.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت. اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت.(ادامه)
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند. جانشین فرمانده کل سپاه: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند.(ادامه)
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مرد تبهکار با اجاره ساعتی خانه، دختران و زنان جوان را با ترفند‌های خاص به آنجا می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. سارق تبهکار قربانی عشق به طعمه اش شد
مرد تبهکار با اجاره ساعتی خانه، دختران و زنان جوان را با ترفند‌های خاص به آنجا می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
روسیه سامانه موشک بالستیک هسته‌ای سرمات را فعال کرد. موشکی غول‌پیکر که می‌تواند اهدافی را در ۱۸ هزار کیلومتر دورتر هدف قرار دهد. روسیه شیطان هولناکش را فعال کرد + عکس
روسیه سامانه موشک بالستیک هسته‌ای سرمات را فعال کرد. موشکی غول‌پیکر که می‌تواند اهدافی را در ۱۸ هزار کیلومتر دورتر هدف قرار دهد.(ادامه)
مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. ماجرای آزار ۹پسر نوجوان از سوی مربی فوتبال
مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.(ادامه)
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری فروشنده البسه نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی خبر داد. بازداشت فروشنده مجازی البسه نامتعارف در بهشهر
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری فروشنده البسه نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود
(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد. سردار سلامی: هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی افراد وارد شود
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.(ادامه)
حمید منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله که چندی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهرام بستری شده بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت. حمید منوچهری، پیشکسوت رادیو و دوبله درگذشت
حمید منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله که چندی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهرام بستری شده بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
سوئد عددی نیست/ باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و تنبیه هم خواهیم کرد / ما هم تکالیفی داریم و باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند. اعدام برای مردی که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را آزار داد؛ سیاه‌ترین شیطان!
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

موضع قالیباف در ماجرای مدیر کل ارشاد گیلان/تشهیر نیازمند حکم قاضی است
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
روز اول محرم؛ روز مخصوص دعا برای فرزند دار شدن
(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد.


نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید/ اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار با ابزارهای نوین / روحانیت باید وسط میدان باشد / لزوم تشکیل کانون‌های تبلیغ در حوزه‌ها(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. (ادامه)
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند. مشعرالحرام محل بیتوته زائران ایرانی در حج ۱۴۰۲
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد. (ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند رئیس دستگاه قضا: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند(ادامه)
آقای دلقک، شما سالهاست که شیطان شده‌اید
(ادامه)
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند. جزییات دستگیری مردان شیطان صفت در گلستان
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.