.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
مهدی قاسمی از سرما رَکَب نخوریم !(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود. نتایج بررسی‌ هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود / ۲۱۰۰ نفر انصراف دادند و شکایت نکردند
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود.(ادامه)
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد.

سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معارفه فرماندار جدید چالوس در حالی قرار است فردا برگزار شود که نامی از فرماندار جدید در دعوتنامه معارفه نیامده است ! فرماندار چالوس فردا معارفه می شود / نام فرماندار محرمانه است !
شمال نیوز : معارفه فرماندار جدید چالوس در حالی قرار است فردا برگزار شود که نامی از فرماندار جدید در دعوتنامه معارفه نیامده است !(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند.
شورای نگهبان جلوی دیکتاتوری انتخاباتی دولت را بگیرد/ رئیسی سال ۱۴۰۴ انتخابات آسانی نخواهد داشت
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان، امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد. امام جمعه جدید شهرستان گلوگاه معرفی شد
با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان، امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ۲۲۱ نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند. ثبت نام ۲۲۱ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ۲۲۱ نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند.(ادامه)
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند. 

ثبت نام آیت الله محمدی لائینی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: مظاهر معافی،  پس ۱۸ ماه سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از سمت خود برکنار و....

فرماندار ویژه تنکابن برکنار شد/سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز: مظاهر معافی، پس ۱۸ ماه سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از سمت خود برکنار و.... (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست. آخرین وضعیت اجرای طرح خروج اتباع خارجی
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.(ادامه)
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. انتصاب سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری چالوس گفت : کمبود معلم در این شهرستان باوجود بازگشایی مدارس از اول مهرماه به یک چالش جدی در برخی مدارس و آموزش و پرورش منطقه تبدیل شده است. هشدار فرماندار چالوس درخصوص کمبود معلم به عنوان چالش جدی !
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری چالوس گفت : کمبود معلم در این شهرستان باوجود بازگشایی مدارس از اول مهرماه به یک چالش جدی در برخی مدارس و آموزش و پرورش منطقه تبدیل شده است.(ادامه)
محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را عنوان کرد. ماجرای لغو کنسرت علیرضا قربانی چه بود؟
محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را عنوان کرد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
کارکنان نمونه نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر شدند
(ادامه)
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است. منافقین مصداق بارز تعریف کنوانسیون ژنو از یک گروه تروریستی
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است.(ادامه)
مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات کشتی جهان در جویبار لغو شده است. مراسم استقبال از قهرمانان کشتی در جویبار لغو شد
مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات کشتی جهان در جویبار لغو شده است.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است. اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟ ماجرای یک تجلیل پرحاشیه در کلاردشت/ جنجال روسری ورزشکار ؛ مدیر روابط عمومی فرمانداری برکنار شد
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.