.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس معزول سازمان حج سکوت خود را شکست
(ادامه)
 به موجب این احکام غلامعلی رضوانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، کبری مهرورز مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان معاون و دبیر ستاد معرفی شدند... اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در گیلان منصوب شدند
به موجب این احکام غلامعلی رضوانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، کبری مهرورز مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان معاون و دبیر ستاد معرفی شدند...(ادامه)
استان گیلان در انتظار میهمانان نوروزی
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
 درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ... بازنگری در طرح امنیت اجتماعی با ابلاغ رئیس‌جمهور
درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ...(ادامه)
 آیت الله هاشمی رفسنجانی با بدرقه نماینده ولی فقیه، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و تعدادی از شخصیتهای حوزوی، علمی، نظامی و انتظامی استان فرودگاه دشت ناز ساری را به مقصد تهران ترک کرد... هاشمی رفسنجانی ساری را به مقصد تهران ترک کرد
آیت الله هاشمی رفسنجانی با بدرقه نماینده ولی فقیه، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و تعدادی از شخصیتهای حوزوی، علمی، نظامی و انتظامی استان فرودگاه دشت ناز ساری را به مقصد تهران ترک کرد...(ادامه)
مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نمایندگان مردم شهرهای ... یک روز با شکوه در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نمایندگان مردم شهرهای ...(ادامه)
حاشیه‌هایی دربی 65 دیدار استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
از فرماندار به نظارت ... جواب بده ... بگوشم
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اخراج 700 کارگرشرکت تجهیزات مدارس ایران
کارگران کارخانه تجهیزات مدارس ایران که در روستای ذغالچال شهرستان ساری قرار دارد طی دیروز و امروز چهارشنبه با حضور در مقابل این کارخانه خواستار بازگشت به کار ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
آغاز بکار همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) در ساری
همایش بین المللی "پیامبر اعظم، نگین آفرینش" در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی ساری آغاز به کار کرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.