصل دچار مشکلات پوستی می‌شوند از آفتاب سوختگی بگیرید تا کم‌آبی و خشکی پوست و...(ادامه)
چرا در بهار زیاد می خوابیم؟
بسیاری از افراد با شروع فصل بهار دچار اختلال خواب شده و بیشتر دچار پرخوابی می شوند. شب ها زود به خواب می روند و صبح ها تا دیروقت در رختخواب هستند.(ادامه)
درمان کمر درد در 5 دقیقه
در اینجا شیوه‌ای برای ماساژ یا رفلکسولوژی پا را به شما آموزش می‌دهیم که در 5 دقیقه درد کمرتان را درمان می‌کند. (ادامه)
تجاوز به زن 40 ساله به بهانه ماساژ درمانی
کارآگاهان پلیس در جست و جوی مردی هستند که بنا به ادعای زنی 40 ساله او را به بهانه ماساژ دادن همسرش به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. (ادامه)
آزار و اذیت زن ماساژور در مخفیگاه شیطان
زن ماساژور که در دام مرد شیطان صفت کرفتار شده بود با زخمی کردن او موفق به فرار از مخفیگاه شیطان شد. (ادامه)
چگونه با سردرد‌های تنشی کنار بیاییم(خبر)
(ادامه)
چگونه به فرد درمعرض غرق شدگي كمك كنيم؟
(ادامه)
معجزه روغن زدن به کف پا
در اغلب بیماران سبب اصلی بیماری‌ها، خشکی ست و بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی ورطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این روغن‌های گرم وملایم به بافت‌های بدن سریع درمان می‌شود. (ادامه)
پدیده‌ای به نام کوتاه شدن قد ایرانیان
(ادامه)
انواع ماساژ و فواید آن برای بدن
هزاران نوع مختلف ماساژ وجود دارد که با سلیقه ها و نیازهای متفاوت مردم مطابقت دارد. در این قسمت تعداد انگشت شماری از انواع مختلف ماساژ را برای شما آورده ایم که هر یک از شما چه یک مرد تنومند، چه فرد درحال رشد و در سنین بلوغ، همه و همه می توانید از آنها بهره ببرید.(ادامه)
اینجا آرایشگاه زنانه است یا سرزمین عجایب!
اگر عنوان آرایشگاه برای مردان، تنها یک شغل را تداعی می‌کند در دنیای زنانه آرایشگاه‌ها تبدیل به مجموعه‌ای از مشاغل عجیب و غریب شده‌اند؛ از اصلاح و پیرایش گرفته که معمولی‌ترین فعالیت است، تا فالگیری، نقاشی بدن و روان‌درمانی در این فضا دیده می‌شود!(ادامه)
اطلاعات ضروری برای پیاده روی اربعین حسینی
(ادامه)
سم زدایی کنید تا سالم بمانید
در تغییر هر فصل یا تغییر عادات غذایی، سم زدایی کنید تا بدنی سالم داشته باشید و بیمار نشوید.(ادامه)
برنامه 9 روزه برای سم‌ زدایی بدن
رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟...(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
شمال نیوز: در برنامه این هفته از دفن اشتباهی جنازه مادر خدا بیامرز جهانپور فوتبالیست قدیمی می خوانید تا حاشیه های ماجرای تیراندازی یک مداح ، آموزش سرقت خودرو و اینکه قرار شده از برخی دیگه انتقاد نکنیم!(ادامه)
چگونه کبد چربتان را تمیز کنید؟
(ادامه)
چگونه کبدتان را تمیز کنید؟
کبد چرب بدون علامت است و در بعضی افراد ممکن است احساس پری شکم و درد خفیف ناحیه راست شکم را ایجاد کند. شایع ترین علل کبد چرب در ایران چاقی، دیابت، سوء تغذیه و بالا بودن چربی خون است و در کشورهای دیگر مصرف بالای الکل از شایع ترین علت ها محسوب می شود. (ادامه)
زنده شدن مرده پس از ۹۰ دقیقه
تیم پزشکی مرکز پزشکی کیاکلای مازندران موفق شد فردی را بعد از 1.5ساعت ایست کامل قلبی و تنفسی و اعلام مرگ مسجل با انجام عملیات بی‌وقفه احیا به زندگی بازگرداند.(ادامه)

برای رسیدن به جایگاهی متعالی همه ما کامل کننده و اصلاح کننده یکدیگریم(خبر)
(ادامه)
دلایل کمردرد و راههای بهبود
(ادامه)
ماساژ،بهانه ای برای سوءاستفاده از زنان!
(ادامه)
عناوین روزنامه‌های صبح امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.