.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
 سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود.

​بساط رای دادن با شناسنامه دیگران جمع می‌شود
سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود. (ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان نظر خود را در مورد زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

اعلام نظر شورای نگهبان درباره زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم
شمال نیوز: شورای نگهبان نظر خود را در مورد زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. (ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
پرونده مينو خالقي وارد فاز بي‌اخلاقي‌ها شد
(ادامه)
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
صحت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري تاييد شد
(ادامه)
تأييد نتايج 50 حوزه انتخابيه در شوراي نگهبان
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان از تأیید نتایج 50 حوزه انتخابیه در این شورا خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. 
عاقبت کابینه احمدی‌نژاد در مجلس دهم/ وزرایی که به مجلس راه یافتند و آنها که بازماندند(خبر)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. (ادامه)
امكان بررسي مجدد صلاحيت در شوراي نگهبان وجود دارد
(ادامه)
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند. اشک‌های سیدحسن خمینی نزد رئیس مجلس خبرگان!
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند. از مشخصات انتخاب نامزد اصلح تا "حق الناس" دانستن رای مردم(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند.(ادامه)
آيا تاييد صلاحيت سيدحسن خميني صحت دارد؟
بررسي فضاي اين روزها نشان مي دهد كه براي اصلاح طلبان و سيدحسن خميني امكان تاييد صلاحيت وجود دارد. (ادامه)
پیگیری محسن رضایی برای اعتراض بیش از دویست داوطلب رد صلاحیت شده
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشت کوتاهی در صفحه شخصی اش درباره رد صلاحیت ها اظهار نظری کوتاه داشت. (ادامه)
تعداد كانديداي اصلاح‌طلبان چند نفر است؟
بررسي‌ها نشان مي‌دهد به‌رغم مظلوم‌نمايي اصلاح‌طلبان، حدود 603 نفر از كانديداهاي اختصاصي آنان تأييد شده است. همچنين از كل تأييدشدگان هزار و 922 نفر مستقل هستند كه به تعبير زيباكلام گرايش اكثر آنان اصلاح‌طلبي است، حال اگر 40 درصد مستقل‌ها نيز اصلاح‌طلب باشند، 768 نفر نيز بايد به عدد قبلي 603 نفر اضافه شود كه روي هم رفته اصلاح‌طلبان هزار و 371 كانديدا در صحنه انتخابات دارند. (ادامه)
صلاحیت رسول منتجب نیا در انتخابات خبرگان تایید شد؟
کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی از تایید صلاحیت رسول منتجب نیا در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد. این در حالی است که او در انتخابات مجلس، رد صلاحیت شده است.(ادامه)
شمال نیوز: براساس تازه‌ترین گمانه زنی‌ها از منابع نزدیک به شورای‌نگهبان، صلاحیت سیدحسن خمینی به علت عدم شرکت در آزمون کتبی احراز نشد و صلاحیت اکبرهاشمی‌رفسنجانی برای کاندیداتوری در مجلس‌خبرگان تایید شد.

سید حسن خمینی احراز صلاحیت نشد؛ هاشمی رفسنجانی تایید شد+ اطلاعیه شورای نگهبان
شمال نیوز: براساس تازه‌ترین گمانه زنی‌ها از منابع نزدیک به شورای‌نگهبان، صلاحیت سیدحسن خمینی به علت عدم شرکت در آزمون کتبی احراز نشد و صلاحیت اکبرهاشمی‌رفسنجانی برای کاندیداتوری در مجلس‌خبرگان تایید شد. (ادامه)
حمايت 7694 نفر از استادان و طلاب از شوراي نگهبان
7 هزار و 694 نفر نفر از طلاب و استادان حوزه علميه قم با امضاي طوماري ضمن اعلام حمايت قاطع از شوراي نگهبان، از اين شورا درخواست كردند قاطعانه جلوي عناصر ضد انقلاب و حاميان مادي و معنوي فتنه بايستد و اجازه ورود آنان به عرصه انتخابات را ندهد. (ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
تاييد صلاحيت 42 درصد داوطلبان مجلس
حدود 42 درصدداوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هيئت نظارت استان ها تأييد شده اند. (ادامه)
داوطلبان احراز صلاحیت نشده مجلس از فردا فرصت شکایت دارند
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛ آن دسته از داوطلبان انتخابات مجلس که صلاحیت آنها توسط این هیات احراز نشده، از ۲۷ تا ۲۹ دی فرصت شکایت دارند.(ادامه)
رایزنی اصلاح‌ طلبان با مديران صدا و سيما
حسين كمالي، دبيركل حزب اسلامي كار در شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان مسووليت كارگروه سياستگذاري و راهبردها را به عهده دارد. او روز گذشته طي گفت‌وگويي به طرح دغدغه‌ها و برنامه‌هاي اصلاح‌طلبان براي ورود به مجلس پرداخت.(ادامه)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد. مخالفان و حامیان عضویت سیدحسن خمینی در مجلس خبرگان چه می‌گویند؟(خبر)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد.(ادامه)
در هر استان چند نفر برای حضور در انتخابات مجلس تایید و یا رد صلاحیت شدند؟
هیات‌های اجرایی در زیر مجموعه وزارت کشور، صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بررسی کرده و امروز نتایج بررسی‌های خود را اعلام کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.