.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند. آیت الله جنتی: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات قمار باز و مشروب خوارند
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: شوراي نگهبان در اطلاعيه‌ای، شرايط آزمون علمی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را اعلام كرد.
شورای نگهبان شرايط آزمون علمی داوطلبان خبرگان را اعلام كرد
شمال نیوز: شوراي نگهبان در اطلاعيه‌ای، شرايط آزمون علمی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را اعلام كرد. (ادامه)
تحلیلم این است که هاشمی ردصلاحیت می شود
اين از اون دسته تحليل هايي است كه آرزو مي كنم غلط باشه. (ادامه)
بررسي صلاحيت داوطلبان ثبت نام شده از امروز آغاز شد
(ادامه)
۵ ایراد شورای نگهبان به طرح نحوه فعالیت احزاب
شوراي نگهبان نظر خود را در مورد طرح نحوه فعاليت احزاب و گروههاي سياسي اعلام و ۵ ایراد نسبت به این مصوبه مجلس، مطرح كرد. (ادامه)
۸ ایراد شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات
شورای نگهبان، نظر خود را در مورد طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» اعلام كرد. (ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد. آغازبكار هيأت نظارت انتخابات شوراي نگهبان در مازندران
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد.(ادامه)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند. لاریجانی، ولایتی و ناطق در مسیر اصلاح‌طلبی؟(خبر)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند.(ادامه)
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است.
کنایه شیخ نور به محمود احمدی نژاد
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است. (ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
اطلاعيه شوراي نگهبان در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری
(ادامه)
دیدار اطلاح‌طلبان با دو عضو شاخص شورای‌نگهبان
(ادامه)
با اینکه هنوز تا انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری حدود هشت ماه دیگر فرصت باقی است اما همزمانی این انتخابات با انتخابات مجلس دهم، فضای سیاسی کشور را به سمتی برده است که به هر دو انتخابات در رسانه ها پرداخته شود.
نامزدهای احتمالی انتخابات خبرگان چه کسانی هستند؟ از هاشمی و سیدحسن خمینی تا آقاتهرانی و غرویان(خبر)
با اینکه هنوز تا انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری حدود هشت ماه دیگر فرصت باقی است اما همزمانی این انتخابات با انتخابات مجلس دهم، فضای سیاسی کشور را به سمتی برده است که به هر دو انتخابات در رسانه ها پرداخته شود. (ادامه)
اعلام زمان آزمون علمی داوطلبان مجلس خبرگان
(ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
معناي بند ميم وصيت نامه امام چيست؟
(ادامه)
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند. شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.(ادامه)
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند. شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.(ادامه)
تعيين دستمزد برای كار در خانه شوهر!
(ادامه)
شجونی: احمدی نژاد، صد‌درصد رای می آورد
حجت الاسلام جعفر شجونی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: اگر احمدي‌نژاد بازگردد، صد‌درصد راي خواهد آورد. احمدي‌نژاد در ميان عوام‌الناس محبوبيت بالايي دارد. او رييس‌جمهوري پركار و كم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه مي‌انداخت و به كارشان مي‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر مي‌زد و به مشكلات مردم رسيدگي مي‌كرد.(ادامه)
امکان‌سنجی انتقال پایتخت
(ادامه)
شمال نیوز: هنوز جوهر مصوبه مجلس خشک نشده بود که شورای نگهبان یک تبصره از آن را رد کرد و نماینده‌های مشتاق به این تبصره را زیاد معطل نکرد تا آنها از حالا صلاحیت خود را برای انتخابات مجلس تایید شده ندانند.
آقایان نماینده! سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی ممنوع
شمال نیوز: هنوز جوهر مصوبه مجلس خشک نشده بود که شورای نگهبان یک تبصره از آن را رد کرد و نماینده‌های مشتاق به این تبصره را زیاد معطل نکرد تا آنها از حالا صلاحیت خود را برای انتخابات مجلس تایید شده ندانند. (ادامه)
نظر شورای نگهبان درباره اصلاح قانون انتخابات
شوراي نگهبان نظر خود را در مورد طرح دو فوريتي اصلاح ماده ۲۹ و الحاق يك تبصره به ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اعلام كرد. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند در صورت ثبت نام نمایندگان فعلی مجلس در انتخابات برای دوره بعد صلاحیت آن ها استمرار یابد.
ما صلاحيت داريم، رقبا را بررسي صلاحيتي كنيد!
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند در صورت ثبت نام نمایندگان فعلی مجلس در انتخابات برای دوره بعد صلاحیت آن ها استمرار یابد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد. احتمال رد طرح استاني شدن انتخابات(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بهره گیری از نیروهای غیرحزبی استانی برای قرار دادن آنها در لیست نهایی ازدیگر راهکارهایی است که برای سفید بودن و کم خطر بودن لیست اصلاح طلبانه در نظر گرفته شده است..... تابلوهای سفید اصلاح‌طلبان در استان‌ها به اهتزاز درآمد
شمال نیوز : بهره گیری از نیروهای غیرحزبی استانی برای قرار دادن آنها در لیست نهایی ازدیگر راهکارهایی است که برای سفید بودن و کم خطر بودن لیست اصلاح طلبانه در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد. مسن ترین و جوان ترین اعضای هرکدام از نهادها چه کسانی هستند؟(خبر)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد.(ادامه)
۷ اسفندماه ۹۴ انتخابات مجلس دهم و خبرگان
(ادامه)
اصلاح طلبان امروز به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به مجلس دهم نمی‌توانند بر روی بسیاری از نیروهای شناخته شده خود حساب کنند. آنها می‌دانند کسانی که در حوادث بعد از انتخابات سال 88 حضور داشتند نمی‌توانند از سد شورای نگهبان عبور کنند به خاطر همین سعی می‌کنند تمام کسانی که رگه‌هایی از اصلاح طلبی را در خود دارند، برای انتخابات مجلس دهم آماده کنند. «شورای مشورتی»؛ مرکز فرماندهی تصمیمات انتخاباتی اصلاح‌طلبان
اصلاح طلبان امروز به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به مجلس دهم نمی‌توانند بر روی بسیاری از نیروهای شناخته شده خود حساب کنند. آنها می‌دانند کسانی که در حوادث بعد از انتخابات سال 88 حضور داشتند نمی‌توانند از سد شورای نگهبان عبور کنند به خاطر همین سعی می‌کنند تمام کسانی که رگه‌هایی از اصلاح طلبی را در خود دارند، برای انتخابات مجلس دهم آماده کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.