.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استخوان درد: دلایل، علائم و درمان
استخوان درد بخش های مختلف بدن انسان مانند انگشتان دست و پا، مچ ها یا زانوها را تحت تاثیر قرار می دهد.(ادامه)
از دلایل گرفتگی انگشتان پا
گرفتگی انگشتان پا از محرک های مختلفی سرچشمه می گیرد، اما استفاده بیش از حد، کم آبی بدن، و کمبود مواد معدنی (به ویژه، پتاسیم، کلسیم، و منیزیم) به عنوان مقصران اصلی شناخته می شوند.(ادامه)
داروها و نسخه های موثر در درمان یبوست روشی برای رفع این مشکل دردناک است اما روش دیگری در طب فشاری توصیه می شود که با کمک آن در کمترین زمان ممکن می توان اختلال اجابت مزاج را رفع کرد. درمان یبوست در 3 دقیقه با فشار دادن این نقطه
داروها و نسخه های موثر در درمان یبوست روشی برای رفع این مشکل دردناک است اما روش دیگری در طب فشاری توصیه می شود که با کمک آن در کمترین زمان ممکن می توان اختلال اجابت مزاج را رفع کرد.(ادامه)
میوه‌ای که حتما در سحری باید بخوریم
طالبی یکی از بهترین منابع ویتامین A است و مملو از بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. (ادامه)
چه کسانی از خوردن سیر بیشترین سود را می‌برند؟
سیر، مزاجی گرم و خشک دارد و به گفته متخصصان طب سنتی، گیاهی است که سه نوع بیابانی، بستانی و کوهی دارد و برای درمان سردی مزاج جنسی، ریزش مو، بیماری‌های قلبی و فشارخون مفید است.(ادامه)
فواید شگفت انگیز قرار دادن پا در آب داغ
با قرار دادن پاها در آب گرم می توانید به گشاد شدن رگ های خونی و بهبود گردش خون در سراسر بدن کمک کنید. این شرایط خستگی را کاهش می دهد و برای کسب آرامش کل بدن مفید است.(ادامه)
فواید و خواص گزنه چیست ؟
گزنه گیاهی است علفی و چند ساله که ساقه آن چهار گوش است و به طور قائم تا ارتفاع یک متر بالا می‌رود. نام‌های دیگر آن عبارت است از: گزنه کبیر، گزنه دو پایه، گزنه سفید (انجره)، گزما، گزنک و...(ادامه)
درمان فوری افسردگی با گیاهان دارویی
‌یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه ریشه اصلی افسردگی را می‌توان در تغذیه افراد پیدا کرد، درباره درمان افسردگی با گیاهان دارویی توضیحاتی داد. (ادامه)
علت گِزگِز و بی‌حسی دست و پا
فوق تخصص درد با اشاره به علت گزگز و بی‌حسی دست و پا، گفت: روش درمانی مناسب درباره این بیماری، با توجه به عامل به‌وجود آورنده آن می‌تواند از استراحت تا عمل جراحی باشد.(ادامه)
بادام مفید یا مضر؟
بادام از نظر این که دارای مواد مغذی بسیاری است غذای بسیار خوبی به شمار می‌رود، ولی، چون سنگین و ثقیل الهضم است نباید در خوردن آن افراط کرد و مقدار آن نباید در روز بیشتر از ده دانه باشد.(ادامه)
خواص شگفت انگیز لیمو ترش
هر چند در کشور ما این میوه پرخاصیت قیمت نسبتا گرانی دارد، اما آن را در سبد غذایی خود بگنجانید.(ادامه)
فواید شگفت‌انگیز «خردل زرد»
خردل، منبع خوبی از پروتئین، فیبر، ویتامین C و بسیاری از ویتامین‌های B کمپلکس است.(ادامه)
آشنایی با خواص ملکه‌ دانه‌های روغنی!
