.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد.

سرپرست جدید فرمانداری چالوس منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد. (ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند. بیمه رایگان بانوان روستایی غیر شاغل با ۳ فرزند
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند.(ادامه)
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی انجام خواهد شد
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم. محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.(ادامه)
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند(ادامه)
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد. ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد.(ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز: 
اعضای شورای شهر یکی از شهرها به دلیل کمبود شدید آب در حوزه انتخابی‌شان اقدام به استعفای دسته جمعی کردند. استعفای دسته جمعی اعضای شورای یک شهر به دلیل کمبود آب!
شمال نیوز: اعضای شورای شهر یکی از شهرها به دلیل کمبود شدید آب در حوزه انتخابی‌شان اقدام به استعفای دسته جمعی کردند.(ادامه)
ریزش دیواره پل افتتاح نشده فریدونکنار با درخواست پیمانکار طرح و با هدف رفع ایرادات به صورت کنترل شده بود. ریزش دیواره پل فریدونکنار کنترل شده بود + تصاویر
ریزش دیواره پل افتتاح نشده فریدونکنار با درخواست پیمانکار طرح و با هدف رفع ایرادات به صورت کنترل شده بود.(ادامه)
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود. فروش نان به هیئت های مذهبی از طریق سامانه نانینو
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود.(ادامه)
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند. 2 کارمند دیگر شهرداری بازداشت شدند
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند. واردات برنج ممنوع شد / تا اطلاع ثانوی
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
وزیر کشور بخشی از بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد/ جزئیاتی از ابلاغیه‌ وزارت کشور برای صیانت از سلامت انتخابات
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد.

رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

۱۹ تا ۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد. (ادامه)
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد. حمله به امام جماعت با تیغ موکت‌بری در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد.(ادامه)
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد. قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه سیمرغ رسید/ رحمتی فرماندار سیمرغ شد
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
شمال نیوز : سید عباس حسینی فرماندار ویژه آمل تا ساعتی دیگر جای خود را به ذات الله زارعی خواهد داد . سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل منصوب شد
شمال نیوز : سید عباس حسینی فرماندار ویژه آمل تا ساعتی دیگر جای خود را به ذات الله زارعی خواهد داد .(ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. تکذیب استعفای یک فرماندار در مازندران برای نامزدی در انتخابات مجلس
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.(ادامه)
 وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. رئیس جدید ستاد انتخابات کشور منصوب شد
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.(ادامه)
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و  نوشت:  این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما با استعفای فرماندار مرکز استان موافقت شد / فرماندار سایق راهی انتخابات می شود
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و نوشت: این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.