.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد. حکم جلب فرد مدعی طب اسلامی در گیلان صادر شد
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد.(ادامه)
وضعیت روحی کادر درمان نباید فراموش شود(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ بهزاد فراهانی روی تخت بیمارستان
مدیرعامل و دو عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، با حضور در بیمارستان فیروزگر، از بهزاد فراهانی عیادت کردند.(ادامه)
رئیس جمهور از حجت‌الاسلام شهیدی عیادت کرد +عکس
رئیس جمهور روز پنجشنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عیادت کرد.(ادامه)

رئیس فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به اروپا واکنش نشان داد و گفت که این ورزشکار به پدرش گفته بود برای تفریح و استراحت به خارج رفته است. واکنش فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا
رئیس فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به اروپا واکنش نشان داد و گفت که این ورزشکار به پدرش گفته بود برای تفریح و استراحت به خارج رفته است.(ادامه)
شمال نیوز : در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری مازندران خواسته شده که آخرین نتایج پیگیری‌ها در اسرع وقت به اطلاع رئیس قوه قضاییه رسیده شود..... دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در اقدامات قضایی سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری جاده سوادکوه
شمال نیوز : در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری مازندران خواسته شده که آخرین نتایج پیگیری‌ها در اسرع وقت به اطلاع رئیس قوه قضاییه رسیده شود.....(ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
عیادت علی پروین از مهدی تاج +عکس
علی پروین، پیشکسوت فوتبال کشورمان با حضور در بیمارستان ایران‌مهر به عیادت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان رفت(ادامه)
عیادت مربی تیم ملی فوتبال از تاج +عکس
وحید هاشمیان با حضور در بیمارستان مهر از رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کرد.(ادامه)
عیادت علی‌نژاد و انصاری‌فرد از تاج +عکس
مدیران وزارت ورزش وجوانان و باشگاه پرسپولیس از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کردند.(ادامه)
مهدی تاج روی تخت بیمارستان +عکس
بازیکن سال‌های دور تیم ملی از رئیس فدراسیون فوتبال در بیمارستان عیادت کرد.(ادامه)
(عکس) عیادت امیر جعفری و همسرش از عمو فردوس
امیر جعفری، ریما رامین‌فر و علی صالحی، از فردوس حاجیان که این روز‌ها بار دیگر، بر اثر عوارض سلاح شیمیایی بستری و در حال درمان است، عیادت کردند.(ادامه)
عکس/ عیادت بازیگر پایتخت و همسرش از عمو فردوس
تدریس تئاتر، تهیه برنامه‌های تلویزیونی، ریاست دانشکده هنر و معماری، سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران مرکزی)، تالیف کتاب‌های درسی و پژوهش در امور آموزشی، بخشی از کارنامه این هنرمند است.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)


نماینده، ولی فقیه در مازندران با حضور در منزل آیت الله طبرسی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان برای دومین بار از وی عیادت کرد. عیادت نماینده، ولی فقیه در مازندران از آیت‌الله طبرسی
نماینده، ولی فقیه در مازندران با حضور در منزل آیت الله طبرسی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان برای دومین بار از وی عیادت کرد.(ادامه)
عیادت آیت‌الله لایینی از آیت‌الله طبرسی
آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت‌الله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.(ادامه)
عکس/ عیادت جهانگیری از امام‌جمعه قم
معاون اول رییس جمهوری از آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان ایشان قرار گرفت.(ادامه)
عکس/ عیادت جمعی از مسئولین از آیت‌الله حسینی‌بوشهری
جمعی از مسئولین با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیرشورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم عیادت کردند.(ادامه)
علی لاریجانی کاندیدای مجلس نمی‌شود
پس از بحث‌های مختلف درباره آینده سیاسی علی لاریجانی، اما در نهایت، وی چند روز پیش در جمع برخی از فعالان سیاسی نزدیک به خود در شهر قم اعلام کرده که دیگر کاندیدای انتخابات مجلس نمی‌شود.(ادامه)
آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مکارم شیرازی
رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت مرجع تقلید شیعیان گفت: وضعیت عمومی ایشان خوب است و روبه بهبودی هستند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت الله مکارم شیرازی عیادت کردند. (ادامه)
عکس/ عیادت رهبرانقلاب از آیت‌الله مکارم در بیمارستان
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کردند.(ادامه)
عیادت وزیر اطلاعات از پدرش در بیمارستان + عکس
تصویری از حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات بر بالین پدر بزرگوار در بیمارستان را مشاهده می کنید.(ادامه)
دیدار خاص امام جمعه با پیرمرد ۱۱۰ ساله چابکسری+ عکس
امام جمعه چابکسر با مسن ترین سالمند این شهر که بیش از ۱۱۰ سال عمر دارد عیادت کرد.(ادامه)
عیادت مجازی ظریف از تخت روانچی +عکس
«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت به لطف فناوری توانسته از «مجید تخت روانچی»، سفیر ایران در سازمان ملل متحد عیادت کند. ظریف نوشت: «به لطف فناوری، توانستم دوست چهل‌ساله‌ام و سفیرمان در سازمان ملل متحد که همینجا و چند ساختمان آن‌طرف‌تر در بیمارستانی در نیویورک بستری است را ببینم و با ایشان صحبت کنم.»(ادامه)
ماشین سید حسن خمینی +عکس
در حاشیه عیادت از مداح اهل بیت(ع) حجت الله کسری.(ادامه)
خبرنگار شناخته شده ورزشی درگذشت+جزئیات
مهدی شادمانی، خبرنگار شناخته شده ورزشی که سابقه فعالیت در رسانه‌های شناخته شده کشور از جمله همشهری جوان را داشت پس از یک دوره مبارزه با سرطان ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در حالی در بیمارستان شفا بابلسر بستری شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است ..... فرماندار بابلسر در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز: اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در حالی در بیمارستان شفا بابلسر بستری شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است .....(ادامه)
عیادت شهردار نشتارود از توریست آلمانی در بیمارستان + عکس
(ادامه)
حجت الاسلام عباس امیری‌فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، می‌گوید: احمدی نژاد دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات می‌گیرد ولی به او وقت نمی‌دهند! کسی برای احمدی‌نژاد برای ملاقات با رهبری وقت نمی‌گیرد
حجت الاسلام عباس امیری‌فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، می‌گوید: احمدی نژاد دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات می‌گیرد ولی به او وقت نمی‌دهند!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.