.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
معناي بند ميم وصيت نامه امام چيست؟
(ادامه)
واکنش زیباکلام به حوادث حرم امام / آسیاب به نوبت!
«دلواپسان» واژه‌ای تازه، با سابقه‌ای کهنه است که امروز در هر کوی و برزن فریاد سر می‌دهند بدون آنکه به عاقبت کارشان بیندیشند. (ادامه)
واکنش زیباکلام به حوادث حرم امام
«دلواپسان» واژه‌ای تازه، با سابقه‌ای کهنه است که امروز در هر کوی و برزن فریاد سر می‌دهند بدون آنکه به عاقبت کارشان بیندیشند.(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
سوتي‌هاي گزارشگر فوتبال در بازي ديشب پرسپوليس
گزارشگر بازي ديشب ليگ قهرمانان آسيا از شبکه 3 گفت: «حالا فقط کافي است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدي صعود کند.» (ادامه)
تاريخ اعدام آيت الله نمر مشخص شد
(ادامه)
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت.... سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به مازندران
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت....(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)
بازگشت هاشمي رفسنجانی به صداوسيما /آیا رویکرد صدا و سیما به آیت الله تغییر کرده‌است؟
محمد هاشمی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما در یادداشتی به تغییر رویکرد تلویزون ایران در قبال آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته است. (ادامه)
هاشمي رفسنجاني: نگران هجمه‌ها نيستم
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، درباره جديد هجمه رسانه‌اي عليه او گفت: نگران اين هجمه نيستم و همه‌ي اين حرف‌ها را سابق نيز گفته بودم، اما جريان‌هاي افراطي در اين شرايط احساس نگراني بيشتري مي‌کنند.(ادامه)
اظهارات روحاني در بدو ورود به گيلان
(ادامه)
مهمترین‌ انتصاب حسن روحانی در دولت
یونسی گفت: رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا و معاونان و غیره چارچوب‌هایی را مدنظر داشت که اعتقاد به حقوق شهروندی ازجمله آنهاست. مهم‌ترين اقدام آقاي روحاني نيز درخصوص انتصاب وزير ارشاد بود.(ادامه)
تصاویر/ راهپیمایی ۲۲بهمن در ساری
(ادامه)
تصاویر/ سخنراني استاندار در جمع نمازگزاران جمعه ساري
(ادامه)
احمدي‌نژاد ميخواهدرهبرمخالفان روحاني شود
(ادامه)
علی جنتی:به جناب هاشمی نزديك‌ترم تا پدرم
(ادامه)
حدود آزادي بيان نماينده مجلس
همه نمايندگان از آزادي برابر و برابري در استفاده از آزادي برخوردار هستند و هيچ نماينده‌اي نسبت به نماينده ديگر برتري ندارد. به همين جهت نمايندگان محترمي كه با ديدگاه‌هاي دكتر مطهري مخالف بودند به اصول قانون اساسي و آيين‌نامه داخلي مجلس كم توجهي كردند(ادامه)
هدف روحاني از همه‌پرسي چیست؟
همه‌پرسي ظرفيت نظام سياسي ايران است از رفراندوم نمي‌شود استفاده جناحي كرد. روحاني نبايد از موانع پيش رويش بترسد(ادامه)
شمال نیوز: همراهي استاندار مازندران با عزاداري هيئت هاي مذهبي مازندران در مشهد مقدس همراهي استاندار با عزاداري هيئت هاي مذهبي مازندران در مشهد(خبر)
شمال نیوز: همراهي استاندار مازندران با عزاداري هيئت هاي مذهبي مازندران در مشهد مقدس (ادامه)
مسلم لک زایی زندگاني سياسي امام رضا (ع)(ديدگاه)
مسلم لک زایی (ادامه)
راحله حاجیان * به احترام اين مرد ...(يادداشت)
راحله حاجیان *(ادامه)
سست شدن اعتقادات کانون خانواده را متزلزل می کند
(ادامه)
اعتراض عارف به 20:30
(ادامه)
پشت‌پرده نامه‌نگاری‌های اوباما
(ادامه)
شكايت جديد دولت از صدا و سيما
اين‌بار دولت بيش از ساير مواقع انتقاد دارد كه نامه رسمي فرستاده است. اگر در گذشته اختلاف بر سر انتخاب مجري و اين‌گونه مسائل در گفت‌وگوهاي رييس‌جمهور با مردم بود اين‌بار اختلاف‌ها بيشتر شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.