.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
 دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. پیام تسلیت دکتر شفیعی خورشیدی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند.


اژه‌ای: کسی که اصلاح شد باید سوء سابقه با او بماند؟
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند. (ادامه)
همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیازمند اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند. لزوم وجود برنامه جامع و واحد برای حجاب و عفاف
همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیازمند اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد. برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.(ادامه)
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود». مجازات جدید «کشف حجاب» و «برهنگی» مشخص شد
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».(ادامه)
یکی از سین‌هایی که برخی‌ها برای سفره هفت سین می‌خرند می‌تواند حیات تالابی و آبزیان را با خطر مواجه کند. شیطان بنفش را به سفره‌های هفت سین راه ندهید
یکی از سین‌هایی که برخی‌ها برای سفره هفت سین می‌خرند می‌تواند حیات تالابی و آبزیان را با خطر مواجه کند.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است.


از فرجام آیت‌الله منتظری، «عبرت» بگیرید / چرا درباره جنایات عربستان «سکوت» می‌کنید؟
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است. (ادامه)
‌انتقام خون حاج قاسم را ‌دیر یا زود‌ خواهیم گرفت/ به دشمن تذکر داده‌ایم که با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد / آمریکا بداند که شعله‌های انتقام و غضب در نسل‌های جدید ما رویش کرده است / به دشمنان می‌گوییم که بیرق انقلاب برافراشته است....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و دروغ بودن کسری بودجه ۱۴۰۱ پرداخته اند.(ادامه)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند. دلنوشته برای حاج قاسم(يادداشت)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند. دشمنان و فریب خوردگان از پیشرفت کشور ناراحت هستند / تا پای جان پای مردم و این نظام می‌مانیم / آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است به ما بخورد/ صحنه خدمت به مردم را ترک نمی‌کنیم/ اجازه تخریب مملکت را نمی دهیم(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.(ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مواضع تفرقه‌افکنانه مولوی عبدالحمید ‌و تحریک برخی افراد به آشوب و ناامنی گفت:‌ شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به‌واسطه جمهوری اسلامی کسب کرده‌اید حرف‌های نابجا می‌زنید. واکنش استاد حوزه علمیه قم به سخنان مولوی عبدالحمید
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مواضع تفرقه‌افکنانه مولوی عبدالحمید ‌و تحریک برخی افراد به آشوب و ناامنی گفت:‌ شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به‌واسطه جمهوری اسلامی کسب کرده‌اید حرف‌های نابجا می‌زنید.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد. ایران هرگز گاوشیرده نخواهد شد/ تحریم‌ها هم ما را متوقف نکرد
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
واکنش رئیس جمهور به حمایت بایدن از اغتشاشات/ ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد/ سخنان رئیس جمهور آمریکا بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و صلح را اثبات کرد/ آمریکا همان شیطان بزرگی است که امام فرمود....(خبر)
(ادامه)
مردی که با ۸ همسرش در یک خانه زندگی می‌کند!
روزیاتو: آرتور او اورسو از ژواو پسوا در برزیل، در اوایل سال جاری پس از اینکه سبک زندگی چند همسری این مرد برزیلی در سراسر جهان منتشر شد، مورد انتقاد قرار گرفت. مخالفان او چندی پیش بر روی دیوار خانه‌اش نوشتند: «خانواده شیطان، ما پذیرای شما نیستیم. از اینجا بروید!»(ادامه)
آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!
به راستی کدام حجاب اجباری؟! اگر حجاب اجباری بود آیا خانم معتمد آریا می‌توانست در تداوم این فتنه مرموز به راحتی حیا و شرم خویش را، آن هم سر مزار مرحوم امین تارخ و در ملاءعام چوب حراج بزند؟! و قبر در انتظارش را پیشاپیش بلرزاند!(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
نمانیده ولی فقیه در مازندران: هدر رفت آب‌های سطحی مازندران بسیار نگران کننده‌تر شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که در شرایط امروز کشاورزی فقط با بهره وری از آب و زمین از طریق الگوی کشت با نگاه دانش بنیان متناسب باتغییرات اقلیم قابلیت اجرایی دارد ،گفت: همچنان متوسط میزان مهار آب در استان بسیار کم و امروزه هدر رفت آب های سطحی بسیار نگران کننده تر شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.