.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند. قالیباف شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر ....
رئیس‌جمهور شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت/ نیروهای امنیتی و انتظامی علل و انگیزه‌های حادثه را شناسایی کنند
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر .... (ادامه)
فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای مازندران و در پی حادثه روستای دانیال این شهرستان عزل شد. عزل فرمانده انتظامی عباس آباد بدنبال حادثه روستای دانیال
فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای مازندران و در پی حادثه روستای دانیال این شهرستان عزل شد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد برکنار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)


فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

حجاب در محیط‌های عمومی را با دقت بیشتری رعایت کنید / سرنشینان وسایل نقلیه و افرادی که از فضای پارک‌ها استفاده می‌کنند از تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی اجتناب کنند(خبر)
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند. بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در این حوادث دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند / افرادی از روی شیطنت از مواد بدبو و بی‌خطر استفاده کرده اند که تذکر دادیم / افرادی هم با انگیزه‌های معاندانه برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام دست به این اقدام زدند(خبر)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند.(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند. دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند.(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.





مسئولین موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند/ این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است؛/ درصورت اثبات موضوع، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند/ در مورد اینها عفوی در کار نیست(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. (ادامه)
وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، اعلام کرد: در تحقیقات میدانی دستگاه‌های ذیربط، نمونه‌های مشکوکی یافته شده که برای بررسی‌های تخصصی جهت شناسایی علل عوارض ایجاد شده در دانش‌آموزان، در آزمایشگا‌ه‌های معتبر کشور در دست بررسی است.
بیانیه وزارت کشور درباره موضوع مسمومیت دانش‌آموزان/ در تحقیقات نمونه‌های مشکوکی‌ یافت شده که در حال بررسی است
وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، اعلام کرد: در تحقیقات میدانی دستگاه‌های ذیربط، نمونه‌های مشکوکی یافته شده که برای بررسی‌های تخصصی جهت شناسایی علل عوارض ایجاد شده در دانش‌آموزان، در آزمایشگا‌ه‌های معتبر کشور در دست بررسی است. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند. ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور/ نیروی انتظامی و بسیج باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد. اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
داروخانه‌ای در آمل که مسوول آن علاوه بر کشف حجاب، آمر به معروف را نیز از داروخانه اخراج کرده بود پلمب شد. ماجرای پلمب یک داروخانه به دلیل کشف حجاب
داروخانه‌ای در آمل که مسوول آن علاوه بر کشف حجاب، آمر به معروف را نیز از داروخانه اخراج کرده بود پلمب شد.(ادامه)
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است.


از فرجام آیت‌الله منتظری، «عبرت» بگیرید / چرا درباره جنایات عربستان «سکوت» می‌کنید؟
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است. (ادامه)
دیدار فرمانده کل انتظامی با رئیس جمهور +جزئیات
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد. سردار حسین اشتری کجا رفت؟
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد. رئیس جمهور انتصاب سردار رادان را تبریک گفت
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
شب گذشته یک فرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت در حوالی خیابان دروازه ری قم دو گلوله به یک طلبه شلیک کرد و متواری شد. حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک طلبه + جزئیات
شب گذشته یک فرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت در حوالی خیابان دروازه ری قم دو گلوله به یک طلبه شلیک کرد و متواری شد.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی از عنایت رهبر معظم انقلاب
خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خاش با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.(ادامه)
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند. قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.