.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. نوبخت در بیمارستان بستری شد؛ تصویر عیادت روحانی از معاونش
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است:

رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی؛ نوشتاری ازحجت الاسلام نیما ارزانی
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است: (ادامه)
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد. محسن رضایی از بیمارستان ترخیص شد / علت بستری شدن او ضعف جسمانی در میانه ملاقات کارگزاران نظام با رهبری بود
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
عکس/ محسن رضایی روی تخت بیمارستان
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود که پس از رسیدگی پزشکان، مرخص شد. در تصویر مشخص است قالیباف رئیس مجلس نیز از وی عیادت کرده است.(ادامه)
عکس/ عیادت تولیت آستان قدس از دو طلبه مجروح
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی شامگاه سه‌شنبه 16 فروردین‌ 1401 با حضور در بیمارستان امدادی مشهد مقدس، بر بالین مجروحان حادثه ناگوار حرم مطهر رضوی حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج در جریان روند درمان و اقدامات انجام‌شده برای سلامتی آنان قرار گرفت.(ادامه)
در روز طبیعت در جنگل‌ها و مراتع آتش روشن نکنید
فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور از عموم مردم خواست تا در روز طبیعت در جنگل‌ها و مراتع آتش روشن نکنند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت. آیت‌الله علوی گرگانی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله علوی‌گرگانی
حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری آیت الله علوی گرگانی حضور یافت و ضمن عیادت، در جریان آخرین وضعیت درمانی ایشان قرار گرفت.(ادامه)
مهدی کروبی به دیدار منتخب‌نیا رفت
مهدی کروبی به جهت عیادت از همسر دبیرکل حزب جمهوریت در منزل وی حضور یافت. (ادامه)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
عکس/ عیادت رهبر انقلاب از مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی در مهرماه سال ۱۳۹۱
تصویری از عیادت رهبر انقلاب از مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی در مهرماه سال ۱۳۹۱ (ادامه)
عکس/ عیادت وزیر بهداشت از آیت الله کعبی
وزیر بهداشت از آیت الله کعبی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کرد. (ادامه)
عیادت حمید استیلی از نوجوان دو آتیشه پرسپولیسی
حمید استیلی به عیادت هوادار نوجوان پرسپولیس رفت که چندی پیش بر اثر سانحه دست خود را از دست داده بود.(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
آخرین وضعیت علی انصاریان در بیمارستان
مدافع اسبق قرمز‌ها امروز به نسبت روز‌های گذشته شرایط بهتری دارد.(ادامه)
انصاریان از فوت میناوند خبر ندارد
داماد خانواده علی انصاریان درباره شرایط پیشکسوت تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.(ادامه)
اعلام آخرین وضعیت علی انصاریان
علی انصاریان با اکسیژن خود ۹۱ برای سی‌تی اسکن ریه آماده می‌شود.(ادامه)
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)
عیادت حجت الاسلام محمدی گلپایگانی از آیت الله مصباح یزدی
رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله مصباح یزدی عیادت کرد.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت: مهار کرونا باید از خانه‌ها آغاز شود
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه کافی نیست و برای کاهش میزان ابتلای مردم به ویروس کرونا، مراقبت‌ها باید از درون خانه‌ها آغاز شود.(ادامه)
عکس/ نادر طالب زاده بر روی تخت بیمارستان
ولایتی روز سه شنبه ۱۴مرداد ماه ضمن عیادت از دکتر نادر طالب زاده هنرمند و کارگردان سینما، مستندساز و برنامه‌ساز، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.(ادامه)
اولین عکس از علی لاریجانی بعد از ابتلا دوباره به کرونا
ایسنا نوشت: علی اکبر ولایتی امروز ضمن عیادت از علی لاریجانی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت. (ادامه)
انتشار برگی از یک یادداشت آیت الله خامنه‌ای پس از ۳۴ سال
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ سالروز ارتحال امام خمینی رحمه‌الله، متن یادداشت روزانه آیت‌الله خامنه‌ای و خاطره ایشان از عیادت امام رحمه‌الله در بیمارستان جماران در فروردین‌ماه ۱۳۶۵ را به همراه دستخط آن برای نخستین بار منتشر کرد.(ادامه)
محمدعلی کشاورز در بیمارستان بستری شد
سیدمحمد طباطبائی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با حضور در بیمارستان، از محمدعلی کشاورز عیادت کرد.(ادامه)
آیین‌ و‌ رسوم ترکمن‌ها در ماه رمضان
مردم سرزمین ترکمن با بافت نمازلیق و غبارروبی مساجد به استقبال رمضان می‌روند، تراویح می‌خوانند و در مراسم یارمضان الله الله سر می‌دهند. (ادامه)
خاطرات ترور"امام جمعه رشت"آیت الله احسانبخش+تصاویر
امروز ۲۶ فروردین سالروز ترور نافرجام شهید آیت الله احسانبخش امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان است.(ادامه)
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. زندگی در دوران پسا کرونا چگونه خواهد بود
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد.(ادامه)
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف صادر شد. 

صدور حکم جلب فرد مدعی " طب اسلامی " درپی مرگ بیمار کرونایی در گیلان
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف صادر شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.