دانه‌های کنجد؛ همان دانه‌های ریز روغنی‌شکل که روی برخی شیرینی‌ها و محصولات نانوایی می‌بینید و یا در تهیه‌ی مرغ کنجدی از آن استفاده می‌شود، به دلایل خواص فوق العاده‌ای که دارد «ملکه‌ دانه‌های روغنی» نامیده می‌شود.(ادامه)
به خاطر ۱۱ دلیل سلامتی، روغن نارگیل مصرف کنید
روغن نارگیل حاوی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط و فرم های منحصر به فرد از چربی های اشباع است که ثابت شده اثرات مثبت بر روی سلامتی و طیف گسترده ای از خواص درمانی دارد. (ادامه)
۱۳ خاصیت روغن فندق برای پوست
خواص روغن فندق شامل درمان پوست چرب نیز می‌شود. این روغن، منافذ پوست را بسته و ترشح روغن از پوست را تنظیم می‌کند و باعث تمیز و بدون چربی شدن پوست می‌شود. این روغن به عنوان ماده کلیدی در صابون‌ها، لوسیون‌ها و روغن‌های حمام کاربرد دارد.(ادامه)
خواص معجزه آسای سیر
سیر، مزاجی گرم و خشک دارد و به گفته متخصصان طب سنتی برای درمان سردی مزاج جنسی، ریزش مو، بیماری های قلبی و فشارخون مفید است.(ادامه)
از خواص باورنکردنی این میوه یلدایی غافل نشوید
انار میوه ایده آل پاییز و زمستان، سرشار از ویتامین ها و املاحی مانند B5، B6، C، پتاسیم، مس و سرشار از آنتی اکسیدان سرشار از آنتی اکسیدان است. (ادامه)
راه‌های جلوگیری و درمان آنفلوآنزا
متخصص طب ایرانی پرهیزهای غذایی و عدم مصرف غذاهای چرب را در درمان آنفلوآنزا امری مهم دانست.(ادامه)
ماساژ چه مزایایی دارد؟
ماساژ درمانی می تواند به آرام شدن ذهن و بدن شما کمک کند و همچنین در کاهش درد و کنار آمدن با شرایط دشوار موثر است.(ادامه)
عکس/ ماساژ صلواتی برای زائران !
یکی از اقداماتی که جوانان عراقی در مواکب خود انجام می دهند ماساژ درمانی است که این کار را برای زائرانی که با پای پیاده به سمت کربلا در حرکت هستند صورت می گیرد.(ادامه)
از فواید اثبات شده آلوئه ورا برای سلامت
آلوئه ورا برای سلامت دهان و دندان مفید است. این محصول می تواند به واسطه خواص ضد باکتری و ضد میکروب خود دندان ها و لثه ها را سالم نگه دارد. همچنین، آلوئه ورا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که از سلامت لثه ها حمایت می کنند.(ادامه)
درمان لک پوستی با 10 روش فوق العاده موثر!
عموما، علاوه بر افراد بالای 50 سال، رنگ دانه های پوستی در جوانان و افرادی با پوست روشن نیز در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، به طور فزاینده ای تولید می شود.(ادامه)
رسوبات کلسیم در پوست؛ نشانه، دلیل، درمان
رسوبات کلسیم زیر پوست به تدریج و بدون نشانه یا علامتی خاص پدیدار می شوند. با این وجود، نشانه ها و علائم یک بیماری زمینه ای که موجب شکل گیری رسوبات کلسیم می شود، ممکن است قابل مشاهده باشند.(ادامه)
سرکه سیب و درمان سیاهرگ‌ واریسی
استفاده از سرکه سیب می تواند به بهبودی سیاهرگ های واریسی کمک کند، اما باید با چگونگی استفاده درست از این ماده آشنا باشید(ادامه)
۹ توصیه‌ مفید برای مبتلایان به سنگ کیسه صفرا
توصیه می‌شود که مصرف چربی‌های اشباع کاهش یافته و غذاهای حاول کلسترول تا حدود ۳۰۰ میلی‌گرم در روز مصرف شود. مطالعات نشان داده‌اند که وجود قند فراوان و فیبر کم در رژیم غذایی موجب پیشرفت این بیماری می‌شود.(ادامه)
آرامش‌دهنده‌های گیاهی را بشناسید
با مصارف خانگی گیاهان دارویی بیشتر آشنا شوید.(ادامه)
استرس و درد مفاصل
حملات هراس یا اضطراب می توانند بر شیوه نشستن، حرکت، و فعالیت شما تاثیرگذار باشند و آن را تغییر دهند. با گذشت زمان، این شرایط می تواند به ناتوانی عملکردی در قسمت های خاصی از بدن منجر شود.(ادامه)
۷ نشانه استرس زیاد که خودتان از آن بی‌خبر هستید
استرس‌ سبب اضطراب می‌شود و اضطراب سبب استرس‌. این چرخه‌ی ذهنی خسته‌کننده می‌تواند باعث تنگی نفس یا درد قفسه سینه شود. به علاوه، دردهای قفسه سینه اغلب تجارب ترسناکی هستند ـ و این واکنش، استرس/اضطراب موجود را نیز بدتر می‌کند.(ادامه)
۶ روش برای کاهش درد کمر!
در بیشتر موارد، روش های کنترل و مدیریت درد در کاهش کمر درد مؤثر است(ادامه)
سردرد و انواع آن
سردردها می توانند در نتیجه دلایل مختلفی شکل بگیرند. دلایل اصلی شامل استرس، رژیم غذایی ضعیف، و وضع اندامی می شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.