.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است...

16 آذر و رسالت امروز جنبش دانشجويي انقلابي(يادداشت)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است... (ادامه)
گشايش نمايشگاه پدافندغيرعامل مازندران در ساري
(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد. احمدي نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي کند
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.(ادامه)
شمال نیوز :  امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا .... نامگذاری مرکز درمانی در آفریقا به نام « امام حسین » توسط پزشک داوطلب هلال احمر و بدون مرز مازنی +تصاویر
شمال نیوز : امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا ....(ادامه)
واکنش روزنامه جوان به نامه کروبی
پس از انتشار نامه ای منسوب به مهدی کروبی روزنامه جوان در مطلبی به قلم محمدرضا کائینی به این نامه واکنش نشان داد و نوشت: (ادامه)
مراسم معنوي اعتكاف در ۲۹۷ مسجد مازندران برگزار مي شود
مسئول تشکل های دینی مازندران گفت: مراسم پرفیض اعتکاف در ۲۹۷مسجد این استان با پیش بینی ۲۰ هزار شرکت کننده در سال جاری برپا می شود.(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند.
شما این انقلاب را پس از من به دست لیبرال ها می سپارید/و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند. (ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
محمدرضا عارف: نتيجه را ديدم شوكه شدم
(ادامه)
شمال نيوز:  مركز امور رسانه شهرداري ساري اعلام كرد: به دنبال پخش اخباري در پيوند با سخنراني مهدي عبوري شهردار  ساري در خيابان قارن اعلام مي گردد اين خبرها... سخنراني امشب شهردار ساري لغو شد
شمال نيوز: مركز امور رسانه شهرداري ساري اعلام كرد: به دنبال پخش اخباري در پيوند با سخنراني مهدي عبوري شهردار ساري در خيابان قارن اعلام مي گردد اين خبرها...(ادامه)
عکس/ سخنراني سيد علي اكبر ابوترابي (سيد آزادگان) 22 بهمن57
سخنراني سيد علي اكبر ابوترابي (سيد آزادگان) در جمع مردم قزوین در 22 بهمن 57(ادامه)
وقايع انقلاب در ۱۵ بهمن سال ۵۷
خانواده‌هاي همافران و درجه‌داران بازداشتي و نيروي هوايي، با تجمع در دادگستري به عنوان اعتراض به دستگيري آنها،‌ خواهان آزادي اين همافران شدند. (ادامه)
(تصاویر) وقتی اوباما گریه کرد
رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود در باره قانون کنترل سلاح در این کشور، اشک ریخت.(ادامه)
صدور حکم پرونده ضاربان مطهری، تا دو هفته دیگر
19 آبان آخرین جلسه دادگاه حمله‌کنندگان به علی مطهری در دادسرای شهید قدوسی شهر شیراز برگزار شد. جلسه‌ای که به خاطر حضور شخص علی مطهری در آن متفاوت با سایر جلسات برگزار شد.(ادامه)
شورای اصلاح طلبان ارائه ليست انتخاباتي را ممنوع کرد!
روابط عمومي شوراي عالي سیاستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان فهرست‌هاي انتخاباتي منتشره براي حوزه انتخابيه تهران و ساير حوزه‌ها در زمان حاضر را فاقد اعتبار عنوان كرد.(ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی تا ساعتی دیگر در گلزار شهدای شهر ساری حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام خواهد کرد. رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه ساری شد
آیت الله آملی لاریجانی تا ساعتی دیگر در گلزار شهدای شهر ساری حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام خواهد کرد.(ادامه)
جلوگیری مردم از سخنرانی یک نماینده مجلس
(ادامه)
جلوگیری مردم از سخنرانی یک نماینده مجلس
با ممانعت مردم از سخنرانی یک نماینده مجلس در یک روستاي سريزد مهريزجلوگیری شده است. (ادامه)
دفاعیه جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز: همایش پلیس، اصناف و دفاع مقدس روز گذشته با حضور روساي اتحاديه ها، فرماندهان بسيج اصناف و با سخنراني جانشين فرماندهي سپاه كربلاي مازندران، در سالن اجتماعات اتاق اصناف مركز استان برگزار شد. 
در این مراسم تعدادی ازخانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدای اصناف تجلیل شدند. تصاویر/ همایش اصناف و دفاع مقدس در ساری(خبر)
شمال نیوز: همایش پلیس، اصناف و دفاع مقدس روز گذشته با حضور روساي اتحاديه ها، فرماندهان بسيج اصناف و با سخنراني جانشين فرماندهي سپاه كربلاي مازندران، در سالن اجتماعات اتاق اصناف مركز استان برگزار شد. در این مراسم تعدادی ازخانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدای اصناف تجلیل شدند.(ادامه)
خزان آیت الله خزعلی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد..... « دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است..... آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است.....(ادامه)
آشنایی با گروهی خطرناك‌تر از داعش
اين دومين بار است كه منابع امريكايي از عمليات موفقيت‌آميز خود براي كشتن رهبر گروه تندرو موسوم به خراسان در سوريه خبر مي‌دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.